Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

sandri Kyllä siellä viiva on :heart:

Mun eilinen paha olo muutui vissiin mahataudiksi. Oksensin sit ilallla myöhään ja lämpöä nosti 38C tienoille. Enää vaan ihan hiton huono olo.. niiku oli eilenkin koko päivän. Etoo, yököttää ja kaikkee. Maha ei kylläkään sekaisin. Tautia vai...?

MUTTA sen verran mä aamulla jaksoin, että tein vikan pc:n ja kyllä nyt itse tuon jo plussaksi luen :heart:. Hentoinen vaaleanpinainen toinen viivahan sinne piirtyi. Jospa tämä lähtisi nyt vahvistumaan. Eipähän tarvinnu enää tirhrustaa, että näkyykö missäkin valossa, kyllä näkyy =)! Kuvanlaatu on vähä kehno, mutta siellä se on :heart:. Pitää käydä pc:n yks paketti ostaa ja varmistaa, että lähtis vahvistuu nyt.

dpo18, testiajalla

dpo18, kuivana
 
On siinä viiva.. tosi huono kuva. Voin kertoa että olo kuin haudan takaa tän mahataudin tai minkä lie taudin kaa, niin en kauheesti aamulla ehtiny/jaksanu kuvailla. Mutta viivanen siellä ja näkyy kyllä ihan tirhrustamattakin, livenä ainakin tosi hyvin :heart:. En ilikiis täällä kyllä muuta väittää edes :D. Ja onhan noita epämääräsiä tullu jo niin paljon, että josko tää nyt ois sitä ihteesä?! Nyt vaan tarvii lähtee vahvistuu. Tuli just orionilta vastaus palautteeseen, kun kysyin apteekin omasta.. laittaavat sieltäkin pari testiä tulemaan :D. Niin johan siinä ois kolme postin kautta tulossa, kun se apteQinkin lähettäävät.
 
Onnea nelHM! :)

Pahoittelut negoista ja onnea uuteen kiertoon. Täällä samoissa tunnelmissa :( tuhru jatkuu ja on selkeästi lisääntymään päin. Tänään pc nega/haamu, sama kuin eilen. Kaipa se yritti tarttua, josta haamut ja kiinnittymistuntemukset ja tuhru johtui. Itku herkässä, yk 13 alkakoon.
 
mymosa Melko värikäs viivanpaikaksi ja roskihaamuksi.. ettei vain olisi jotain muuta!

Mua v*tuttaa. Tuli postissa niitä pasha apteQ testejä eikö pitäny sellanen tehä, niin eipä se näytä mittään. Ärsyttävää. Sehän on herkempikin kun pc.. ei ois pitänyt.. ois saanu vaikka aamuun asti haaveilla että tais tärpätä. Mutta ikinä ei ole pc antanut mulle nyt kun olen testaillu, niin noin selkeetä viivaa, joka ilmestyy testiajalla pinkkinä..
 

Yhteistyössä