Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

nelHM: mäkin näin tuossa alimmassa kun kännykällä kattoo niin hyvin hyvin heikko haamu. toivotaan että vahvistuu :)

täällä dpo 6. Ei oo vielä testejä että ei pääse testaan, eikä kyllä järkiäkään vielä testata näi aikasin. Ajattelin et jos la hakis testejä muutaman ja aloittais testailut sunnuntaina, eli ois sit dpo9. Toki tsäänssit on että hanat aukiaa sillon sunnuntaina kuten melkeenpä normaalisti alkaiskin. Mut nyt vain niin erilainen fiilis!! Muita "oireita" ei oo ku rinnat arat, hirvee nälkä koko ajan ja suoliäänet kuuluu tosi voimakkaasti, sekä mua väsyttää aivan hitosti! sänkyyn tekis mieli jäähä vaikka kuin pitkäksi aikaa!

Noh vielä ku jaksais muutaman päivän niin pääsee alottaan testailut. :p


Tsempit kaikille!!
 
NaksuPlle Prasta onnea uuteen kiertoon :heart:

Eiköhän tässä perässä tulla. Enhän mä voinut olla tekemättä apteekin omaa jo tänään :ashamed:. Alle viiteen minsaan tuli HYVIN haalea ja pinkki viiva. Kuitenkin TAAS niin haalea, että kuvaan vangitseminen vaikeaa. Katsotaan tummuuko se ajan kanssa. Ainut lohtu on, että testiajalla tuli. Oisin kuitenkin toivonut jo selkeää viivaa, jos niikseen on. Tänään jo dpo14.. huomenna aukee hanat, I know that!

Näin kyllä niin todentuntuista unta.. testaamisesta :D. Sain vain haamulaisia ja sit tein digin, jossa oli "raskaana 1-2". Printti oli kirkkaan punaisella =). Oispa enneuni!

Mä nyt laitan nuo kuvat, jotka otin heti sinä 5minsan kohdalla.. livenä "viivan" näkee ja väriä on.




Kännykällä noista saa ainakin selvän. Tuosta lähikuvasta näkyy vaaleanpunainen väri, mutta näytöllä huonosti :(
 
Kiva jos näät. Se eilinen testi tallessa ja viiva hyvinkin selvä siinä. Paksu ja väriäkin on. Viimeks mulla näky eka kertaa haalee viiva dpo14 one stepin erittäin herkällä ja pc:llä haalee selvä plus dpo15.. niin kauan toivon kun ei menkat ala.. kp 27/28 tänään siis..
 
Mä meinaan kyl ostaa tänään markettitestejä vaan taas,mut jollei ne vieläkään oo yhtään vahvistunu ni sit en tiedä mitä teen, kyllä kai vaikka alussa olis ni viivojen pitäis kaiken järjen nukaan vahvistua? Ei tosiaan kokemusta,ku esikoisesta plussasin sillon n rv7 digillä.. meinaatko sä neIHM testailla tänään..? :)
 
Mä en nyt haluis olla neiti negatiivi ja enkä ainakaan loukata ketään,mutta mä en tajua tota NENNA81 kuvaa. Minusta se toinen viiva on sellainen pixeli sotku, enkä saanut siihen millään väriä. Koitin muokatakkin kuvaa, enkä silti siihen väriä saanut. Ootko Nenna tehnyt jo toista testiä?
 
Viimeksi muokattu:
Ggrrrrr. Ihan raskauspahoinvoinnilta tuntuva kuvotus vaivaa minua kolmatta päivää, olen oksentanutkin, ja muutkin oireet ovat vahvasti päällä, etenkin rintojen arkuus on huomattavaa ja väsymys semmoista että olen vaan iskenyt korvatulpat korviini ja mönkinyt pari kertaa päikkäreille jättäen muun perheen oman onnensa nojaan... Niinpä tein testin tänä aamuna, mutta negaa näytti, ei haamun haamuakaan näkyvissä. Nyt harmittaa että olin niin hätäinen, sainhan aikoinaan kaksosraskaudestakin negaa tehtyäni testin heti kun kuukautiset olivat myöhässä. ja minä kun olin miltei vannonut itselleni etten tällä kertaa hosu vaan testaan vasta ensi viikolla... En vaan malttanut. Nyt pitää mennä ostamaan uusi testi. Meneillään kp 27 / 27-29.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä mullekin Nennan viiva näkyy millä masiinalla tahansa selvästi.

Tässäpä kuvat kuivista eilisen päivän ja tän aamun apteekin omasta. Ja vielä tän aamun PC dippaus samasta pissasta.. Huoh. Mitenkähän sitä osais nyt vaan siirtyä takavasemmalle odottelee menkkojaan!? Tääkin palstailu koukuttaa nii pirun paljon! Tällanen kotiäiti ja vauva nukkuu paljon ja isot koulussa, niin hyvin joutaa istumaan :headwall: Ja annikaeveliina: siis toivottavasti mä nyt en tänään enää testaile.. ois sen verran itsekuria!



 
Mun on vissiin mentävä silmälääkäriin näöntarkastukseen, kun en näe noissa apteekin omissa mitään ja tuo nennan liuskakin näyttää väritöntä viivaa..
No ei sun tarvii.. en mäkään kyllä kauheesti mitään näissä omissani nää. Nennan kyllä viivan, mutta ei se nyt niin punertava ole, mutta hyvin selkeä. Epätoivoista räpellystä tää mulla ainakin vain on..
 
Nennan testissä selkeä viiva :) Väristä en osaa sanoa...

nelHM:n testissä näkyy jotain hyvin heikkoa.

Mun aamuinen pc dpo 10 nega. Poikkevana oireena edelleen oletetusta kiinnittymispäivästä lähtien veriviirut valkovuodossa. Kp on vain 23/28. Ovis oli aikaisin.
 
Noniin!

Nyt on verikokeissa käyty! Tuloksia saa sitten huomenna iltapäivällä. Vähän se työterveyslääkäri mussutti, että nää kuuluis neuvolan tehtäviks, mutta tokasin vaan, etten oikeen tienny mistä tämän testin olisin saanut... Joten jännätään huomiseen ja jos ja kun sattuisi negaa näyttämään, niin kaiketi sitten jatkossa otankin johonkin ehkäisy/äippäneuvolaan yhteyttä... Nyt onkin sitten tuskallinen olo kun saa varrota huomiseen.... IIKS!! :rolleyes:
 
nelHM sulle täytyy tulla kommentoimaan ku oon sun testauksia tässä seuraillut..että mähän oon saanut monen monta kertaa apteekin omaan tuollaisen haaleista haaleimman viivan.Ja siis luokittelen sen roskishaamuksi, koska ikinä se ei tuosta vahvistunut enkä ollu raskaana. Ennen sitä pidin apteekin omaa luotettavana testinä, mutta sitten kun nuo tuollaset antoi turhia toiveita niin...Todella toivon sulle sitä plussaa! Vaikka sitten seuraavassa kierrossa! :heart: Ja kaikille muillekin hätäpöksyisille!
 
MiNalo Kiitos. Kyllä mäkin sen sellaiseksi luokittelen.

Mut nyt tulee leidit räikein veto ikinä :LOL:. Kävin apteekissa suppoja vauvalle hakee ja piti mennä sit katsoo, millanen valikoima just siellä oli. No löyty apteQ testi, jollasta koskaan ees nähny. No parin tunnin pidätyksellä tein (herkkyys 10) ja nega. Joten nyt uskon. Mutta paras juttu tässä on siis niin selvä viivanpaikka ettei tosi! Tollasta en ole kyllä koskaan nähnyt! Ja kun dippasin tikkua ja laskin sen tikun "pitkälleen".. ootin 2 minsaa eikä tapahtunut mitään :O. Otin sen käteen ja kappas, kun sitä piti alaspäin, alkoi testi pelittää. Jo on aikoihin eletty :D. No mutta ihan pitää laittaa kuvaa tuosta kummatuksesta!

5min


15min
 

Yhteistyössä