Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Ei ole kyllä yhestäkään raskaudesta hyvää kokemusta noista erittäin herkistä. Sellanen ku näytti iha haamua ni pc seuraavana aamuna selvää plussaa. Ja aconin herkkä antoi negan ja rfsu plussan yhen kerran.. juu. Selvisin kauppaan ja ostin pc liuskoja.. aamulla sit.
 
nelHM: Pidetään peukkuja et oikeasti siellä tirriäinen on!! <3

Täällä ollaan niin ihmeissään kuin vain ihminen voi olla.. :( Aamuisen verenvuodon jälkeen ei ole tullut mitään muuta. Kokeilin kohdunnapukkaa ja se oli korkealla, kiinteä ja suljettu. Sormeen ei jäänyt kuin hyvin pienesti rusehtavaa valkovuotoa. SIIS MITÄ TÄMÄ ON?
Googlettelin ja tuli keskusteluja, joissa sanottiin että kiinnittymisvuotoa yleensä esiintyy dpo5-10. Mullahan nyt siis dpo10, eli voiko oikeasti olla kiinnittymisvuotoa tuo mikä tuli aamulla? Ei menkkakipuja, normaalisti ensimmäinen päivä on sellainen, että makaan kaksinkerroin lämpimän suihkun alla että kipu hetken edes helpottaisi. Nyt ei mitään!
Noh, jos nyt olisikin kiinnittyminen ollut niin menee 3-4 pv ennenkuin näkyisi testissä mitään. Olisi siis dpo13-14, mikä nyt yleensäkin ihan normi aika et näkyis.. Mua nyt jännittää ja toisaalta ärsyttää! Ei ole järkeä testata kuin keskiviikkona aikaisintaan. Huomenna jos ei menkat ala niin kropassa on todellakin jotain tekeillä, koska huomenna kp28 ja en oo päässyt Nuvaringin lopettamisen jälkeen kp27 pidemmälle. Oh my!

Tsemppiä muillekin!! :)
 
Mulle on tulossa mammaksi.fi:stä erittäin herkkiä liuskoja ja taas alotetaan se rumba sittennii... Ajattelin tiedustella tässä vapaapäivieni kunniaksi ihan suoraan neuvolasta, että mitä tässä tekis, olisko mahis päästä johki tutkimukseen, jos ei oikeesti kuulu eikä näy mitään missään. Mies tossa eilen ihmetteli mun alavatsaa ku on ihan kivikova... Menkoista ei tietoakaan! Nyt menossa kp 53...
 
Viimeksi muokattu:

Voisin kirota nää testit niin syvälle..... ei vaan ollu muita nyt saatavilla. 3min testinteosta,hitto mikä viivanpaikka! Saas nähdä miltä kuivana näyttää.. on kyl niin kusetusta.. mä kyllä alan luopua toivosta.. :(
 
Viimeksi muokattu:

Voisin kirota nää testit niin syvälle..... ei vaan ollu muita nyt saatavilla. 3min testinteosta,hitto mikä viivanpaikka! Saas nähdä miltä kuivana näyttää.. on kyl niin kusetusta.. mä kyllä alan luopua toivosta.. :(
Mulla tuli kanssa tollasia ja sitte saatto olla harmahtava se viivanpaikka. Ihan pimeetä touhua! Miksei oo vaan niin, että tulee viiva taikka ei mitään, raskaana taikka ei. Olis vähän yksinkertasempaa perkeles!!
 
neIHM Kuvaa! Ja onnea tietysti! Ihan mielettömän upeaa! Ehkä se imetys sit tosiaan vaikutti sun hormoonien nousuun.
mymosa aikas komias viivanpaikaksi :)

Omanapa: eli tissit ei särje, mieletöntä menkkamaista juilintaa....ihan ihme fiilis. Lämmöt on kyl laskenu.
Tein sitten testin. Hetkellisesti sydän pysähtyi, kun viivaa alkoi ilmestymään mutta jostain syystä ihan kuin se viiva olis hävinny hetkellisesti. :confused:
Tässä teille pari kuvaa. Eka on tosiaan siin 3min kohilta.
image - Aijaa.com

Ja tässä hieman ennen kuivumista.
image - Aijaa.com

Luulis, et jos reagoi ovikseen niin ovistestikin ois vahvempi, mut ku ei oo. Mä oon niin pihalla. Ideoita vastaanotetaan. :)
 
Täällä kans yks hätähousujen hätähousu. Oireet ollu sen verta kummalliset et äkkipikasesta päähänpistosta tein ihan olemattoman pidätyksen jälkeen tämän testin dpo8 - Aijaa.com Mulla noi pc:n testit on aina näyttäny nii puhdasta negaa, et sen on tienny heti ihan 100% negatiiviseks. Mut tämä nyt ihmetyttää.. Pissa oli kyllä nii haaliaa et ihme jos siinä jotain hormonia ees on :D Mielipiteitä?
 
maicy Vois hyvinkin olla kiinnittymistä. Jos vuoto ei jatku, niin en menettäs toivoa vielä. Ja tuo kohdunsuun tilanne kuullostaa kans lupaavalta. Toivotaan parasta!

Heilanga Ideaa vois olla, että oisko kyytiläinen matkassa? Kyllähän siellä viivasta näkyy :heart:

neinäsä Kyllä on sullakin haaleeta haamua siellä =)

Mä tosiaan tein vielä yhden pc: tossa iltasella parin tunnin pidätyksellä. Viiva lähti piirtymään ja kaunis vaaleanpunainen oli 5min mennessä =). Hento tosin vielä, mutta selkeästi erottuva. Mies todisti tapahtumaa :D
Kuvat on testiajalta, ilman salamaa menee epäselväksi ja salaman kanssa syö värin. Päivällä sais parempia kuvia, kun luonnonvaloa on. Sitten vielä vertailun vuoksi aamu&ilta yhessä =)




Muoks. Ylempi aamu ja alempi ilta.. unohtui laittaa. Ja vähän jännittää, mitä näyttää aamulla!!
 
Viimeksi muokattu:
nelHM nyt alkas näyttää aika lupaavalta;) mulla ovista pukkaa kivasti. Kävin tänään lääkärissä ja hän pongasi molemmilta puolilta 3 sentin munarakkulan, yleensä munin vain yhden kerrallaan ja vuoronperään puoleltansa. Ukkokulta meni peittoihin, kipitän perässä :p
Hyvää yötä hätäilijät
 
Olisko se sit kp 1 :'( Reilun viikon tiputtelu päättyi äsken kunnon vuotoon. Elämäni ensimmäinen kemiallinen raskaus ja vuoden sekin antoi odottaa. Mä luulen että mun kohdalla tää oli tässä...

Tsemiä ja onnea matkaan kaikille hätäpöksyille ja varsinkin pitkään vauvaa yrittäneille!
 
Viimeksi muokattu:
Ootte ihania kaikki ! yks hätähousu sai teidän ketjusta anonyymia vertaistukea.. ;)siis himotestailu meni sille tasolle et testi kaupasta ja kaupan vessaan testaamaan,tätä jatkui koko syksyn. Kunnes haamu tuli apteekin omaan 4.1. Rfsu.n testeillä testasin 2päivää aiemmin, negaa pukkas. Oli jotenki se tunne edellisessä kierrossa et nyt on plussas tulossa.
Edelliset raskaudet olli 06 ja 09..
Plussatuulia :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
YrittäjäJ :hug:

SO HAPPY! :heart:

Kiitos onnitteluista =). Kyllä se on nyt uskottava. Eipä siis ihme jos maito meinaa hyytyä ym. oiretta ollut. Sitä ei vaan uskaltanut oireita mieltää raskaudeksi. Nyt uskallan.

Laietaan nyt viellä ryhmäpotretti eilen aamun ja illan ja tän aamun kuvasta


PS. Niitä apteQ testejä en voi itse henk.koht. suositella kellekkään. Tein samasta aamupissasta sellasen (sain niitä kolme ilmaisiks) ja ei niin mitään. Samaan aikaa pc piirtää viivaa vieressä :O. Ja tosiaan en eilenkään saanu mitää siihen! Ihan hanurista ne testit!
 
Yrittäjä: Pahoittelut.. *halaus*

nelHM: Ihanaa!! onnea onnea sinulle ja paljon tarrasukkia matkaan! Kyllä nuo selvät viivat on ja vahvistuneet mukavasti!!

Tekisi mieli testailla itsekin mutta kun ei oo ku yks testi jäljellä.. Plääh! Ja nyt kun tuli tuota vuotoa niin ei huvita käydä ostaan testejä jos vuoto yltyykin.. :( Jospa ei. Ainakin menkkaoireet puuttuu ja nyt ollaan jo menty pisimmälle mitäikinä kierroissa päästy. Nyt siis kp28/22-27, dpo11... huhuh! Vielä toki voi iltaa kohden hanat aueta mutta jospa ei. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Yrittäjä J : pahoittelut. :hug:
neIHM: Hienolta näyttää! :)

mä tein illalla vielä ovistestin. Edelleen vahva, mut ei niin vahva, et raskaustestin pitäis reagoida. On tää niin taas tätä. Tuijottelin eilistä kuivaa ja edellis päivän testiä. Omasta mielestä se eilinen oli vahvistunut.
Tänään pitäisi menkkojen alkaa, saas nähdä kuin ämmän käy. :D
Olis kyl ironista jos nyt oisin raskaana, kun 5.2 on aika yksityisel lapsettomuus tutkimuksiin...yli kaks vuotta yritystä takana.
 
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Heilanga Kyllä minunkin silmään eilinen sun testi vahvistunut toissapäiväsestä. Mä niin toivon, että ois pieni siellä tarrannut kiinni!:heart:

Maicy Sulla kans melko jännä paikka nyt. Toivotaan, että eilinen vuoto ois ollut kiinnittymistä. Olen kans lukenut, että kiinnittymisvuoto on joillain ollut ihan veristä vuotoa. En edelleenkään menettäisi toivoa.:heart:

Mites annikaeveliina? Laitoitsä että menkat ollu sulla 25.12? Jos näin, niin eihän se testi vielä näyttäskään? Vai mitenkäs..: /. Toivottavasti plussaksi nuo haamuilut ja viivanpaikat muuttuu! :heart:
 

Yhteistyössä