Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Nuorallatanssija ONNEA ONNEA ONNEA ONNEA ONNEA ja kilokaupalla tarrasukkia!! :) <3
 
  • Tykkää
Reactions: nuorallatanssija
Heipsistä!

Kertokaapas te, jotka tunnette kaikenlaisia oireita, menkat myöhässä, mutta on vaan niitä haamuja tullut tai ei ole tullut mitään, niin minkälaisia oireita teillä on nyt?
Viimeyönä huomasin, että en enää pysty ollenkaan nukkumaan vatsallani. Tuntuu häijyltä sekä vatsassa että alaselässä. Sitten toinen "uusi" oire on, että tuntuu kun nänneistä tulisi välillä jotain. Kellontarkkaan öisin herään noin klo 3 pissalle. Alavatsa on todellakin ihmeellisen kova ja nyt on alkanut melkein koko päivän kestäneet närästykset, joihin ei oikein mikään auta. Minulla on myös vatsansuojalääkityksenä ollut zoltia, mutta ei ole aikoihin sitä tarvinnut ottaa. Nyt ei tietysti voi edes käyttää moisia, kun jostain olin lukevinani, ettei raskaana ollessa edes suositella käyttää, jos siis raskaana olen...

Kyllä tässä alkaa olla ihan nuppi sekaisin nyt. Menkkoja ei kuulu eikä edes tunnu siltä, että alkaisivat. Olen nyt melko sitkeässä flunssassa ja ajattelin, että voisinkohan sen varjolla vaatia lääkärissä testejä, että haluan olla varma mitä flunssalääkkeitä voisin alkaa nappaileen. Limaa irrottavaa duactiakaan ei saisi ottaa...

Mutta sen sanon, että en enää mitään liuskoja kokeile testailla. Tulen niistä hulluksi!! :stick:
 
namibihibibi NO mulla ei ole menkat myöhässä, mutta vastaan silti.. Kolmatta kun odotin niin siinä plussauksen jälkeen olen kirjannut ylös, että kohtu tuntuu käteen kovana, kun alamahaa painaa. Ja niihän sitä sanotaan, että se kyllä alkaa heti kasvamaan ja kait se voi tuntua erilaiselta jo hyvin varhain. Oispa sulla sitä =)! Ja vatsallaan nukkuminen tainnut jäädä aina ennen plussausta. Oon muutenkin todella herkkä mahastani enkä siedä esim. mitää puristavia housuaj. Närästyksestä.. mulla närästänyt vain raskausaikoina, ei koskaan muulloin.. Rennie on turvallinen siihen, ota sitä. Mulla närästys ollut pahimmillaan juuri ekalla kolmanneksella, ei suinkaan lopussa ja siihe päälle se etova olo, niin avot. Rinnat kans joka alkuraskaudessa oireilleet.

Sullahan on hyvä syy pyytää veritestiä. IHme on jos et saa lähetettä! Pyydä ihmeessä siis. Mikä kp/dpo sulla nyt? Että onko paljon myöhässä menkat?

En tiiä oliko apua, mutta toivotaan että ees pientä.
 
Tarkkaa dpo:ta en oikeen tiedä, kun en oo sillai koskaan aiemmin "suunnitellu" raskaaks tulemista niinkuin nyt, mutta normaalisti kierto on noin 30pvää ollut ja nyt on menossa kp 46... Eilen viimeksi testasin tosiaan ja negaa näytti. 10.10.2013 poistettiin kuparikierukka ja sen jälkeen menkat olivat päälle viikon myöhässä, mutta tulivat sitten kp:n ollessa 40, eli ne alkoivat silloin 22.11.2013. Sen jälkeen ei ole kuulunut eikä näkynyt mitään...
 
^^ sinähän olet voinut ovuloida melkeen millo vain.. Periaatteessa. Mulla hormonikierukan jälkeen tais suht hyvin kierto palautua tyhjennysvuodon jälkeen. Mutta on niin yksilöllistä tämäkin! Peukkuja pidän sullekin! =)
 
vuonna 2012 kun odotin meidän kaksosia (tuli km) ja närästi huolella jo heti alusta lähtien. Kävin kolmessa apteekissa kyselemässä närästyslääkkeistä ja jokaisessa tutkailtiin ja sanottiin ettei niitä maku juttuja saa ottaa. ja kaikki muut lääkkeet oli kieltolistalla paitsi toi tavan rennie.

Jos tuossa vuodessa on tullu päivityksiä tietoon, voihan se ollakin että nyt onkin sallittuja. Kannattaa kysyä.
 
Laitoin tonne piinailijoiden ketjuun kyssäriä, vaikka varmaan sinne tai tönnekkään tää kuulu.. Ajattelin kuitenkin kopsata tähänkin, kun tää tuntuu kotosammalta keskustella ja ihmetellä kaikkee :D

Ei varmaan ole oikea paikka kysellä.. tai en tiedä.. Oire tai ei, mutta tässä tulee! Imetän ja toisesta rinnasta on tullut ihan luttero ja tyhjä ja toinen niin täynnä ja pinkee . mitä ihmettä?! :OVoikohan maito loppua yhtäkkiä ja onko oire mistä? Ennen menkkoja maitoa tuli kyllä ihan reilusti viimeksi. JA imetys tasaista jnejne.. Mä oon ihan Jossu kohta . Isäntäki vattuili ihan urakalla.. "just tinkelibout it" :LOL::LOL:

Oispahan ihan kiva, jos jollai jotain kokemusta/tietoa/kommenttia olisi. Kiitos

Ps. Nyt dpo11.. tuossa eilen vasta alkoi hyytymään toinen kannu ja nännit ihan törkeen kipeet olleet muutaman päivän. Imettäminen sattuu ja sekin uutta. Koskaa ole sattunut ja neljäs lapsi imemässä..
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä mulla kävi esikoisen aikaan noin. Toisesta rinnasta tuntui maito loppuneen, ja se oli selvästi pienempikin. Kyllä sieltä silti maitoa tuli, mutta varmaan vähemmän. Imetin sitten varmaan kuukauden lähes kokonaan toisesta rinnasta. Kun lopetin imettämisen, maitoa pakkasi molempiin rintoihin, mutta kokoero näkyi silti, ero oli varmaan kaksi kuppikokoa!! :eek:
 
NaksuP Kiitos. Ite en ole näin kauaa yhtäkään imettänyt.. aina jäänyt tissi viimestään 6kk iässä ja ihan tasasee siihe asti noussu. Taitaapa olla, että alkaa se sitten hyytymään. Toistaseks kuitenkin tulee ja hyvä niin.

(.) Kp 25/28 (dpo12). Nega/ei mitään uutta eiliseen verrattuna. Ihan varma, että kohta aukeaa hanat. Ärsyttää. Ajatukset seuraavaan kiertoon ja uutta yritystä kehiin.
 
NaksuP Tuo, että kuukautiset ei ala ja testit negaa on kyllä raastavaa. Toivottavasti nyt edes pääset pian uuteen kiertoon ja yritykseen!

Mä oon tässä miettinyt ja todennut, että kyllä sitä pitää olla tyhmä ja hurahtanut :D. Näiden testilöiden kanssa siis. Pissiä tikkuihin ja käännellä ja väännellä, josko jotain näkyisi :headwall:. Tämä on viides kerta kun raskautta yrittää ja toivoo. Neljä kertaa aiemmin olen saanut aikaisintaan dpo14 haamun! Että miksi mikään olisi toisin, jos on joskus sitten ollakseen niin, että olisikin tärpännyt?! Torstaina on dpo14 ja perjantaina kp 28/28. Torstaina testaan seuraavan kerran.
 
Tervehdys! Vuoden verran palstaa seuranneena ja varmaan satoja testejä tehneenä päätin minäkin kirjoittaa tänne.

Nyt on ensimmäistä kertaa vuoteen, kun luulen että olen raskautunut :) One stepin (herkkyys 10) kaksi testiä näytti jo dpo 6 hailakkaa vaaleanpunaista viivaa ja dpo 7 myös! En ole vuoteen saanut kuin harmaita viivanpaikkoja puhtaita negoja. Mutta tänään dpo 8 clear blue näytti negaa :( Herkkyys on 25. One stepit loppui jonka vuoksi jouduin tyytymään apteekin valikoimaan.

Kiinnittymisen kuvittelen tapahtuneen sunnuntaina dpo 6 nipistelynä ja limaisena vuotona, mukana myös veriviiruja parina päivänä. Menkkojen alkuun on vielä viisi päivää.

Mahtaisikohan cittarin pregcheg näyttää jo hailukkaa viivaa?
 
Yrittäjä J Pregchec herkkyydeltään 25, mutta ainakin lukemani perusteella ois varmenpi kuin cb. Ja minusta se on hyvä ja luotettava ja tuntuu monella antavan suht aikasenkin plussan. Käyppäs pari sellasta ja testaile =)! Ja tuu sit kertoo.

MerinaK Ihan vieras testi mulle, mutta jos on punaväriä ja testiajalla tullut, niin eiköhän se ole plussa =). Testaa jollai toisella kokeeks. Mut ihan omalla kokemuksella sillä Predictor earlyllä ei toinna. Sain sillä selvän vaaleanpunaisen plussan kk sitten, enkä ollut raskaana.
 

Yhteistyössä