Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Dpo 7 tai 8 (varmaan 7) ja minäkö hätähousu :ashamed:. No negahan tuo on, mutta pittää nyt laittaa kun muutkin :LOL:

Kuva noin puoli tuntia ottamisesta..



Ja tämä alle 5 min kohdalla..



Hyvällä mielikuvituksella voi mielikuvitella jotain.. siis todella hyvällä. Mutta kaitpa se on ihan lääketieteellisestikin jo lähes mahdotonta näkyä, jos ees on mitään näkymistä myöhemminkään :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
nelHM mä sain edellisessä kierrossa ihan samanlaisia viivoja samoilta dpo, menkkoihin asti. en tie mitä oli ja koitan olla jatkossa testaamatta kuin vain mielipahaa tulee kun toivoo ja testit antaa jotain ja silti menkat tulee..

mullinmallin sinunkin testissä olen jotain näkeväni... :)
 
Kyllä minäkin sain jos jonkinlaista "viivaa" ja yhen selvän positiivisnkin predictor earlyllä. Sillo ei ollu mitää hajua kierrosta kun menkatkaan ollu vielä synnytyksen jälkeen. Nyt tiedän tarkalleen kiertoni vaiheen ja yritystä on ollut. Tyhmää testata näin aikasin. Mut kivahan se ois jos saiskii aikaseks vahvistuvan rivin tikkuja =). Seuraavaa testiä koitan varttua ens vkon alkupuolelle. Huom: koitan. .
 
Joo meillä on punalasit nelHMin kans tiukasti nenänvarressa.

Nojoo... Tein sit illallakin. Ei näy enää kuivassa mut testiajalla tuli jotain. Kun kuivu kokonaan niin hävisi. Tässä.



Sitte lisäks vuodan taas. Vähän, mut silti. :/

Täs vielä ihan eka. Siis sama testi mut ihan max pari min dippaamisesta.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: nelHM
Mullinmalli Pikkasen menee puuroksi kuva, kun suurenee : /.. en oikein kyllä saa nyt edes näillä lasella viivaa näkymään :(

MUOKS!:attn: Vejelläänpä takas. Kahtelin kännykällä ja näen myös todella hailakasti punaväriä molemmissa :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
By the way: me ees olla mitään himotestaajia, kun selaa tuota Ameriikan serkkutyttöjen palstaa. Siellä on siis ihan älytön määrä yheltä nikiltä testejä/dpo :O. Ja ne alottaa aikasiin testaamaan. Mulla ois vararikko tuolla tahdilla ja kotityöt rempallaan, ei ehtis ku pissiä tikkuun :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maicy
Vekkuliapina Nuo rfsu:n testit on vähä hankalia/huonoja.. ite niillä plussannut oikeasti ja väärästikin. Kun tuli plussa, viiva oli todella haalea, mutta vaaleanpunainen. Kun en ollut raskaana, sain silti tuon kaltaisia harmahtavia viivoja poikeukksetta joka testiin. Yleensä se väärä viiva vahvistuivielä siinä testiajan loppupuolella about 20 minsan kohdalla. Kun taas oikea plussa pärähti heti, ja pinkki. Koita toista testiä. Tuo ei ees niin herkkä, että pregchec varmaan näyttäs jo =)

NaksuP Sulla on vaaleanpunainen viivalainen siellä ;). Vahvistumista sille!
 
MOI!!

En kuulu mihinkään porukkaan enää, kun esikoista yrittämään 2013 kuivui kokooon. Oli vaan ihan pakko silti tulla kertoon että viimein n. 1v ja 2kk yrityksen jälkeen plussa pärähti tänään testiin. Jee!! Oon niin onnesta soikeena. En enää jaksanu uskoo luomuplussaan, mut sieltä se tuli!

