lämmöt nousee ovulaation jälkeen. tämän jälkeen joillekkin saattaa tulla noin viikko ovulaatiosta pieni pudotus jos kiinnittyminen tapahtuu (ei kaikille) eli lämmöt putoaa joku aamu muutaman pykälän alemmas josta nousee taas loppukierroksi ja jos kiinnittyminen on onnistunut niin lämmöt pysyy ylhäällä aika pitkään. jos vuoto alkaa niin yleensä lämpöjen tippuminen loppukierrossa enteilee tulevaa tätiä. mulla laski yleensä vasta pari päivää sen jälkeen kun menkat oli jo alkanut. seurasin kiertoa toista ja kolmatta lasta kuumeillessa fertility friend sivuston avulla. Mutta jos haluaa bongata ovista lämmöillä tai raskautumista niin vain aamulämpö on vertailu kelpoinen. kyllähän ne lämmöt on loppukierrossa päivälläkin koholla, mutta heitot saattaa olla suuriakin.Hei sanokaas nyt joku viisas, että miten kehon lämpötilasta pystyi päättelemään olisiko mahdollisesti raskautunut? Mä en löytänyt googlesta mitään selventävää vastausta.. Mulla koko ajan 37-37.1... Onko aina ovulaation jälkeen menkkojen alkuun? Vai mitenkä?
Viimeksi muokattu: