Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mahdollisia oireita voisi kyllä olla tissien outo arkuus, ei ne tälle ole vielä tuntunut. Yksi päivä ihan poltteli, nipisteli ja kutitti molempia tissejä, varsinkin nännejä!
Ja toisena oireena voisi olla nenän tukkoisuus ja flunssa, tai mtn muuta ei ole kuin nenä vain tukossa koko ajan. Tosin tää nyt vaan tarkoittaa luultavasti että saan flunssan just lomalle -.- sitä on niin hirveesti liikkeellä meillä töissäkin :(

Muoks. Ja kauhee palelu koko ajan! Sekin kyllä johtuu varmaan tuosta nenästä -.-
 
Viimeksi muokattu:
Voih, kirjoitin pitkän viestin, mutta se hävisi! Kokeilen uudestaan.

Tuolla ekat raskausoireet-keskustelussa kävinkin jo purkamassa tuntojani, mutta se ei ehkä ole oikea paikka näille kuumotteluille. Joka kierrossa vaan enemmän ja enemmän toivon raskautta, vaikka käytössä onkin keskeytetty yhdyntä - eli prosentit raskautumiseen on tosi pienet jos sisään laukeamallakin mahdollisuudet on parinkymmenen prosentin luokkaa per kierto.... Luin eilen myös ensimmäistä kertaa elämässäni uteliaisuuksissani tuosta greippimehun juomisesta, kun moni siitä puhuu. Noh, mä olen ihan mielitekojeni perässä mennyt ja koko tän kierron syönyt greippiä aamupalaksi! Nyt kuumottelen pari viikkoa, että pääsenkö testin tekoon... Kierto on vielä epäsäännöllinen, kun e-pillerit jäi viime syksynä pois, myöskään ovulaatiosta ei ole tietoa. Laittelen tähän nyt mitä oon itsessäni huomannut (nyt kp16):

- kp13-14 ruskeaa pientä vuotoa pikkuhousunsuojaan asti, alkoi palelu ja nenän tukkoisuus, myös päänsärkyä ollut. Kuumassa suihkussa seisoisin vaikka tunti kaupalla! Ruokahaluttomuutta myös.

- kp16 nipistelyä munasarjoissa, mikä on ollut jännä tunne! Yleensä kuukautiskivut kestävät päivän-pari ja saan muutaman lyhyen "kipukohtauksen", jonka aikana ei happi kulje ja kroppa menee veteläksi. Kerran tuli veskikäynnin yhteydessä myös ihan pieni ruskeahko tuhru pyyhkiessä. Peiliin vilkaistessa huomasin myös, että mun naama on ruvennut kukkimaan ihan huolella vissiin... Piti ihan mustapäitä puristella ja kaulassa yksi tosi iso ihonalainen finni. Viimeksi oon mustapäitä puristellut yli viisi vuotta sitten. Tosin pillereillä voi olla asian kanssa jotain tekemistä, mutta aiemmissa luomukierroissa on tullut vaan yksi iso finni per kierto.

Miten ihmeessä sitä jaksaa odotella kuukautisten ajankohtaa! Elämäni paras hetki, kun pääsisin tekemään positiivisen raskaustestin - kuten varmasti muillekin tässä keskustelussa. Jospa tämä avautuminen vähän helpottaisi taas mieltä... Paljon onnea muillekin yritykseen. :)
 
Adore, tien niin miltä susta tuntuu :D Ihan samaa tilannetta käyn läpi, kp 25/30 tänään. Ollut kanssa pari viime päivää järkyttävän kylmä (suht kylmä mulla yleensäkin melkein aina mut nyt on jotain kamalaa :O tarviin kauheet määrät takkeja päälle), vatsaa nipistellyt viikon päivät, edellispäivänä aloin turhautua ku naama kukkii mitä se ei yleensä tee... :D Tässä alkaa oikeesti jo olla aika positiivisin mielin että oisko nyt vihdoin raskaana ku vastaavaa ei aiemmilla kolmella yrityskerralla ole ollut. Nyt vaan alkanut huolestuttaa tänään, kun aikasemminkin täällä mainitsin että sunnuntaina tuli alavatsa inhottavan kipeäksi seksin jälkeen, mutta eilen sitten helpotti vaikka tuntui välillä päivällä hassusti siltä että olisi päässyt ilmaa sisälle jostain. Tänään aamulla seksi sattui (ei ole ikinä ennen sattunut vastaavalla tavalla!) ja nyt edelleenkin alavatsa kipeä, pelottaa mikä ongelmana :/ Tosiaan erittäin epänormaalia mulle, ihan tuolla syvälläsyvällä tuntuu vähän kuin painetta olisi. Vuotoa ei ole ollut, muuten olisin jo pelännyt jotain repeämää.
 
Täällähän on kunnon piinailua monella! - tsemppiä ja positiivisa tuloksia :)

Himotestaajalle ominaisena tein ovistestin jo toistamiseen tänään, - hieman oli tummempi kuin aamulla, mutta ei siitä viivasta saa muuta kuin värittämällä yhtä vahvaa kuin kontrolliviivasta! Niin toivoisin saavani siihen plussan ja tiedon, että kaikki kierrot ei ole ovuloimattomia.
 
Tammityttö: kyllä minunkin silmä siellä 2 viivaa näkee :) toivotaan vahvistuvaa viivaa sinulle!

Theran: Mikä kp sinulla menossa? Kyllä se siitä vahvistuu ;)

Pinkipai: nyt vain testejä valmiiksi kaappiin ja toivotaan kierron normalisoitumista.

ON: ovistesti nyt päivällä näytti melkein samalta kuin eilen illalla, viiva ehkä hitusen jopa eilistä haaleampi mutta kuitenkin "vahva haamu". Kp14 menossa, joten kyllä tässä jo ovulaation pitäisi tulla (kierto yleensä 28 päivää...). tai sitten taas ovuloimaton kierto. Pah. Rintoja tosin hieman kihelmöi ja kuplinta loppunut?

Aurinkoa ja testi-iloa!
kp 14 vasta mut kun olin niin hätäinen ja aloitin niin ajoissa sen testaamisen.. :D viimeksi kierto kesti 31 pvä.
Toivottavasti se plussa sulle tulisi. :)

Niin ja mitä poppakonsteja käytän. Raskausvitskuja, Gelee royal sekä foolihappo. :p

Ylin ilta ja alin aamuinen. Ja mä oon nyt tuijotellut noita testejä päivästä toiseen et luulenko vaan että olis iltainen jo tummumassa? 20150317 194859 Nyt siis ovista yritän pongata..
20150317 194831
 
Viimeksi muokattu:
Äh mua ei huvita yhtään se aamun testaaminen. Yleensä en malta odottaa mut nyt ei oo oikein hyvä fiilis. Jotenkin joku ei nyt oo olossa oikein. Menkkakivut on aika kovat koko ajan eikä salilla voinu tehdä kunnolla mitään. Olokin on liian normaali ollakseni raskaana. Huooh.
 
Oih ja voih, taitaa yk6 lähestyä uhkaavaa vauhtia... tänään tuli yhden kerran paperiin pienenpieni vaaleenpunanen tuhru, illala yhtä pieni rusehtava tuhru. Tuhrut tuli kun eka oli pistävää kipua oikeella alavatsassa.
En nyt ihan ehkä vielä sentään mekoiksi laskisi :p mutta sen verran lannistuin, ettei jaksanut pitkän päivän äätteeksi ajaa kauppaan hakeen uusia ovistikkuja...

Luultavasti kunnon menkat alkaa 1-3 päivän sisään... huoh. En vaan onnistu tässä. Että semmonen kp20.

No mutta huomenna haen kuitenkin ne tikut kaupasta... vaikka sitten ens kiertoo oottamaan.
 
Kyllä siinä nyt vaa viiva tönöttää. Samanlainen hailu ja hitaasti tuleva ku eilen mutta ei tuo mikääm viivanpaikka ole

No joku vois sanoa että huono merkki. Mä taas salaa toivon että tää olisi kerranki hyvä merkki. Mun noissa terveissä lapsissa hcg on noussu hitaasti. Verikoe päivänä ollu alakanttiin arvo ja raskaustesti viiva vahvistunu hitaasti. No toisaalta joku tuulimuna multa enää puuttuuki kokoelmista tai muu vamma. Huoooh
 
Viimeksi muokattu:
Jei Tammityttö, hieno viiva se on ja selvempi kun eilinen :) Ja ei kai sen viivan nyt päivittäin pidäkään kovin vahvistua vaan joka toinen päivä. Nyt vaan peukut ja varpaat pystyyn että kaikki menis hyvin. Tsemppistä.
 

Yhteistyössä