Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Eilen, eli dpo 11 sain haaleita viivoja testeihin. Monikko siksi että olivat niin haaleita ja oli pakko koittaa tuleeko toiseenkin. Ja kolmanteen. :D

Tänään tein sitten aamulla vielä liuskan jossa oli edelleen haamua, ja sitten päivällä digitaalisen, koska en halunnut luottaa haamuihin, ja siellä sanottiin raskaana 1-2!!

Onnea kaikille, sieltä se odotettu vastaus vielä tulee! <3
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
Kukkaislapsi Onnea hirrrrmuisesti :flower::heart: Et laittas kuvaa, miten haaleeta viivaa antoi (ja millä testillä) ;)?

Mun se aamuinen testi teki kaapissa seisoskellessaan kaappihaamun :O. Ja joku täpläkin siinä "viivassa" on. Märkänä en kyllä nähny siinä oikein mitään, mutta yllätyin, kun katsoin sitä sit useamman tunnin päästä. Heitin nimittäin useamman pc:n tikun roskiin tänään, tiirasin ne vielä läpi ja yhessäkään ollu sellasta.. Eihän tuo merkkaa tietty mitään, mutta ihmetyttää :confused:. Olo on kyllä just sellanen, että menkat alkaa. Ei pms-oireita, mutta tunne vain..

Laitanpa kuvan tuoreesta tikusta ja sit tosta kaappihaamusta.

Tuore


Kuivunut


Muoks. Piti vähän noita värejä säätää tuosta kuivuneesta kuvasta, kun huonosti näkyy isolla näytöllä :ashamed:. Ja jos ei muuta, niin ens kierrossa voi katsella näitä, kun tekee mieli testailla liian aikasiin, jospa sitä sit tajuis olla hötkyämättä.
 
Viimeksi muokattu:
Pakko tulla kans tänne taas vaahtoomaan, veikkaan että pc:ssä on nykyään viivanpaikka. Oon kuudeb päivän aikana saanut just tommosia viivoja neihm, mutta ei vaan vahvistu. Siks en usko että oon raskaana, kun ihan samalta näyttää vieläkin.. onko joku huomannut samaa? Ja siis nimenomaan noin että monta tuntia teon jälkeen näkyy kunnolla, tehtäessäkin vähän.. lisäilen piruuttani omastani kuvan pian..
 
annikaeveliina Kallistun kyllä vähän samaan sun kaa. Tosin en noin selvää roskishaamua ole tehnyt yhtäkään,mikä eilen tuli, mutta aina olevinaan jotain näen :headwall:.. ja siis mies näkee ja mun ystävä myös, kelle nää menee aina eka analysoitavaksi :D. Kyllä mä ainakin odottasin itelleni jo vahvistumista, dpo13 tänään.. No toivoa tietty on. Dpo14 on kyllä vasta aikasin haamu, minkä olen ikinä saanut raskauksissa.. Viime yönä näiin unta että testailin lukuisia haamulaisia ja raskaana olin :whistle:
 
2014-01-08 07.49.31 - Aijaa.com
Nyt hämmentää. Avasin sen perjantaisen digin. Ylemmässä 3 viivaa, alemmassa 2.. mitäääää? Onko joku joskus avannut, voiko päätellä tästä jotain?? :eek: mullahan siis oli ne menkat joulun aikaan, sitä ennen oli sitä limavuotoa ja kun alko tossa menkkojen jälkeen ihme mahakivut yms, rupesin miettimään et jospa oli kiinnittymisvuotoa ja ehti menkat tulla.. hullu mikä hullu mut selviä viivoja tossa :eek:
 
annikaeveliina Mä kun tein sen digin sillo ennen ekoja menkkoja, näytti kans kolmee viivaa ja toinen noista sun haaleista oli vahvempi vielä.. aj siis "ei raskaana" ja paikkansa piti. Mutta pc:n roskihaamuilua ja noita jo testiajalla tulevia hyyyyvin haaleita haamuja ihmettelen minä myös. Koska pelkästään omaa mielikuvituksen tuotetta ei ole, kun mies ja kaveri näkee myös. Taidan käydä ostaa apteekista vaikka apteekin oman.. vai oisko ehdotuksia? Onko mitää muuta erittäin herkkää kun se p*ska predictor apteekeissa myynnissä?
 
Annikaeveliina Digissä on aina nuo kolme viivaa. Jossain sivustoilla on kuvia negoista digeistä ja sitten niistä positiivisistakin. Mä teen digin vasta kun muut testit näyttää selkeää. Digi on niin kovin tyly. " ei raskaana" ei anna yhtään toivoa. :) Kivempi on tiirailla niitä olemattomia haamuviivoja. ????
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM
Tein joo uuden äsken. Taas ei raskaana, sisällä toisessa 3 viivaa ja toisessa 2.. apteekin oma näyttää haamua.. ja ei siis mitään hajua millä viikoilla olisin,joten ei voi oikein sitäkään sit ajatella.. ihmettelen vaan miksei ne pc:t sit vahvistu..? Voihan se hormooni nousta hitaasti mut silti :/
 
Mun mielestä pregcheckiin tulee nykyään noita viivanpaikkoja!

Predictor early sitten. Se pitäisi kieltää koko testi! Esikoista yrittäessä ja kuopusta yrittäessä olen saanut ihan selvän haalean punaisen plussan sillä! Mutta sitten negaa, ja jopa niin että olen testannut kahdella predictorilla, niin että kun eka antaa plussan, samasta pissasta toinen predictor ja se on ihan nega! Todellakin vääriä plussia. :(

Onnittelut plussanneille!!! :) :)
 
Viimeksi muokattu:
annikaeveliina: katson kännykällä enkä minäkään näe tuossa kuin 2+1.. missä ne loput viivat on?? tai pitäs olla?
 
Siinä vieressä ne on :D mut en mä kyllä itsekkään kuvan kautta niissä nää ku ihan häivähdyksen.. ovat sen verran haaleita,mut kyllä ne siellä on. En mää tiä, mä oon niin kypsä tähän testailuun jo et ehkä mä sit tiän siinä kohtaa ku joskus synnyttämään lähden et oon raskaana :D
 
mymosa
en nää tuossa uudessa kuvassakaan kuin 2+1 selvää sinistä viivaa. Mutta sen takiahan noita ei kannata avata, kun niillä viivoilla ei ole mitään tekemistä sen tuloksen suhteen, samoin kuin digiovistestissäkään :)
 
annikaeveliina Apteekin omassa nään haamun, digissä en niitä 3+1 viivaa.. Antaako apteekin oma haamuja? Entäs roskishaamuja? Mä en muista kyllä aiemmin joskus saaneeni sillä ku negoja..

Mun aamun pc antaa taas haamun.. vahvistuu samalla tavalla myöhemmin.. eli taitaa olla ominaisuus, kun muutkin saa niitä. Apteekin oman tein äsken.. ehkä jotain pientä siinä vois olla, mutta negaksi tulkitsisin kuitenkin. Ja mun ei pitänyt testata tänään..:headwall:
 
mymosa
Mulla ei oo ikinä apteekin oma antanut mitään epämääräistä, tosin en ole sillä testannut kuin vasta sinä päivänä kun menkkojen pitänyt alkaa.

Ite oon aina testannut wondfolla niin ei oo muista liuskoista kokemusta..
 

Yhteistyössä