Onnea kaikille plussanneille ja plussatuulia vuodelle 2014
 
Täältähän löytyi paikka minunkin "ongelmalle"... Eli sain keskenmenon 11.11.13 ja nyt sitten tänään tuli positiivisia testituloksia vähän liikaakin. Joulukuun puolivälin tietämillä tein kotitestin (10 mlU/ml) ja se oli negatiivinen. Sitten 20.12. vein terveyskeskukseen pissanäytteen kontrolliraskaustestiä varten. Tänään vasta muistin soittaa tulosta, kun oletin sen olleen negatiivinen. Mutta se perkele olikin ollut positiivinen. Nyt kuun vaihteessa tein pari raskaustestiä ja ne oli negatiivisia. Edelleenkin mulla on kuitenkin ollut tunne, että olen raskaana ja tänään sitten tein sekä raskaustestin että ovulaatiotestin ihan huvikseni. No ne näytti molemmat positiivista ja tänään tehty raskaustesti vaatii enemmän istukkahormonia (25 mlU/ml) pissaan kuin nuo aiemmat. Terveyskeskuksen täti käski tuoda tiistaina uuden pissanäytteen ja jos se on positiivinen niin sitten tutkitaan onko kyseessä uusi raskaus vai onko keskenmenosta jäänyt jotain rippeitä, jotka pitävät positiivistä yllä. Mutta onpa tässä nyt kiva odotella sinne asti, kun kovasti toivotaan uutta raskautta.
 
Äskenpäs testailin huvikseni taas, kun on kp 43/30 ja nyt tuli taas haalee viivanen... Aamupissasta kokeilen uudestaan ja laittelen sitten kuvaakin jos ja kun sieltä ilmestyy jotain. Nyt tein siis sillä ei niin herkällä testillä ja haaleen viivan anto... Jänskättää... Kuvaa en nappaillu ku on tuo mies kotona ja johan se sitten ihmettelis mitä mää postailen jotain tikkujen kuvia tänne nettiin... :LOL: Pitäis ihan umpikahjona :kieh:
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy ja nelHM
Juu, arvatkaa vaa kun ei mahda mitään itselleen. Piti pissiä yks tikku nyt illasta 1.5h pidättelyn jälkeen.. :ashamed: Mutta, mä nään siinä erittäin hennon haamun, vaikea vangita kuvaan, mutta selkeempi kuin eilisessä ja ihan erottuu silmällä ja vierekkäin eilisen kaa, tää erottuu. Laitan pari kuvaa, kertokaa mielipide naikkoset.

Testiajalla (5min)


15min päästä


Muokattu, lisäämällä kontrastia


Muoks. Oon tuijotellu tikkua ja vertaillu eiliseen.. niin kyllähän tuo oikeesti jopa näkyy eiliseen dippaukseen verrattuna ja on sellanen paksu, kuten kontrolliviivakin, eikä ohut. Voi kumpa alkais vahvistumaan ja olisi oikea viiva! Mutta on vaikea saada noin hentoisesta kuvaa, kännykällä vielä.
 
Viimeksi muokattu:
Tuossa alimmaisessa mäkin nään jo jotain kun näyttöä hieman kääntelee, mut maltahan kuule neitiseni vielä odottaa! Sulla vielä aikaset dpo:t että ei hätiä vielä :) :) Toivotaan että viiva vahvistuu ja saat kerrasta kunnon kuvan!! :))
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM
Maicy Tiedetään :headwall:. Pakko oli, huvikseen. Nyt kun nuo isommat muksut meni nukkumaan ni miehellekin näytin, kyllä sekin näkee ihan kaks viiva, tosin todella hailakka tää testiviiva, mutta paksu. Mulla on vaa niin törkeet nää alamahakivut että en tiiä sit mikä on.. repii ja vihloo ettei kärsi olla :'(
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
Jospa se vain olisi jotain kiinnittymiskipujen tapaisia tai no kiinnikkeiden tai muiden vastaavien?? :) Elä vielä huolehdi! :hug: Voi olla ihan normaalia, turhaan stressata vielä. Tiedän ettei oo helppoa, mutta yritä nyt ainakin. :heart:
 

Yhteistyössä