Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

onko kukaan teistä huomannut, että Pregcheckin liuskatestissä vaihtelisi viivanpaikan vahvuus? Kun itselläni on nyt kp 35 menossa (norm. 29-32) mutta silti negaa näyttää. Tosin oon kp 26 testannut ekan kerran PC liuskalla eikä siihen tullut mitään viivanpaikkaa. Nyt eilen kp 34 testasin aamupissasta, suht helposti havaittava viivanpaikka (väritön) ja sitä edellisen kerran testasin kp 32 päiväpissasta, hyyyyyvin hailuran hailuran hailura viivanpaikka....? Ärsyttää! Digi polttelee kaapissa, mutta teen sen vasta ensi torstaina, jos niin pitkälle pidetään hullua jännityksessä. RFSU:n susitesteillä testasin kans kahtena päivänä ja niissä on todella selkeät harmaat testiviivat kummassakin.
 
neIHM Tossa sun viimises testis näkyy kyl viivasta lupaavasti! :heart:

Laitanpa piruuttani omanikin tänne. Dpo:sta ei ole tietoa, jos normi kierto niin nyt ois dpo8. Hätäpökä tiedetään. :D

Tässä testi vielä testiajalla
image - Aijaa.com

Ja sitten kuivana...
image - Aijaa.com

Eipä siinä mittään oikein näy, mut kuhan nyt testailen. Oviksestakaan ei tosiaan ole mitää käryä, että oliko sitä edes.
 
Noista pc:n testeistä ei oikeen osaa sanoa mitään enää. Viivanpaikkahan on väritön, vai? Ja värillinen hailura viiva: haamu tai haamujen haamu vai värillinen viivanpaikka? :O

Mua vähän jäi nyt vaivaamaan tuo tän päivän pc, kun on selkeesti nähtävissä verraten aikasempiin.. on paksu ja väriäkin on.. ääh! Ja ne apteekin omien haamut.. ne ne vasta kaiveleekin. Vieläkin molemmissa haaleet viivat tallessa.

Mut mä pidän huomenna tauon testaamisessa, en käyny ostaa ees, että pystyn kans olee. Jos ei menkat ala huomenna, niin sit su aamuna seuraavan kerran. Kaksi varmaa merkkiä on kuitenkin edelleen olemassa, että mun menkat ei ole ainakaan just nyt alkamassa, lämmöt koholla reippaasti koko ajan ja kohdunsuu kaukana kaukana ja kova.. huoh, piinaa. Ja kiva, että joku muukin huomaa ton hailuran tuolla, kiitos :heart:
 
BR Jos tuo on testiajalla tuohon tullut, niin kyllä minä sen plussaksi tulkitsen, hailakka viiva, mutta toivottavasti vahvistuu. Millä testasit? Rfsu? Se antaa testiajan loppupuolella vääriä haamuja, selkeitäkin ja värillä, mutta mulla ne on hävinneet sitten pian sen 30 min jälkeen. Toivon parasta :heart:
 
Tuli joo testiajalla. Oliko että 5 min-30min tulkinta-aika, ni tuli joskus 10 min kohalla jotain näkyviin :) On ärrältä ostettu, kaapin perukoilta otettu testi Rsfu. Ostin tänäään pregcheck testin, jolla ajattelin aamulla testata vielä. Tosiaan maanantaina pitäs vasta kuukautisten alkaa, mutta juhlat huomenna niin siksi jo testasin. Pää sekoaa onko vaiko eikö :D
 
BadRomance näyttäs olevan plussa! Onnea :)

Täällä dpo8, ei satavarmaa tuo.

Aamulla pc testi tehty ja neg. tuli :( Tiedän että oon hätänen mutta ois ollu niin kiva saaha ees jonkunlainen viiva siihen. Vielä kolme testiä jäljellä. Jos testais dpo9, 10, 12 ja 14.. Ei menkkaoireita, eilen metallinmakua suussa. rinnat olleet jo pitkään hellät. Kohdunnapukka suljettu ja kiinteä korkealla. valkovuotoa on aika reiljsti. tuntuu et menkat alkaa kun ns. lorahtaa..

noh, odottelemme. en kehtaa kuvaa laittaa kun tosiaan selkeä neg.
 
Mulla on dpo1-> ollut joka aamu 37.2-37.8 nyt lämmöt. Jos se ois kuumetta niin olis joo mullakin todella heikko happi. Mä oon tosi kuuma koko ajan ja silti vilu, varsinki iltasin. Isäntä meinas eilen sulaa kun takkaa lämmitettiin, minä kaikki kamat päällä vieressä tärisin. BTW. . Varmaa kiinnostaa ku kilo... mut kohdunsuu edelleen ihan tosi kaukana!! Lähetään kohta lenkille, käyn samalla aamuksi apteekin oman ja vaiks pc puketin. Mua jäi häirisee ne apteekin oman haaleet viivat, pakko uusia ja kattoo oliks niissä mitää plussaan viittaavaa =)
 
nelHM, kuulostaa lupaavalta.

Mä tein aamulla pc:n ja tihrustamalla jotain näkyy, mut tulos ei todellakaan vakuuta mua. Tänään on dpo 12 ja kp 24/28. Olo on levollinen, ei normaalia raivo-pmsoireyhtymää. Alavatsassa jatkuvasti outoja tuntemuksia. Rusehtavaa vuotoa mulla on tullut joka päivä oletetun kiinnittymisen jälkeen...
 
Mulla taas menee toivo. Otin apteekin oman lisäksi huvikseen paska rfsu paketin, ja pc liuskat. Tein parin tunnin pidätyksellä sen rfsu:n.. ei mitään. No se viivanpaikka vain, selvä viiva mutta minusta siinä ei ole väriä vaikka mistä kulmasta kattoisin.. kuten esin badromacella. Paska!
 
Tässäpä vielä kuvat 5min, 20min ja reilun tunnin kohdilta testin tekemisestä.. vielä se näkyy nytkin siinä testissä haaleena ehkä liilan värisenä :O. Siks tein ton, kun en halunnut tuhlata noita hyviä.. ärsyttämäänhän tää taas kävi.

RFSU
5min

20min

1h+
 
Tosi haaleena noi annikaeveliina sun pc puikkokuvat näkyy.. muokattuna paremmin. Kännykällä olen. Mä en luota että tuo rfsu ois mitenkään mikään positiivinen. Mutta siinä iha ekassa on kyllä pinkkiä jos oikeen kuvan suurennan ja katson. Mut. . Eiei! Joo, mä teen aamulla apteekin oman.
 

Yhteistyössä