Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

willarose Me hurjat ollaan tässä jo monta sivua rvottu noita pregchecin viivoja, haamuja ja viivanpaikkoja. Monella niihin tulee just tuollanen. Naksu testas kp4 ja sai kans.. että taitaa niihin tulla. Mene ja tiedä |O, mutta rasittaa on kaikenmaailman tollaset epämääräset hömpötykset.

Heilanga KYLLÄ siellä viivanen näkyy.. wou! VAhva on viivanpaikaksi. JOspa... =)???

PÖH!! ja PYH!!! ja kaikkee! Mies varmaa oikeesti kärrää mut pöllölaaksoon kohta. Nyt kun se on kotona niin näkee tän houruamisen.. isot muksut reissussa niin on oikein äipällä piru irti näiden testilöiden kanssa :LOL:. Antakaa alkaa edes ne menkat niin loppuu tää houruaminen.. muutamaks viikoks :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
^^ No ei toinna vielä. Testaa uudestaan! Töllää sitä tikkua se 5minsaa.. jos siihen tulee yhtään väriä, niin sillonhan se ei ole viivanpaikka vaan haamunen. Ne kyllä tummuu pian sellasiks liiloiks/harmahtaviksi. Ei ne ainakaan mulla säilyny kauaa punasina.. siis sillon ku oon plussanut oikeasti.
 
Omaa napaa vielä.. Mä oon kyllä nyt luovuttanut jo! En usko plussaan en sitten yhtään. Testejä on vielä: 1 apteekin oma, 1 pc ja 1 rfsu. Teen apteekin oman huomenna, pc:n ma ja rfsu:n ti... Mutta luulenpa, että nyt tekee täti tuolla tuloaan, ettei ehkä tarvii yhtäkään tehdä. Jännästi juikkasee sivuille alas, nivusiin vähän ku ja alaselkä muljahtelee.. menkat kuitenkin 98% todennäkösyydellä. Lämmöt kuiteskin vielä korkeella. Turvotus ihan törkeetä, plösö olo.. sopii kyl niin menkkaoireisiinkin. Pashaaaaaa! |O

Pöllölaakson emäpöllö vaikenee tällä erää. HUomiseen lajitoverit =) :heart:
 
Hellurei ja hei teitin heiluville...! :D

Mää tulin jo ite siihen johtopäätökseen, et itekki oon vaan saanu jotain hämääviä viivanpaikkoja jos jotaki oon saanu. En nyt hetkeen kokeile testata mitään. Tuun hulluks vaan! Tarttis osata olla testaamatta, ehkä sit joskus alkaa selkeesti olla varma, viimeistään siinävaiheessa ku ipana alkaa potkia! :D

Aloin tosiaan muisteleen, niin tällanen samainen tilanne oli mulla esikoisen kanssa, kahdet menkat poissa ja vasta viikoilla 7-8 näytti plussaa ja sitten kun ultrattiin viikolla 12 niin eipäs niitä viikkoja ollutkaan kun vasta 9... Eli sekavaa se on tän muijan kierrot ja raskautumiset!

Ja nyt vasta alkais se 7 raskausviikko jos menkkojen mukaan jotaki laskeskelis... Taidan odotella vielä ennen kun testaan. En tarkkaan muista mitä se arvo oli verikokeissa, mutta sen se lekuri toisti, että juuri alle sen 5...
 
dpo9, pc testi neg.. :( :( mulla loppuu kohta päivät.. menkat viim. dpo 11.. harvinaista että näinki pitkälle oon päässyt edes.

En halua kenenkään mieltä pahottaa mut mitä kännykällä katson noita lähettämiänne testejä niin en minä näe monessakaan yhtään mtn ellei sitten ole jo selkeästi viivasta siellä. :0 vaikka moni muuu sanookin että on siellä jtn. Kai mä en vielä vaan hahmota niitä. itse tarkistan monesti vielä siitä testin ulkoreunasta et onko väriä, kun sehän se viiva värj
ä myös pienen läntin siihen reunaan. jos katotte esim sitä kontrolliviivaa.. Eli jos siellä näkyy kans väriä testiviivan kohdalla niin voi jo sanoa että plussaa on.. :) ymmärsitteköhän ees mitä tarkotin.
 
Huomenta. Juup, ei menkkoja eikä mitään mainittavaa testissäkään. Vattu! Laitanpa kuvan esimerkin vuoksi, että turhia tommosia taitaa tosiaan Apteekin oma antaa. Alkas vaan mullakin menkat, ei jaksas tällasta. Lämmöt edelleen tosi koholla..

Testiajalla

Kuivuneena
 
Kahesta ekasta en saanut plussaa lähellekkään menkkojen oletettuna ajankohtana.. mutta tuolloin olin niin nuori, etten tiennyt edes, mikä on ovulaatio (parikymppinen) tai muutenkaa mitenkään perehtynyt mihinkäänä näihin. Esikon plussasin tosiaan neuvolassa rv7 tienoilla, kun marssin sinne suoraan, kun olin niin hämilläni. Tokas tuli sillai, että imetyksen jälkeen oli kahet menkat ja kierto ekan ja tokan välissä jtn +40päivää.. myöhänen plussa siitäkin. Kolmannesta luulin melko varmuudella ovuloineeni kp12-14, mutta eka plussa vasta dpo17.. eli oliko kp33/28-30, sekin haalee haalee haamu. Neljännestä ovuloin aikasiin, kp5-7 ja plussan sain dpo14 haaleen ja dpo15 vähän vahvemman haaleen viivan. Nyt mä olen melko varma, että ovuloin kp12-13, ainakin tuolloin oli niitä tuntemuksia. Se veriviiruinen vuoto oli dpo10, eli tasan vko sit, millasta ole koskaan ollut.. mut jos se ois ollu vaikka kiinnittymistä, niin eikö tuo vkon perästä pitäis näkyä jo testissä? JOten 98% menkat vielä alkaa, ja 2% mahkulla oisin raskaana.. näin mä ajattelen.

Tulipa runoiltua :ashamed:
 
Minutkin saa ristiä ihan miksikä pölhöksi vain sit..:ashamed: Mutta kun mietin, onko tuossa väriä vai onko se vain viivanpaikka? Niin ja voihan se olla se mikä vaan ilmestyy tarkoittamatta mitään, niinkuin moni siitäkin raportoinut.. no anyway. Mä laitoin kuvaan kontrastia tummemmaksi.. näkyykö siinä väriä olleskaan vai onko harmaa?

 

Miekii oon hullu. Tässä se eilinen pregcheck tänään.. kontrastia on reippaasti lisätty.. mua häiritsee oonko ainut ku näkee (tai siis sisko oli eilen mun seurana kun tein ton ja sano että haalee viiva on) mutta näkyykö teille kellekkään, vai pidättekö mua sekopäänä :D
 
Heilanga siis miten nuo testit pitäs ymmärtää? ylempi r-testi ja alempi ovis? ja ne otettu tänäään kun kp?

ylemmässä en nää siis mtn mut alemmassa tod. selkeä viiva. en kuitenkaan luokittelis ees ovisplussaksi kun eivät ole tasavahvoja.. :)
 
?? niinpä.. kyllä ei ossoo ku ihmetellä taas tätä hommaa! Mun piti iha asiakaspalautetta lähettää, että onko tämä tyypillistä heidän testille että jo 10min kohdalla viiva on huomattavasti selkeämpi jo.. se nimittäin tuli hyvin pian noin tummaksi mutta ei kuitenkaan täysin testiajalla. Sit onnistuin äsken pudottaa sen tikun lavuaariin ja kastui. Molemmat viivat vähä haalistui mutta erottuu se haamu tai roskishaamu tai joku, edelleen.
 

Yhteistyössä