Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Kumma mutta niin on! Tämän takia niitä ovistestejä on niin ihana tehdä :D
Näytin viimein äsken miehellekin ton viivan. Se tuijotti tikkua ja tokaisi että kumpiko se viiva näistä on ja eikös ton nyt sit pitäs olla tollanen vahva. Mitäpä siinä selittämään. ..juu..tota öh..kun on vasta dpo11 ja laimea iltaliru ja ja ja :D. Totesin vaan että ehkä se on aamulla vahvempi.. .Eikö toi vieläkään oo oppinu :D! Sentään viides raskaus kuuden vuoden sisällä ja tehdyillä tikuilla on rahoitettu varmaan yks testifirma :LOL: (sori..itseironiaa ;) )
 
  • Tykkää
Reactions: Enkeli30 ja heidip*
Tässä aamun saldo dpo 12 1426741859504

Apteekin oma näyttää mun silmään jopa haaleammalle ku iltainen mutta en siitä huoli :) hassua miten ensin osa olla cool ja sit alkaki paikoida . Hah. Ja joskus miljoona vuotta sitte ekassa raskaudessa kävin terkkarilla joka sanoi testistä että nega mutta soitti perään että tähän tulikin viiva. Sillä mentiin.
Ja raskaana olin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Vähän vaikeuttaa tää lämpöjen mittaaminen kun mulla ei oo aavistustakaan et mikä normilämpö mahtais olla.. lauantaina mittasin sen 35,8 ku ovis + pärähti, et mahtaisko olla jotain sitä luokkaa? Nyt oli taas sen 36,6 niinkun illallakin. Tänään dpo 4 ja muutaman kerran pistelly oikeelle puolelle. Voisin kuvitella et se keltarauhanen siellä pistelee..
 
Voitteko kertoo millasia ovis-oireita teillä on? Ihan kun ei tässä juuri oo omakohtaisia kokemuksia, mutta jotenkin se tiistainen ultralöydös kummastuttaa ja sit tässä nyt pohtii josko ois voinu olla oikea ovis :LOL: sen verran lääkärillekin kyllä sanoin että viime viikon lopulla, oisko ollu to/pe oli kai siis sitä kuuluisaa kananmunalimaa! En juuri muista koska on sellasta ollu, mut siittä nyt ei voinu erehtyä! Niin paksua, läpinäkyvää-vaaleeta, runsasta, roikkuvaa... Ja sit sen jälkeen sellasta vähäisempää kirkasta...ja sit tiistainanäkymä oli se 2cm folli... Kun ei tääläl mitään testejäkään tietenkää oo...
 
Enkeli. Siis nyt tiistainako sä kävit? Follihan voi irrota eri ihmisillä eri kokoisina. Joillain 20mm mutta joillain vaikka 25mm. Eli periaatteessa folli on voinu just silloin ti kasvaa siihen 20mm ja ihan hyvin sulla voi olla nyt h.hetki eli se munis poksumassa. Limat voi tulla myös hyvin vaihtelevasti. Joten ei siinä..eiku hommiin just in case :D sithän sen näkee.
Muoks vai siis milloin sulla sitä limaa tuli? Nyt vai perjantaina? Sitä voi tulla useana päivänä ennen ovista.
 
Viimeksi muokattu:
Eli siis viime to/pe oli sitä kanamunalimaa, sitten kirkasta. Nyt tiistaina oli se ultra. Tiistaina vähän jotenki oli semmonen aika ajoin kipuileva tuo vasen puoli (varmaa ehkä kipuili siksi kun tiesin siellä jotain olevan...toiveajattelua?) nyt ei oo muuta ku välillä jotai ihme nippailuja ollu... Ja kyllä sitten ti-iltana pistettiin taas tilausta tulemaan, ilman mitään yritystaukoja...kun saattoi olla niin otollinen hetki... Siitä kystasta se lääkärikin puhui, että mahdollisuus myös että on sellanen...
 
