Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

annikaeveliina Rfsu:ssa näkyy sellanen hailura toinen viiva tmv.. on ehkä vähä epätarkka reunoiltaan enkä tiedä onko siinä väriä. Pc:ssä.. hmm.. jos mä oikein käännän näyttöä niin jotain viivanpaikkaa siellä voisi olla.
 
Liitä suojus takaisin näytteenottopäähän. Aseta
testi tasaiselle, kuivalle ja puhtaalle pinnalle
tulosikkuna ylöspäin. Odota valmistumista.


Tuo on se ApteQ testin käyttöohjeesta. Miten voi olla mahdollista, että ei tapahtunut oikeesti mitään, kun olin kastanut puikon ja asetin sen tasaiselle alustalle juuri noin!! Se oli viallinen. Lähetin jo palautetta (en siksi että testi olisi väärässä, negahan se oli), koska se ei toiminut vain oikein. Mä katsoin sitä puikkoa ainakin 2min ja odotin, että milloin se "virtsa nousee sinne testialueelle". Ja sen se teki vasta about 2-3 min. päästä kastamisesta, kun roikotin puikkoa alaspäin. Onko muita, kelle tuo testi noin toiminut :attn:
 
Mulla ainaki toimi ihan normisti,selkeesti oli sulla viallinen :/ se voi kuvassa joo näyttää et on epätasainen,luonnossa on ihan tarkka viiva,väriä vähän.. kumminta on se että se näkyy vieläkin,yleensä haalistuessaan noista lähtee ne "viivat".. mua ketuttaa että tarvii olla tämmönen hätähousu sählääjä :D
 
Toivotaan että lähtee sulla annikaeveliina vahvistuu noi viivat :heart:

Hitto mä soitan sinne valmistajalle. Nyt tympii.. ei ees se nega vaan tuo, että ei toimi oikein! Koskaan ei ole tapahtunut millekkään testille, että kustua/dipattua siinä ei tapahdu ei sitten niin mitään :kieh:
 
NO mä laitoin palautetta ja sähköpostia kuvien kera, prkl!

annikaeveliina Mä oon aina saanut rfsu:n testiin 30 min sisällä sellasen selvän toisen viivan, joskus ihan värillä.. linkitin joskus ne kuvat niistä.. mutta sitten se viiva on hävinnyt hyvinkin pian, kun testiaika umpeutunut. Kaksi kertaa eläissäni olen tuohon rfsu:n testiin saanut haaleat viivat, jotka eivät haalistuneet.. poika on jo 6v nyt. Vieläkin näkyy viivat (teipattuna vauvakirjaan ne testit :D). Sillo kun tolla plussasin, aconin herkkä (10) kasettitesti antoi dpo 16 vai 17?? negan/viivanpaikan ja tuo seuraavana päivänä ja iltapissasta sen haaleen plussan. Kolme tein niitä. teeppäs se toinen kans, mittee näyttää ;)? Että onpas sulla jännä juttu..
 
Minäkin saan muka aina pc:n testiin jotain, tänäänkin. Kait sitä saa ku oikein haluaa :headwall:

Palautteeseen vastattu ja korvaavat mulle tuotteen :D. Testi ollut viallinen ja saattanut vaikuttaa lopputulokseen, joka siis heidänkin mielestä negatiivinen, koska punaväriä ei ole. Noh, tulloopahan testilöitä.. tai varmaan se yks, postissa.. ens vkolla tosin vasta/joskus. Jos ens kiertoon jättäs sen :whistle:

Mitä opimme: Aina kannattaa reklamoida!
 
  • Tykkää
Reactions: Vienda
Testasin kans tolla apteqilla.. ihan täysselvä nega,ekat 5min meno kokopitkä lila vaakaraitaki pitkin näyttöä ja toi itse liuska on täynnä semmosia painaumia.. onpa tosi hieno testi :/ tein aiemmi päivällä sen toisen rfsu:n laimeemmasta pissasta,siihen ei tullu mitää tuommosta.. huoh, kai se on vaan negaks uskottava.. hyvä hei et korvaavat tuotteen :)
 
Mulla on kauhee morkkis, miten sitä heittäytynyt tällaseks hätähousuks kerrassaan :O. Ei niinku voi odottaa, että menkat vaikka päivän myöhässä vaan pitää joka päivä kusluikkasta joku tikku, vaikka melkeen tietää, että mitään ei näy. Mä alan nyt testilakkoon :D! Tai no ton viimesen pc:n liuskan tee, mutta sit en vkl aikana yhtään, jos ei muka menkat ala. Ihmeen tyyni tuo isäntä on tän touhun suhteen :O.. mä raportoin sille kaiken kans :whistle:
 

Yhteistyössä