Voih, kirjoitin pitkän viestin, mutta se hävisi! Kokeilen uudestaan.
Tuolla ekat raskausoireet-keskustelussa kävinkin jo purkamassa tuntojani, mutta se ei ehkä ole oikea paikka näille kuumotteluille. Joka kierrossa vaan enemmän ja enemmän toivon raskautta, vaikka käytössä onkin keskeytetty yhdyntä - eli prosentit raskautumiseen on tosi pienet jos sisään laukeamallakin mahdollisuudet on parinkymmenen prosentin luokkaa per kierto.... Luin eilen myös ensimmäistä kertaa elämässäni uteliaisuuksissani tuosta greippimehun juomisesta, kun moni siitä puhuu. Noh, mä olen ihan mielitekojeni perässä mennyt ja koko tän kierron syönyt greippiä aamupalaksi! Nyt kuumottelen pari viikkoa, että pääsenkö testin tekoon... Kierto on vielä epäsäännöllinen, kun e-pillerit jäi viime syksynä pois, myöskään ovulaatiosta ei ole tietoa. Laittelen tähän nyt mitä oon itsessäni huomannut (nyt kp16):
- kp13-14 ruskeaa pientä vuotoa pikkuhousunsuojaan asti, alkoi palelu ja nenän tukkoisuus, myös päänsärkyä ollut. Kuumassa suihkussa seisoisin vaikka tunti kaupalla! Ruokahaluttomuutta myös.
- kp16 nipistelyä munasarjoissa, mikä on ollut jännä tunne! Yleensä kuukautiskivut kestävät päivän-pari ja saan muutaman lyhyen "kipukohtauksen", jonka aikana ei happi kulje ja kroppa menee veteläksi. Kerran tuli veskikäynnin yhteydessä myös ihan pieni ruskeahko tuhru pyyhkiessä. Peiliin vilkaistessa huomasin myös, että mun naama on ruvennut kukkimaan ihan huolella vissiin... Piti ihan mustapäitä puristella ja kaulassa yksi tosi iso ihonalainen finni. Viimeksi oon mustapäitä puristellut yli viisi vuotta sitten. Tosin pillereillä voi olla asian kanssa jotain tekemistä, mutta aiemmissa luomukierroissa on tullut vaan yksi iso finni per kierto.
Miten ihmeessä sitä jaksaa odotella kuukautisten ajankohtaa! Elämäni paras hetki, kun pääsisin tekemään positiivisen raskaustestin - kuten varmasti muillekin tässä keskustelussa. Jospa tämä avautuminen vähän helpottaisi taas mieltä... Paljon onnea muillekin yritykseen.