Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Täällä kp2 ja vuodan kun seula ja kivut on kovemmat kun normisti.

Nyt tähän kierrokseen ajattelin ottaa testiin greippimehun, onko teillä kokemusta siitä? Paljonko pitäis juoda päivittäin?
Vehnis oli viime kierrossa mutta otan siitä taukoa kun otsa alko kukkiin ja nyt näyttäis alkaneen parantua kun en ole puoleentoista viikkoon vehnistä ottanu.
 
MissB onhan se :)!

Cisu. Mä olen juonut nyt tässä ja parisA hoitokierrossa. Mulla ainaki ennen oli limakalvon kasvun kans ongelmia mut noissa se ainakin ollu hieno sentin tai yli. Toki en tiiä onko se sattumaa. Mä juon sellasen lasillisen aamulla mutta kannattaa ostaa "oikeaa" mehua sieltä kylmäkaapista (valio tai tropic.) eikä sitä lantrattua lirua (oliko se ryb&dekker tai jotain sinnepäin )
Joskus olen myös puristanu greipistä ja sekoittanut appels.mehuun kun mua se alkaa pidemmän päälle polttaa mahaa.
 
Aliaana onko pc:n testi? Itsellä meni kyllä hieman luotto noihin kun viime viikolla näkyi ihan selvä haamu ke&to ja lauantaina ei enää mitään. Kaipa ne sitten näytti oviksen kun ei ole vuoto vielä alkanut ja vahvimmasta viivasta on nyt 5 päivää.
 
Niin ja joku sanoisi että oma mokahan se oli kun testasin liian aikaisin.;) Mutta minkäs sitä voi kun on niin malttamaton. :D Toisaalta vaikeaa kun kierto on niin epäsäännöllinen että ei tiedä milloin menkat on myöhässä.
 
Kuopusta yrittäessä join greippimehua, tärppäs sit heti siitä kierrosta missä aloin sitä juomaan, eli yk 2. Nyt oon juonu parissa kierrossa, olisko tää nyt kolmas kierto missä juon greippimehua. Ja nyt yk 5. Tässä kierrossa otin sit mehun kaveriks ton vehniksen, katotaan kuin ämmän käy! Eli tänään pitäis sitte olla vissiinkin dpo 1 :) Lisäks syön sit foolihappoa, sitä syönyt koko yrityksen ajan ja samoiten multivita mamaa syön joka pv. En tiedä et onko tuo vehnis nyt vaikuttanu muuhun ku tohon ihon kukkimiseen, meinaan nyt koko vkl mulla on maha kipee, tuntu ihan siltä kun menkat alkais, et oviskivut oli täysin selvät.
 
Heippa! Täällä varmasti monella on kokemusta raskauskeijusta tilatuista one step raskaustesteistä? Niistä sinisistä liuskoista.
En tiedä yhtään milloin ovulaatio on tapahtunut jos edes on, mutta tänään uitin ovistestiä ja samasta pissasta myös tuon rtestin ja tunnin päästä siinä näkyi haamu, selvästi punaväriä, mutta näytti olevan jotenkin puolikas? :D tein uuden testin (uudesta pissasta jonka väkisin yritin lorottaa purkkiin) ja se oli selvä nega.
Onkohan mahdollista, että rtesti olis ottanu väriä ovistestistä? Olivat siis vierekkäin...hmm...

Oireita olis kyllä vaikka muille jakaa, mutta tähän asti luulin niiden johtuvan clomeista ja teroluteista..
Harmi kun en osaa laittaa kuvaa tänne!

muoks. nyt kp 19/25-32.
Ekoja ovistuntemuksia tunsin noin 9pv sitten, mutta en älynny tikutella....
 
Viimeksi muokattu:
Olisikohan ovisplussa nurkan takana? Nyt kp13


Tietenkinalkaa nyt olla vahvaa viivaa (ja olisikohan huomenna jo oikea plussaviiva), kun mies karkasi työmatkalle ja palaa vasta ke iltana...:mad:

Eilen illalla kuitenkin kerettiin peittoja heiluttelemaan, mutta taitaa olla liian myöhäistä jos vahva ovisplussa tulee vasta huomenna? Auttakaa kokeneemmat tietämätöntä :)
 
Niin ja sitten muutakin kuin omaa napaa...

Greippimehua minäkin kokeilin, mutta maku ei miellyttänyt. Yök. Taidankin kokeilla Tammitytön vinkkiä eli sekoitan sitä appelsiinin kanssa.

Blue bird: höh, ei muuta kuin testejä hamstraamaan uutta kiertoa varten!

Pirplua: ei kokemuksia sori. Toivottavasti muilla olisi :)
 
Täällä vuoto loppu tänään. Jotenkin outoa et kaks päivää vaan. No parempi näin. Mietin et pitäisköhän soitella jonnekin ja kysyä tarviiko käydä tarkistamassa et kaikki ompi poissa. ottaa kyllä niin pataan taas... murrmurr Plussatuulia kaikille!!
 
Mamma2012, mulla näytti just tollaselta paria päivää ennen ovisplussaa, eli jos samoin menee kun mulla ni joko huomenna tai ylihuomenna vois olla + :) mä olen tehnyt one steppejä, mut en oo ikinä testannu ovis-ja rtikulla samaan aikaan, joten en osaa sanoa. Sulla kuitenkin on vielä monta päivää menkkoihin joten voi hyvinkin olla et vahvistuu vielä! Testasin kuopuksesta noilla ja se vahvistu tosi hitaasti, vaikka oli erittäin herkkiä testejä.
 
  • Tykkää
Reactions: mamma2012
Kauhee kuumottaminen nyt ku on toi Clearbluen testi tuolla kaapissa odottamassa... :D Viime kuulta jäi, muuten en mee ostamaankaan ennen kuin vasta menkkojen alkamispäivänä, mutta nyt tuo pirulainen tuolla kummittelee! Ei mitään järkeä testata vielä ku sunnuntaina vasta pitäis kuukautisten alkaa...

Nyt on häirinnyt ihan hirveesti ku on alavatsa nippaillut useampana päivänä ja eilen tuli oikein kipeäksi seksin jälkeen. Semmoista polttelevaa pistelyä ja arkuutta. Ikinä ei ole alkanut sen jälkeen sattumaan. :eek: Lisäksi tänään on vielä ollut paha olo ja massu sekaisin. Tietysti sitä nyt alkaa kuvittelemaan että liittyy vauvan yritykseen, mutta... :D Yritän kaikin voimin vielä toppuutella toiveikkuutta, toistaiseksi!
 
MissB ja catharin: itsekin toivon, että oikea ovisplussa tulisi vasta muutaman päivän päästä, kun mieskin työmatkalla ;)

Kuinka voi himotestaaja tällä kertaa toivoa ettei huomenna olisi yhtä tumma viiva kuin kontrolliviiva. Onko tietoa kuinka nopeasti oitse ovulaatio tulee, kun plussan saa testiin (sofi)? Eli jos huomenna plussaan niin onko ke iltana jo liian myöhäistä?
- vain nainen voi suunnitella ja murehtia asioita etukäteen :p

Pirplua: uutta testiä!

Aigle: toivotaan oireiden olevan sitä pientä ihmettä ja päivien menevän nopeasti niin pääset testaamaan!
 
Täältä liittyisi joukkoonne yksi himotestaaja lisää :) Olen seurannut ketjua viime kesästä lähtien. Tällä hetkellä on menossa yk 9 ja esikoinen haaveissa. Ystäväni ovat tänä aikana raskautuneet ensimmäisellä yrityksellä ja jopa puoli vahingossa, mutta meille ei plussaa vain näytä tulevan. Tiedän, että toisten onni ei ole minulta pois, mutta valehtelisin, jos väittäisin, ettei ystävien raskausuutiset herätä itsessäni kateutta. Liityn joukkoonne jakamaan ajatuksiani ja varsinkin himotestailun tuotoksia :)

Tällä hetkellä menossa kp 15/30, joten ovis toivottavasti keskiviikkona.
 
Mamma . Ei voi tietää. Mä sain plussan pe aamulla testiin ja päivällä oli vielä tummempi. Lauantai aamulla kipuilu ja iltapv lämmöt oli jo nousseet. Eli voi tulla nopeasti. Muoks ja maanantaina aamulla oli ultra jossa näkyi hyvin kehittynyt ja jp voimakkaasti verisuonittunut keltarauhanen joka ei kuulemma synny ihan puolessa päivässä eli ovis oli tosiaan tuntemuksien aikoihin :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä