Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Heilanga Tee aamulla vielä, jospa se näyttäs jo vahvempaa! Niin toivon sydämestäni teille varsinkin pitkään yrittäneille sitä plussaa! :heart:

Kiitos NaksuP ja mymosa digikokemuksista.. kävin vielä syyskuisten pinoa vaklaa ja sielläkin haalealla viivalla digi näyttänyt joillekin ihan raskauden. Silti pelottaa. Itseni ja malttamattomuuteni tietäen teen sen varmaa aamulla, kun eka kastanu pc:n aj nähny mitä tulee.. Ja nyt mä tajuan, kun moni kirjotta, että "varmistan vielä digillä".
 
Ja annikaeveliina skippasin yhen sun kuvan kokonaan.. se keskimmäinen noista kaikista viesteistä. taitaa olla märkänä otettu kuva pian testaamisen jälkeen? Ja kuules ihanainen, minä näen (ja hyvin koulutettu miehenikin näkee) siellä vaaleanpunaisen hennon toisen viivan :heart: Voiii, sille nyt vahvistumista hiirrmusesti!
 
mymosa
Sama mulla, digi on sen verran arvokas ettei sitä viiti tuhlailla samoin kun liuskoja ja jotenkin niin armoton.. Varsinkin kun viimeksi tein liuskaan haamujen haamun ja digi sanoin ei raskaana. Kuitenkin seuraavana päivänä tuli toi raskaana 2-3, että taisin tehä sen jotenkin liian miedosta pissasta tms.
 
Moi,

sotkeudun tuolta keskenmenon jälkeen kuumeilevista tänne. Itse sain roskishaamun first signalilla viikonloppuna. Mutta en usko sen olleen mitään sillä pc:llä tuli nega maanantaina ja toi first signal on muutenkin susi kokemusteni mukaan. Nyt menossa kai 25/22-31, yleensä kierto on kai ollut lähempänä kolmeakymmentä, joten sikäli on ehkä toivoa. Tosin nyt ei enää oikein oireita, jos ripulia ei lasketa. Mutta se omasta navasta.

Nimittäin näen kyllä annikaeveliinan testissä selkeän punaisen vahvistuvan viivan. Jee!

Ja tuohon digitestiin mun täytyy sanoa että muistaakseni oli sen 25 vahvuudeltaan. Musta sitä ei kannata silti liian aikasin tehdä, ei ihan hailakasta mulla ole edellisissä raskauksissa näyttänyt kuin negaa, mutta sitten selkeästä mutta hailurastakin vivasta sen 1-2. Mutta sehän on tavallaan jo silloin selvä viiva siinä ei-digissäkin. :)

Pc:stä sen verran, että kokemukseni mukaan siinä vahvistuuu viivat TODELLA hitaasti verrattuna muihin testeihin, vaikka toisaalta näyttää raskauden aikaisin (ei kuitenkaan niin aikaisin kuin Apteekin oma, jolla plussasin samasta virtsasta josta pc:hen tuli nega). Näin myös siinä yhdessä loppuun asti onnellisesti koetussa raskudessa. Esim. apteekin omassa vahvistui selvsti paremmin. Kokemukseni mukaan ne pysyvät aina melko hailakoina (kyllätiteysti sitten jonkinajan kuluttua hyvin selkeinä) ja täysin tasapaksua viivaa kontrollin kanssa en ole saanut kai koskaan, vaikka tuosta onnistuneesta olin korkeiden hormoniarvojen takia jo rypäleraskaus epäiltykin. Eli tavallaan sitä viivaa ei kannata verrata siihen kontrolliin tai muihin testeihin vaan edellisen päivän viivaan.

Onnea plussanneille!
 
Viimeksi muokattu:
^^ Onko tuo mun illan dippaus jo selkeä hailura? Kivasti ne vahvistuu kyllä. Ja vertaile en, muuta kun noita pc:n testetjä keskenään, kun niitä tuossa nyt sattuu olemaan. Jos tuosta tän iltasesta on aamulla vielä vahvempi, niin joko uskallan samaan dipata digin?
 
Yleisön pyynnöstä.. no ihan oman mielenterveyden vuoksi, jos aamulla pc vaan yhtään vahvempi tän iltasta, niin digin tempasen samasta pissasta. HUIII! Kolme peräkkäistä yötä olen näynyt unta digitestistä, jossa lukee "raskaana1-2".. Oisko enneuni =)? Ja yhtään en vissii ressaa näitä ja mieti, kun unetkin yhtä testaamista :LOL::headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: BadRomance
Heilangan ja annikaeveliinan dippailuja täällä jännitän.. ja en menis sanomaan etteikö mymosallekin kohta tulis jo iha muutakin kun niitä roskihaamuja/viivanpaikkoja..

Mä mietin tota raskaana 1-2.. Onko hedelmöittyminen/ovis ollut myöhempään? Kiinnittyminen vasta dpo10 ku ntuli se veriviiruinen limavuoto? Vai tuo imetys jotenkin härkkii hcg hormonia, koska menkkojen mukaan ois nyt 4+4.. ja lämpökäyrien ja tuntemuksetne mukaan ovis oli kp12-13.. eli pitäs tuo 4+4.. No ultrassa varmistuu. Aina mulla menny rv viikolla kauemmaksi mitä luullut itse. Aivan sama, kunhan matkassa pysys :heart:
 
Mä oon vähän miettinyt, oisinko ovuloinut myöhempään.. ainut mikä ei natsaa siihen, on nuo korkeat lämmöt, jotka nous heti luullun oviksen jälkeen. Mutta oon kirjannut dpo4-7 ovismaista limaa ja alamaha nippailuja sivuilta. Ja siinä dpo5 tuli kyllä heiluteltua peittoja. Noh en tiiä, mutta selittäs, miksi niin myöhään testi näyttää plussaa ja digi 1-2 vkoa. Toisaalta se hormoni tainnu aina vähän hitaasti mulla nousta, että voihan nuo laskutkin pitää ihan paikkansa. Mutta toisaalta.. Kolmatta odottaessa just näin menny ku nytkin..Sori kun tässä ääneen kelailen, mutta monella muullakin kierto vähän hakusessa, niin jos mitään apua joskus ois =).

Hirveen onnellinen olo on, toisaalta nyt saa sit jännittää, pysyykö pieni matkassa..

Mites Maicy?? :attn:
 
Viimeksi muokattu:
Kp1 taitaa olla. :( en edes testannu aamulla. siteeseen asti tullu ja reilusti vuotoa. Eiköhän tää ollu tässä nyt sit. Ei muutako uuteen kiertoon nyt sit vaan, yk8 siis.
 
mymosa
Ilmeisesti, hyvin vaalea oli mutta kyllä se tarkkaan kun katsoi niin sieltä paistoi. Mutta ärsyttää noi edelliset wondfot.. tää oli onneks selvä nega niin eipä tarvii enää arpoa viallisia testejä.
 

Yhteistyössä