Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

dodih, dpo7. tänään haen liudan testejä ja aloitan testailut hu aamusta! tänään maistu metalli suussa mut tod.näkösesti johtu vaan siitä et mulla nenän limakalvot kuivat ja meinasi verta ruveta vuotaan.

menis tää päivä nyt nopeesti niin pääsee hu testauksen makuun. :D

namihibi täällä kans ootellaan miten käy!!

nehlm pahoittelut negasta! jospa se vielä kuitenkin plussais jos ei mekat vielä ala.:)
 
Mulla vaan testit haamuaa.. taas sama juttu pc:llä ja rfsu:lla, sillä erotuksella että pc ns. Vahvistuu, vaikka onkin ihan rääpäleitä nuo viivat :D joka tapauksessa semmosen nyt jokaisesta testistä oon bongannut,ilmestyy vaan aina vaan aiemmin siihen.. mutten silti kyllä uskalla luottaa.. olin ihan vähän väriäkin oikein bongaavinani,mutta veikkaan että pettymykseen päättyy tämä silti.. pahoittelut negoista ,uskon että perästä tulen kuitenkin.. :/
 

Tossa nyt noi rfsut ku ne jopa saa kuviin näkymään,salama vähän häikäs tota alempaa. Ylempi eilinen,alempi tänään. Dpo:sta ei mitään hajua,mulla alko menkat 25.12 ja sitä ennen oli monta pvää limavuotoa missä veriviiruja ja ruskeeta,ni hullunahan aloin ajattelemaan sitä kiinnitysvuodoksi,mulla kun toi ovis aina vissii miten sattuu..
 
annikaeveliina Mä aloin testa dpo7 jo.. tosi typerää! Ja tohon pc:n testiin, sekä one stepin erittäin herkkään, just tollasia "viivoja" saanu vähän joakiseen.. no aluksi ajattelin, että oisko tärpänny, kun noi aikasiin alkaa haamuilee, mutta kun tänä aamunakin (dpo15) pc edelleen samannäköinen, niin ihan taitaa olla ominaisuus tuossa liuskassa. Ne apteekin omat ainuat, missä tuli todella selvä toinen haamuviiva.. one stepit loppu jo ajat sitten. Että mä en kyllä usko olevani raskaana. Toki mä aina voin elätellä toiveita ja palata -07 vuoden toukokuun piina-aikaan, kun plussasin tosi myöhään (missä oireet ihan samanlaiset kun nyt muutes), mutta kun viimeks kuitenkin plussa tuli dpo 15 pc:llä, ja toooodella haalee haamunen dpo14 one stepillä.. ni miks ei nyt? Multa löytyy kahden aiemman raskauden piinailut tärppikierrosta tuolta piinapinosta ;).. ja siis tämä kierto, mikä ei nyt ollut tärppi.
MUTTA, sydämestäni toivon sulle plussaa ja ihan meille kaikille hötkylöille! :heart:
 
Mulle ei ikinä ennen oo antanut pc mitään muutaku kemiallisessa ja keskenmenokierrossa,tosiaan hämmästyttää että päivä päivältä se ilmestyy nopeammin,samoin ku se apteekin oma ja apteq haamuili, ja toi rfsu ei tosiaan oo antanut pysyviä viivoja kun sillon kemiallisessa ja km:ssä.. mutta silti en pysty uskomaan että olisin,koska ei kerta vahvistu :( en tosiaan tiedä hölkäsen pöläystä mistään dpo:sta tms nyt, ei kai tähän auta kuin aika.. maha ja alaselkä kipee,seksi sattuu, aluksi oli vilu,nyt on koko ajan hiki yms.. kai mä kuvittelen koko homman :D toivotaan nyt, et josko säkin olisit, eihän sitä koskaan tiedä <3
 
Minäpäs laitan annikaeveliina mun pc:t dpo12-15 ajalta. Voit kattoo, onko ne suht samanlaisia kuin sullakin?? Ja laitan samassta kuvasta kaksi, toiseen vähän kotrastia, niin näkee ehkä joku muukin ku myö :LOL:. Ja mä en usko noiden tarkottavan mitään itelläni.





MUOKS!
Tässä vielä se tän aamun pc-liuska yssiksein :(

 
Viimeksi muokattu:
Mun kaverille laitoin ton ihan naturellikuvan.. kun se joutunu sietää mua. Niin sen mielestä tän päivänen ois ihan haalee viiva, verrattuna muihin. No kännykän näytöllä näin taitaa =). Noniin.. taas turhaa toivetta kehiin. Mutta kyllä sen ihan näkee.. ei noissa muissa oikeen ole mitään. Miestäkin piti härkkiä.. se samaa mieltä. Taitaavat olla aivopestyjä :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Voi jumalauta mää sanon vaan!

Nyt sain sitten ne verikoetulokset...

Arvo oli justiinsa alle 5. Eli siis meinaa negatiivista. Mitähän helvettiä nyt sitten?! Nyt on kp 50 ei mitään näy eikä kuulu!!
Alan tulla hulluksi!! Aloin nyt pelätä tosissani jo kohdun ulkopuolistakin raskautta tässä...
 
Mulla menkat jätti kans tulematta, varaa aika lääkäriin ja ne määrää sulle clomit, mun pitää kans varata. Mulla viime kerralla oli puolvuotta menkat pois. Nyt jäi marraskuussa pois ja ei oo näkynyt vieläkää.. :(
 
Ei clomeja kyllä ihan pelkkien menkkojen pois jäännin takia saa, ainakaan täällä. Terot antavat käynnistämään kierron. Ellei taustalla ole jo todettu ovuloimattomuutta tms.
Niin ja uskoisin ettei ihan helpolla anna mitään kun tässä on vasta lokakuussa kierukkakin poistettu, kuparisellainen ja entuudestaan jo kaks lasta muutenkin luomuna saatu niin ei senpuoleen mitään ongelmia pitäis olla...
 
Terot juurikin , kirjoitin väärän. Mun pitää varmaan käydä tutkimuksissa jo, kun 3vuotta yritystä takana
No siinätapauksessa varmaan ihan hyväkin käydä... Itse ajattelin soitella ensiviikolla äitiysneuvolaan ja kysellä vähän vinkkejä ja ehkä voisi ihan perus gynekologin varata myös, siitäkin tovi aikaa. Kierukan poisto kun tehtiin vain terveysasemalla ja aikoja gynelle ei ollut antaa silloin hetkeen niin sekin sitten jäi varaamatta... Kaipa tää tästä... Äitinikin lohdutteli ,että työkaverinsa raskaus ei näkynyt millään testillä, ei kotitestillä eikä verestä ja jossainvaiheessa tunsi liikkeitä ja kävi ultrassa ja siellähän se vaavi sitten oli, oli vaan kiinnittynyt jotenkin niin, että oli jotenkin hullussa paikassa. Vaikea raskaus, mutta terve lapsi syntyi.
 

Yhteistyössä