Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
mamma2012, peukut pystyyn että tärppää tuosta!

Catharin, näinpä :) Sitä ennen päästään jännäämään sun testejä? Muistanko oikein?

Tammityttö :heart: Huoli pois jos multa kysyt! Raskaudet voi olla erilaisia ja aika hyvin tuokin viiva jo näkyy. Muutamassa päivässä varmasti vahvistuu entisestään :hug:

En tiiä milloin on ovis jos se nyt tulee, ttoivottavasti meni jo tai on pian - taas tuli todettua että ukko on loma-aika-sekstaaja :( Työ on psyykkisesti niin rankkaa että ihan peruskuvio meillä... Eihän tuo alakanu millekään eilenkään, sunnuntaisilla simpoilla mennään toistaiseks, jospa ne ei olis ihan maanantaikappaleita :LOL:

Tsempit aktiivi- ja taustapiinailijoille!
 
WP 20150202 005(1)

nyt kp 27 / 28 -(30) Aika hailu se vielä on mutta jokohan sitä uskaltais luotta siihen :)
Ylempi tältä aamulta ja alempi eilis päivältä
Tammityttö kaivoin tuolta ketjun sopukoista oman testini, en muista dpo:ta noille päiville mutta siinä 11-12 olisko ehkä ollu. Ja mullakin oli pitkään tommosia tosi hailuja.
Ja juuri ja juuri erotti että ehkä hieman tummempi oli eri aamuina.
Viimesen testin tein tuolloin kp 30 eikä silloinkaan ollut tasa vahvat viivat ja päätin, että niillä mennään.
Testasin vielä joskus viikolla kuus uudestaan ja sillon sain heti vahvat viivat.
Itselläni oli myös luget käytössä aina rv 10 saakka.
Ei tämä vieläkään pitkällä ole, mutta pikkuhiljaa eteenpäin :)
Toivotaan että teilläkin ihan kunnollinen pikkukaveri siellä majailisi :)

Kosmo ja papu 10+2
 
Kiitos Kosmo ja Lukka. Hassua että mä osaa oikein hienosti tsempata muita ja uskoa ihmisten viivoihin mut sit omat aiheuttaa paniikin. Ja muistan tosta viime hoidosta miten tuskaista oli se viivan tummuminen mutta ei se nyt lohduta. Äh. Pläh. No. Yks testi jäljellä. Teen sen ehkä maanantaina tai sunnuntaina. Jos onnistun olemaan ostamatta niitä lisää..

Pisamapeikko. Älähän ny :hug:. Eikös sulla oo ne ollu joskus ennenki käytössä? Mä luulen että itsellä ol hyvä ovis (ultrassakim oli siinä keltarauhasessa kasvanu jo se verisuonitus joten ilman lugeakin olis käyny näin jos olis. Ja vielä ollaan kaukana selviltä vesiltä.
 
Tammityttö, ymmärrän pelkosi ja huolesi mutta älä nyt vielä lannistu. Viivasi on hyvä noille dpoille, katselepa countdownpregnancyn sivuilta vastaavan dpon testejä niin kyllä löytyy laaja skaala. Anna ajan kulua ja pidä testitaukoa jos vaan kykenet. Tsempit.
 
Tammityttö: turhat huolet pois tässä vaiheessa, - siellä on kuitenkin ne ihanat viivat! Toivotaan, että vahvistuu :)

Catharin: tosiaan kiva, kun monella samaan aikaan ovis, niin päästään yhdessä jännäämään ja tsemppaamaan!

Mimmi92: vielä on toivoa! Toivotaan ettei yk13 tarvita ;)
 
Tammityttö, mulla vahvistu kuopuksesta tosi hitaasti ne viivat, mut kyl sieltä vaan tyttö tuli! Et jos sullakin on nyt vain näin. Kemiallisesta ku mulla oli viime kierrossa ni one steppeihin en saanu ku todella todella haamun, mies näki sen vaan yhdessä testissä, digiin tuli raskaana 1-2, mut sit se vuoto alkoikin. Mut sulla on noi haamut kuitenkin tosi selvät, ja todella paljon tummemmat mitä mulla oli! Mulla on nyt ihan sellanen olo ettei oo tärppiä vieläkään käynyt, eilen viel ajattelin et jos oliskin?
 
Kyl tää tunne vaan vahvistui tänkin kierron osalta jos noita lämpöjä kyttää, nytkin oli vaan 36,2 eli tuskin mitään tapahtuu tuolla :( Muoks! Nyt oli noussu 36,5 ja oon maannu koko ajan vaan sängyssä tekemättä mitään. En tajua tota heittelyä?! Taidan ihan oman mielenterveyden takia lopettaa :D
 
Viimeksi muokattu:
Tammityttö en mie mistää lämmöistä mitään tiedä kun en oo niitä mittaillu, paitsi tänä aamuna varmasti täysin väärin, mutta joka tapauksessa tulos oli 36,4, näköjään samoissa kun Catharin mittaukset... Limaisuutta edelleen havaittavissa, varsinkin pyyhittäessä vähän paperi kimaltelee ja tuntuukin liukkaammalta kun pyyhkii... Jopas on tarkkaa tutkimista... :D alavatsalla sekä sektioarven kohdalla "sisällä" jotai nippailuja ja jotai ihme tuntemuksia välillä, mut eipä ne varmaan muuta kun mielen tuotoksia...
 
Onnittelut plussanneille! :heart:

Mulla nyt kp19, eilen oli semmosta lievää etomista pitkin päivää, mutta mä tuppaan yleensäkin olemaan melko herkkä pahoinvoinnille... En siis vielä hihku siitä. Eilen kp18 pullahti taas kohtu esiin, jonka se tuppaa aina ennen kuukautisia tekemään. Nyt ei ole ollut (vielä) sellaista kokonaisvaltaista nesteturvotusta, kuten yleensä, vaan alamasu pullottaa ihan pinkeänä. Eilen myös istuessa tuntui pientä kihelmöintiä alaselässä ja tänään oikean puolen munasarjojen kohdalla, joka tuntuu säteilevän lonkan tienoille. Mä olen melko varma, että loppukuusta se pettymys taas tulee... Mutta silti jaksan elätellä toiveita, kun tuli sitä välivuotoakin, jota en oo koskaan tavannut omalla kohdalla. Liekö ollut vaan ovisvuoto. :ashamed:
 

Yhteistyössä