Kahesta ekasta en saanut plussaa lähellekkään menkkojen oletettuna ajankohtana.. mutta tuolloin olin niin nuori, etten tiennyt edes, mikä on ovulaatio (parikymppinen) tai muutenkaa mitenkään perehtynyt mihinkäänä näihin. Esikon plussasin tosiaan neuvolassa rv7 tienoilla, kun marssin sinne suoraan, kun olin niin hämilläni. Tokas tuli sillai, että imetyksen jälkeen oli kahet menkat ja kierto ekan ja tokan välissä jtn +40päivää.. myöhänen plussa siitäkin. Kolmannesta luulin melko varmuudella ovuloineeni kp12-14, mutta eka plussa vasta dpo17.. eli oliko kp33/28-30, sekin haalee haalee haamu. Neljännestä ovuloin aikasiin, kp5-7 ja plussan sain dpo14 haaleen ja dpo15 vähän vahvemman haaleen viivan. Nyt mä olen melko varma, että ovuloin kp12-13, ainakin tuolloin oli niitä tuntemuksia. Se veriviiruinen vuoto oli dpo10, eli tasan vko sit, millasta ole koskaan ollut.. mut jos se ois ollu vaikka kiinnittymistä, niin eikö tuo vkon perästä pitäis näkyä jo testissä? JOten 98% menkat vielä alkaa, ja 2% mahkulla oisin raskaana.. näin mä ajattelen.
Tulipa runoiltua :ashamed: