Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

NaksuP: En nähnyt mitään tuossa testissä :/ Mut jospa se vahvistuisi!!

nelHM: Tuosa PC:n testissä nään minäkin värillisen viivan, alemmassa en mitään.. Pidetään peukkuja että vahvistuu! :)
 
Se toinen on muokattu, kotrastia lisää.. koska tuo naturelli on kyllä ihan turha, siitä ei koneella näe mitään. Mut lisäsin sen vielä..

Muoks... Kun näyttöä vähän kääntää niin jotain erotan omissani (pc:n), mutta Naksulla en :(. Mutta eikös sullakin vielä aikaa saada plussakin? Sitä kun ois suosiolla oottanu tuonne loppuviikkoon ni ois ollu sillä hyvä, tai paha.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on kans yksi himotestaaja ja oireiden kuvittelija. 7 kk yritystä ja lukuisia testejä takana.. Nyt on kuukautiset muutaman päivän myöhässä, normi kierto on 28-29, nyt menossa 33. Viime viikolla tein keskiviikkona testin, joka näytti selkeää negaa. Huomiselle varattu apteekin testi. Oireita on menkamaiset kivut etenkin oikealla munasarjassa, pahoinvointi ja jumalaton palelu, jalat aivan jäässä. Jotenkin vain tuntuu, ettei uskalla enää edes testiä tehdä, kun niin monta kertaa oon vaan kuvitellut ja tehnyt turhia testejä..
 
Nyt en ymmärrä! ! Taas tuli sitä ovisliman tapaista mutta nyt mukana oli hienoisia veriviiruja. Mulla ei ole koskaan ollu tällasta, ei enne menkkoja eikä raskausaikana. Kiinnittymisvuotoa on ollut kahdesta aiemmasta, mut ilman veriviiruja. Tässäkö tää nyt oli :(??
 
Oisko limakalvot sit herkillä vähän..? Ainakin tuo alapää on turpeessa ku mikä.
Kolmannen kohdalla tuli ennen plussaa ts.oviksen jälkeen tuota limaa ja olin iha ihmeissään. . Se oli kiinnittymistä. Mutta ilman veriviiruja.

Muoks. Pariin tuntiin ei ole tullu mitään, se oli vaan se kerta. Alamahaa kyllä vihloo ikävästi. Sitä limaakin tullut varmaan joka päivä oviksen jälkeen, paristi isompi määrä ja sit vaa vähäisesti.. Mymosa mikä dpo sulla?
 
Viimeksi muokattu:
Joo, olisi ehkä pitänyt tikuttaa se ovis. Ajattelin että turhaa stressiä jos tikuttaa. Mutta tästä se stressi vasta tulikin kun kierto pitenee. Olisi helpompaa jos tietäisi että on ovuloinut, että kierto päättyy pian. Mulla on yleensä ongelmana liian lyhyt luteaalivaihe, jopa 9 päivää vaan. Ja kosaan en ole "päässyt" dpo 13 pitemmälle. nyt en edes tiedä mikä on menossa, varmaan jo dpo16... Että joku selvyys olisi ihan "kiva".
 
Iltaa vaan!

Tänään olenkin ollut melkolailla vuoteen oma. Lämpö heittelee 37.4-38. Aivan totaaliraato fiilis. Oksettaa ja joka paikkaa särkee ja lisäksi on limaista yskääkin. Aamulla heräsin vessaan klo 3, on nyt kolmisen viikkoo ollut tota heräämistä melkein kellontarkkaan kolmelta. Tänään en tehnyt testiä vielä klo 3 aamulla vaan kuuden jälkeen. Olin ensin katsovinani, että kello olisi noin 8, unenpöperöisenä en sitten kunnolla sitäkään tajunnut. Kello oli siis noin 6 aamulla kun tein erittäin herkän wondfon testin, jonka eilen kaveriltani sain ja negaahan se näytti. Olen aivan totaalisen kyllästynyt. En jaksa enää testailla mitään, vaan yritän viikolla varata aikaa lekurille. Haluaisin poissulkea mahdolliset tulehdukset tms jotka vois aiheuttaa menkkojen viivästystä tms. Ainakin raskausoireita on edelleen ja välillä tuntuu, että nänneistäkin tulisi jotain kirkasta. Jos tämä kaikki on mielikuvituksen tuotosta, niin mut saa kärrätä johki pakkohoitoon kohta. Nyt kp jotain 45... Viimeset menkat olleet siis marraskuun 22-25pvä.
taidan palata takaisin peiton alle. Olo on kamala.
 
Minä vain tyhmänä stressaamatta ajttelen ovuloineeni, kuten aina ennen ed. raskautta ja synnytystä ja tätä imetysaikaa.. Siis kerta kuukautisetkin alkoivat ja olivat ihan normit, ovulaatiotuntemukset normiaikaan jne... Tärppikin käynyt aiemmin helpolla. Mutta niin se on, että näköjään kaikenlaista on olemassa. Viisastuinpas nyt taas tän verran =). Mutta ite henk.koht. koitan olla tikuttelematta tmv. ovista.. sit menee kyllä koko kierto jo kytätessä. Tässäkin on jo ihan liikaa piinaa, ja vain siksi, ettei malta :headwall: Mitäs oon tällanen hönö :ashamed:. Onneksi voi kuitenkin jakaa näitä täällä, ei tuolle ukolle kehtaa jauhaa jatkuvasti.
 
Huomenta. Se ois dpo 11-12 tänään. Testattu on pc ja one step. Eipä juuri mitään mainittavaa. Tarkkasilmäinen ja hyvällä mielikuvituksella varustettu vois pc:ssä jotain haivahdusta nähdä.. mutta ei oikein tyydytä nuo eikä toiveita nostele. Laitetaanpa nyt kuvat kuiteskin. Molemmista eka testiajalla otettu ja sit kuiva.

pc



one step

 
Viimeksi muokattu:
Kuivassa pc:ssä näen haalean viivan! :)

Testasin (kun on pakko) vielä ihan negan, ja myös ovistesti on niin nega kuin ikinä! Edes siihen ei tullut yhtään punaväriä, vaikka saan aina ovistesteihin jopa kohtuuvahvaakin viivaa. Eikä yhtään tunnu siltä että menkatkaan alkais. Argh!
 

Yhteistyössä