Menin sitten testaushimoissani uittamaan ovulaatiotestiä, kun luin että nekin näyttävät raskauden... Pieni hailu viiva ilmestyi, jota en tulkinnut kyllä positiiviseksi. Tietty oon tänään pissinyt ihan järkyttävän paljon, joten varmasti aika laimeaa oli, mutta aloin miettiä että näyttäiskö toi jotain jos olisin raskaana... Toisaalta nyt kyllä vasta 27/30 :)
 


Joko tää alkais näyttää lupaavalta?? Kauheat ovisoireet pukkaa taas päälle vaikkei niitä kuukautisia vielä olekaan ollu! Kp 50+ :LOL: Limat ja himot löytyy.

Tammityttö, ai että olen sun puolesta onnellinen :) Koetahan nauttia!

Aigle, raskaustestiä tekemään :D Hyvinkin jo vois näyttää plussaa.
 
Aigle. Ei mulla ainakaa ovistestissä ollu ku sellanen vähän haalua tummempi viiva ja siltikään r.testissä oli viiva. Vasta tänään ovistesti oli plussa :)

Lukka kiitos :) ja siellä hommiin, hop hop :)

Catharin. Eikai sitä kiinnittymistä tunne silleen ku limakalvossa ei ole hermoja mutta mulla ainakin oli ne kovat menkkakivut dpo 5-7. Peukut! !
 
Siis kun mulla on nyt tänään monesti tuntunu sellasta tosi pistävää kipua kohdun paikkeilla, ja tos vähän aikaa sitten pientä "menkkajomotusta". Mut mulla kun on tosiaan vasta dpo 4, eli ei nyt ihan vielä varmaan oo mitään sellasta jos niikseen tulee. Tai sit mä vaan kuvittelen nuo kaikki kun sitä raskautumista toivoo niin paljon :stick: olipa haikeeta katsoa tänään noita muutamia vauvan vaatteita mitä kävin viime kierrossa ostamassa sen plussan jälkeen :( nyt tarttis vaan jotenkin sit yrittää olla testaamatta jos menkat on myöhässä, en halua taas pettyä jos oliski joku kemiallinen taas.
 
Catharin Mulla oli kovia menkkajomotuksia dpo5-6, olin ihan varma että vuoto alkaa seuraavana yönä. Tosin koskaan menkkakivut ei oo olleet niin kovia |O Dpo7 oli sellainen polttava ja painava tunne, rtesti puhdas nega. Dpo10 haamu.

Kahdesta aiemmasta en ole kiinnittymistä tuntenut, ja nyt tästä olen melko varma että sitä nuo kivut olivat.
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Täällä tänään plussattu,viikoista ei mitään hajua kun niin oudot menkat,eli 24.2 viimminen terolut pilleri --> menkat alko 28.2 jolloin testi näytti negaa --> menkat loppu 7.3 -->parin päivän tauko --> tuhruttelu alko 10.3...joten nyt oon vähän hoomoilasena =D
 
Pitäisiköhän ruveta peittoja heiluttelemaan?


Tässä kierrossa jopa jotain tuntemuksiakin, joten lupaavalta tuo ovis näyttäisi. Eilen ja tänään ollut hieman juilimista vatsassa ja selässä, mutta limoja en ole bongannut. Tuleekohan vaan liian luhyt luteaalivaihe kun kierto normaalisti 28 päivän tienoilla?

Onnea plussanneille!
 
Hm. Apteekin oma antaa samaa olematonta haalua, PC sama ku eilen :(. Digi antaa toki tulokseksi raskaana 1-2 mutta sen se nyt tietysti antaa vaikka hcg olisi nippanappa 25 (ja täällä joku sanu sen tuloksen alle 20 arvollakin) joka olisi liian vähän näille päiville :(
Mähän sanoin että joku ei nyt oo oikein. Mulla oli se fiilis jo alusta saakka.
No..eipä oo tätä kokemusta vielä ollutkaan. Mun viivat luomuissa on vahventunu päivässä todella tummiksi. Ensin toivoon että tää olisi hyvä mutta nyt ei hyvälle näytä vaan ne ei vahvene ollenkaan :(
No sen siitä saa. Paska munasolu. Pakkoko niitä lugeja oli alkaa... Mitähän nyt sit tekis. Dpo 13.. eikös nyt pitäs alkaa olla jo ihan oikeaa viivaa?
 

Yhteistyössä