Heipsistä!
Kertokaapas te, jotka tunnette kaikenlaisia oireita, menkat myöhässä, mutta on vaan niitä haamuja tullut tai ei ole tullut mitään, niin minkälaisia oireita teillä on nyt?
Viimeyönä huomasin, että en enää pysty ollenkaan nukkumaan vatsallani. Tuntuu häijyltä sekä vatsassa että alaselässä. Sitten toinen "uusi" oire on, että tuntuu kun nänneistä tulisi välillä jotain. Kellontarkkaan öisin herään noin klo 3 pissalle. Alavatsa on todellakin ihmeellisen kova ja nyt on alkanut melkein koko päivän kestäneet närästykset, joihin ei oikein mikään auta. Minulla on myös vatsansuojalääkityksenä ollut zoltia, mutta ei ole aikoihin sitä tarvinnut ottaa. Nyt ei tietysti voi edes käyttää moisia, kun jostain olin lukevinani, ettei raskaana ollessa edes suositella käyttää, jos siis raskaana olen...
Kyllä tässä alkaa olla ihan nuppi sekaisin nyt. Menkkoja ei kuulu eikä edes tunnu siltä, että alkaisivat. Olen nyt melko sitkeässä flunssassa ja ajattelin, että voisinkohan sen varjolla vaatia lääkärissä testejä, että haluan olla varma mitä flunssalääkkeitä voisin alkaa nappaileen. Limaa irrottavaa duactiakaan ei saisi ottaa...
Mutta sen sanon, että en enää mitään liuskoja kokeile testailla. Tulen niistä hulluksi!! :stick: