Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Kiitos :hug:. Sellaista se sais vaikka ollakin ja sen kestän kyllä =). Otin parasetamolia gramman ´ja muutenkin pahin piikki kivussa meni jo, kestin vartin about :O. Kauratyynystäkin apua. Mutta tällasta jomotusta ja repimistä ollut aika paljon nyt lähiaikoina.. nostelee tietty toiveita, mutta tiputaan ehkä korkeelta. Neljä lasta on ja kahden viimesimmän kohdalla kirjanpitoa löytyy ja niissä kiinnittymiskivut ja limainen vuoto dpo6-7 (minkä nytkin oletin/toivoin olevan eile ja toissapäivänä). Jännää ainakin jos ei muuta :D

Nehän vissiin sannoo tuosta kohdunnapukasta et millanen se kierron eri aikoina olisi. Juuri ennen menkkoja kuulemma pitäs pehmetä ja hieman avautua. Jos taas on kova, korkeella ja suljettu niin enteilis raskautta. MUTTA täytyy ottaa huomioon et tuohon tutkimiseen ei voi luottaa jos ei oo koko kiertoa sitä tutkinu, et huomaa onko eroja vai ei. Jokaisella kuitenkin yksilöllistä tuo kohdunnapukan touhu :)

Tsemppiä sinulle ja pidetään peukkuja, että siellä napero tekee alkuaan! <3

20140104 095532 - Aijaa.com

Nyt ei ymmärrä! Tikuttelin kolmekin testiä aamupissasta ja tuli tollanen ihmeellinen harmaa piste KOLMEEN samanmoiseen testiin. Testit on tilattu perhosilta. Tiä sit mitä surkeita noikin on kun tollanen epämääränen täplä sinne ilmestyi. Ensin täplän kohdalla oli ihan havaittavissa viiva, mutta testiajalla kuivahdettuaan jäi tuo tollainen täplä vain. Meni nyt niin hermo näihin halpoihin liuskoihin, että painelen kyllä apteekkiin hommaamaan jonkun vähän tasokkaamman testin!! PRKL!! Jollain hyvällä mielikuvituksella tuon täplän vieressä kai näkee jotain viivan tapasta, mutta en jaksa enää tihrustella tota pirun testiä vaan haen suosiolla jo jonkun paremman.

Kohdunnupikasta.. Mulla se ovulaation aikaa laskee ja avautuu ja ovksen mentyä nousee ylös. Raskautuessa se ei ole laskeutunut ja avautunut, kuten menkkojen aikaan, vaan on ollut kaukana takana ja todella kova. Mulla nyt sellanen. Mullahan vähä aikaa vain synnytyksestä ja se jotenki jäi roikkumaan siitä nyt neljännen synnytyksen jälkeen.. että noin korkeella ei ole ollut aiemmin. Oisko NaksuP:llä tärppi käynyt =)? Mulla se ehtii vielä laskeutumaan aukeemaan, kun menkat pitäs alkaa ti-to.. riippuen onko nyt dpo 9 vai 10 :confused:. Noi eka menkat tuli dpo 12.. sillo tajusin oviksen, muttei hyödynnetty. Ne alkoi aivan puskista. Ei mitään menkkajomotuksia ollut, verta vaan alko valuman suoraan.

namibibibi Melko jännä tuo testi :O! Jos vielä kolmeen tullut. Osta tosiaan joku parempi.

Itekin (tyhmä) testasin ja samanlainen "viiva" tmv. siihen tuli kun eilenkin, ei vahvistunut yhtään. No en kyllä odotakkaan mitään näillä dpo:lla vielä.. kunhan huvikseen :D. Kävin hakee pc:n liuskoja.. millohan niihin uskaltas. Ne aika hyviä ja varmoja.

En ole yhtään varma dpo:sta. Jotain varmaan 9-15.

Pregcheck on siitä hyvä ettei ole koskaan antanut minulle mitään viivanpaikkoja turhaan. On vaan niin epäselvä että eiköhän ne menkat sielyä pian ala. Inhottavaa vaan kun toiveet heti herää. :)

Viimeksi muokattu:
NaksuP Vois siellä jotaoin ollakin.. Mäkin nään livenä omassani punaväriä jopa (mieskin näkee), mutta on niiiiiin hailura, että kuvaa ei kyllä saa. Jospa meillä ja muilla alkas vahvistuu haamuset viivoiksi! Aika vaan tuntuu matelevan :ashamed:

Sitä kun tällanen hönö jää yksin kotiin, niin piti vähä askarrella ja ottaa kuvaa noista dippauksista :whistle:. Alin dpo7-8?, keskimmäinen dpo8-9? ja ylin tänään dpo9-10? Pimmeetä on ku p*rsiissä jouluna, mutta lampun kaa kikkailin. Ei ole muutettu mitään kotrasteja nyt. Näkyykö mitään.. vahvistumista?

Tosi huonosti näkyy isossa ruudussa. Kun kääntelen näyttöä, niin tän aamusen erottaa just ja just. Kännyllä paremmin ja livenä kans. Huoh..

Viimeksi muokattu:
Selasin ketjua taaksepäin ja ihan samantapaisia haamuja olevinaan saanu enkä todellakaan ollut raskaana. Oireitakin oli, mutta ei ihan näitä kun nyt. MUTTA, tää nyt voi todella olla vain ihan toiveajattelua mulla taas. Ainut onni on nyt se, että mulla on oikea kierto menossa ja tiedän ovuloineeni jne.. voi siis jotenkin seurata. Mutta kyllä meni fibat noita lukiessa :snotty:

Huomenta.

Pc:llä testattu dpo 10 tai 11 ja joku viivanpaikka tai hailakka haamu siinä on.. eilen oli melko väritön päiväpissasta, mutta nyt olevinaan nään vähän väriäkin, paksu on viiva kuitenkin. No niinhän mä aina :headwall:. Mutta tohon pc:n testiin luotan, nuo halpistestit taitaa antaa viivanpaikkaa tmv.vähän aina? Viimeksi tärppikierrossa 09/2012 testasin dpo15 pc:llä selvän plussan ja dpo11 selvän negan vielä.. joten kait toivoa vielä on. Kun maltats nyt odottaa, odottaa...:ashamed:

• Tykkää
Reactions: Maicy
nelHM Kyllä tuo rupee vaikuttaan hieman että siellä jotain on :) Malttaisit nyt vaan vielä muutaman päivän niin tulisi se kunnon plussa!! Toivottavasti :) Toivoa on, niin kauan kuin ei menkkoja tuu ja silloinkin vaikka menkatkin tulee niin toivoa löytyy vielä sieltäkin! Mutta nyt, nyt koitat keksiä tekemistä itelle ja rentoutua. Älä stressaa tästä asiasta kun se ei edistä asiaa yhtään. Helpommin sanottu kun tehty, mutta yritä ainakin :) <3

NaksuP Mä luulen kans, että jotain hipaisua tai ihan vain harhanäkyjä. Tosin todella aikaset dpo:t mulle testailla, mutta sitä niin olettaa, että jotain ees näkyisi. En mäkään viitti tänne laittaa kuvaa ennen kuin oikeesti joku jotain vois kuvassa nähdä.

Mulla tänään kun toinen ovis.. limojen perusteella siis :O. Mitähän tääkin nyt on? Kaikki ne pahat kivut alamahalla hävinneet.. menkkajomotuksia ja nuo kunnon limat, lämmöt tosi korkeella tänään, 37.9C, enkä ole kipee. Nännit kipeet ja imetys sattuu ihan julmetun paljon, muuten ei tisseihinkään koske.. Mutta multa löytyy tuolta piinapinosta kahdesta aikasemmasta raskaudesta piina-ajan postaukset, että paljon on samaa.. MUTTA. Ihan on 50-50 mulla ajatukset, että ne mankatkin kyllä osaa tehdä tuloaan.

Minkä ikäinen vauva sulla nelHM on? Mulla on kupus 9kk mutten imetä enää. :) Hirmuinen vauvakuume. Meillä ei ole kyllä varsinaista yritystä käynnissä, mutta minkäs sitä itselleen mahtaa. Kun tietää että kierto lähestyy loppuaan, sitä alkaa automaattisesti piinailemaan ihan kuin aktiivisen yrityksenkin aikana! :D

Viimeksi muokattu:
7kk on vauveli =). Imetän, koska ei osaa muualta juoda maitoa, tai muutakaan : /. Menkat alkoi 6 vkoa siitä, kun aloin kiinteitä antaa. Eli eka kierto ja normaalisti ainakin tuli menkat ja ovulaatio, että en mä rikki ole vielä :D. Ihan kamala vauvakuume meilläkin täällä..on niin "iso" (5vuotta) ikäero kolmannen ja neljännen välillä, että kaveria kuopukselle haluttas ja mielellään mahd. pienellä ikäerolla. Miten sitä aina menee niin sekasi kun on mitää yritystä ja tietoa, että on mahdollisuus.. aikanen nainen minäkin :O:ashamed:

Ja mulla kans kännyn näytöllä näkyy paremmin, mutta koneella ei juuri mitään. Laitetaanko kuiteski vertailun vuoksi :D? Mulla siis tän aamun pc ja one step..

Yhteistyössä