Mä oon lakannu jo raportoimasta miehelle, pitää mua hulluna jo namibihibibi, tuu sit infoomaan meitäkin ku tiedät,pidän peukkuja !
Niin ja uskoisin ettei ihan helpolla anna mitään kun tässä on vasta lokakuussa kierukkakin poistettu, kuparisellainen ja entuudestaan jo kaks lasta muutenkin luomuna saatu niin ei senpuoleen mitään ongelmia pitäis olla...Ei clomeja kyllä ihan pelkkien menkkojen pois jäännin takia saa, ainakaan täällä. Terot antavat käynnistämään kierron. Ellei taustalla ole jo todettu ovuloimattomuutta tms.
No siinätapauksessa varmaan ihan hyväkin käydä... Itse ajattelin soitella ensiviikolla äitiysneuvolaan ja kysellä vähän vinkkejä ja ehkä voisi ihan perus gynekologin varata myös, siitäkin tovi aikaa. Kierukan poisto kun tehtiin vain terveysasemalla ja aikoja gynelle ei ollut antaa silloin hetkeen niin sekin sitten jäi varaamatta... Kaipa tää tästä... Äitinikin lohdutteli ,että työkaverinsa raskaus ei näkynyt millään testillä, ei kotitestillä eikä verestä ja jossainvaiheessa tunsi liikkeitä ja kävi ultrassa ja siellähän se vaavi sitten oli, oli vaan kiinnittynyt jotenkin niin, että oli jotenkin hullussa paikassa. Vaikea raskaus, mutta terve lapsi syntyi.Terot juurikin , kirjoitin väärän. Mun pitää varmaan käydä tutkimuksissa jo, kun 3vuotta yritystä takana