Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Epäilin ensin että jos oon raskautunut just ennen menkkoja.. mutta voi olla että myöskin oli ovis heti menkkojen jälkeen,kun sillon oli niin ihme juilintoja ja limavuotoa. Se km kierto oli semmonen että oli ovis heti menkkojen jälkeen.. mut kuitenki ekan haamusen sain jo muutama pvä menkkojen jälkeen? Emmää tiä, ärsyttää,tuskin oon raskaana.. josko tänään sais haettua lisää testejä,kun tulee tonne kauppaan, ne saa olla vikat sit jollei mitää merkittävää oo.. :/ :)
 
nelHM ONNEA!! :) Ihanaa!!

Se on kuulkaas semmonen juttu, että... KP1! Vidulis!! :'(
Ihan mitään varoittamatta sieltä siette alkoi valua aamulla vessassa käytyäni. Mutta se mikä outoa, niin mihkään ei satu, ei sitten minkäänlaista menkkakipua ja ihan puhtaan kirkasta verta. Odotin jo jotain hyytymiäkin kun kerta näin kauan on ollut kuin "tulppa" olis ollu tiellä :D Niin ja tissit on todella paisuneet. Tuntuu, että räjähtävät. Ajattelin kuitenkin kokeilla kusasta testin kun niitä postilootaan kolahtaa ihan vaan varmuudenvuoks. Toisaalta on helpottunu olo, että jos ja kun ne menkat nyt tosiaan alkoi, että ainakin pääsin siitä piinasta, että mikä mättää ja toisaalta tekis mieli vaan itkeä, että miksi ei vain voi tärpätä, kun tässä ystäväpiirissä kaikilla on maha pystyssä. Tuntuu, että kaikki vastaantulevat on paksuna, jopa miehet!! :D Mutta kaipa tää tästä...
 
musta tuntuu ihan samalta.. lähipiiri sikiää pelkästään siitä ku alushousut pestään samassa pyykissä,meillä ei mitään tapahdu ja 2 vuotta jo takana :( tosiaan toivon että nyt olis tärpännyt,vaikka tuskinpa.. niin ja pahoittelut menkoista! :/
 
mymosa
Raskaustestihän voi näyttää oviksen.. oiskohan tässä nyt pitkittynyt ovis menossa, kun tuli kp16 kunnon limat, sitten oli kuivaa ja nyt on tullut vetistä vv jossa kuitenkin kananmunalima viiruja seassa. Ennen menkkoja kyllä on kosteaa, muttei ikinä tuollasia limaviiruja ole ollut.
 
Apteekin omalla tehty varmistus nyt päiväpisusta. Hailakka viiva tuli hetkohta testiin =). Pääasia että pc vahvistuu, kun niitä vertailee. Vielä on 2 pc:n testiä jälejellä niin jo pitäs hyvä viiva olla ylihuomenna testissä. Sit herkiän ja en osta enää mitään ja annan ajan kulua ja toivottavasti masun kasvaa. Vähän jännittää, pysyykö kaveri matkassa.. tuo imetys vähä mietityttää.. pitänee soitella neuvolaan.

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: lintetsa


pahoittelen tätä kuvatulvaa. mutta tämmönen mua odotti kuivuttuaan, toisessa noista kuvista on 2 eri testiä,niillä aikaväliä kun tehty n.2h, ylempi n.puol h pidätyksellä eli tiesin ettei mitään näytä,ja alempi n.1,5h pidätyksellä.. voisko olla..... <3 mutta en innostu vielä!
 
Viimeksi muokattu:
annikaeveliina No kyllä tuossa viimesimmässä kuvassa näkyy haaleeta viivasta! Siinä ekassa, missä kaks testiä eri päiviltä, en nähnyt kyllä mitään. Aamulla uusiks!

(Omaa napandeerusta.. Mulla kauhee epätoivo iskenyt, vaikea sisäistää: Että oonko mä oikeesti raskaana!? Piti tehdä vielä yks pc illasta ja ihan viivan taas teki, kuten aamullakin.. Miten sitä ei voi uskoa! Aamulla toivottavasti himpun taas vahvistunut viivanen. Sit voisin soittaa neuvolaan, kun vielä yhden plussan teen ja kysyä , mitä teen.. vauva ilman maitoa, kun loppuu oikeesti kun seinään tää imetys :O:(. Harmittaa ja huolestuttaa, kun toinen ei osaa/ei ota korviketta mistään kupista tahi pullosta..
 
Noissa annikaeveliinan testeissä näkyy kyllä näin viivasen hailuraa. Mutta kun kuvan muokkausohjelmalla ottaa käänteisvärit niin ei niissä kyllä sitä oikeeta punaväriä oo :( toivotaan kuitenkin että toi ohjelma on vaan niin huono kääntämään ja säätämään :D
 
annikaeveliinaToivotaan että vahvistuu :heart:. Tulikos se ihan testiajalla vai ajan kanssa tummeni?

Piti hakee digi apteekista, vaikka päivällä viimeksi vannotin omaan vanhanaikaseen tyyliini sopien, että minä mittää digejä ala tekemään. Päätin, että jos viiva vahvistuu aamulla, teen sen. Jos ei, niin odotan seuraavaan päivään.. pelottaa tehdä se, jos se sanookin muuta, mitä nää testit sanoo.

Sori munkin puolesta tää kuvatulta :ashamed:



(Kaukana on ne ajat, kun yksi testi riitti todistamaan raskauden..):ashamed:
 
Miten se digi niinkusta toimii.. jos viiva ei ole yhtä vahva kuin kotrolli näissä muissa testeissä, niin näyttääkö silti raskauden? Oliko herkkyys digissä 25? Eli oisko sama ku pc:ssä ja apteekin omassa?
 
Kyllä mulla digi on näyttänyt 1-2 vaikka pc on ollut ihan haalea. Muistaakseni digi näytti 3+ ja pc:ssä oli testiviiva vielä haaleampi kuin kontrolli. Ainakin 2-3:ssa se oli puolet haaleampi kuin kontrolliiviiva. :) Eikun testaamaan vaan!
 
Ja paskat...anteeks. Ei ne mun viivaset nyt sit mihinkää vahvistu. Paskan möivät. Tein apteekin omankin enkä siihen ainakaan mittää saanu. Pc:ssä ehkä jotain, mut tuskin viivanpaikkaa kummempaa. Menkkoja siis odotellen....ja ehkä pari testiä tuhlaten. :D
Täsä nyt viel kuvasaastetta. Jos joku jottai näkkee saa kommentoida. ;)

image - Aijaa.com

annikaeveliina upeaa! Mahtavaa! Onnea. :)
 
Heippa ttasen! Oon yrittäny tässä unohtaa koko testailun ettei pety jos en olekaa raskaana, jotenki vaikee ajatella olevansa.. niiinlupasin ihtelleni että to aikasintaa digii kehiin jos ei kuukautisia näy. Ei oo vielä merkkei niistä :p joka kerta vessassa jännittää et entäs jos onki verta.
täällä on vissii plussatuulia ollu, onnea kaikille :) ja meille muille vaan viivojen vahvistuksii :hug:
 

Yhteistyössä