Onnea hookoo!
Tulen nyt taas vaahtoamaan omista jutuistani... Tänään nyt sitte lipsahti itsehillintä ja tuli tehtyä molemmat pregchekit mitkä käpäisin kaupasta... Tein tossa kolmen maissa, olin ollu suurinpiirtein tunnin pissimättä, kumpikin iiihan valkonen testiviivaa lukuunottamatta :/ Vähän harmitti, mutta toisaalta sinänsä oon kyllä vielä toiveikas, sillä on erittäin vahva olo siitä ettei nää oireet voi oikeastaan olla mitään muuta kuin raskautta, eli ei vaan sitten näy vielä ainakaan laimeassa päiväpisussa. Sunnuntainahan sitten se "oikea" päivä on, mutta jos tolla clearbluella vielä huomenna aamusella kokeilis...
Ainakin eilen ja tänään on tuntunut ihan samalta kuin yleensä menkkojen tokana ja kolmantena päivänä, eli kun istuu alas hiukankaan reippaammin, vihlasee suht ikävästi. Eli on vissiin hieman turvonnut? Verta kun ei tosiaan oo näkynyt ja ei oo ikinä vihlonut muuten kun just menkkojen tokana tai kolmantena päivänä
Ja tisseissä huomasin viime yönä sen, että joissakin asennoissa oli yksinkertaisesti mahdotonta nukkua kun heräsin siihen pariin otteeseen että sattui. Ja nuo nöpöttää koko ajan...
Ja aamulla oli ihan hirveeeeeeeen väsynyt vaikka olin nukkunut kahdeksan tuntia + paha olo. Ei yrjöämään tehnyt mieli mennä mutta ei maittanut aamiainen eikä tänään kyllä ruoka oo muutenkaan hotsittanut. Oikeestaan oon jo varma et pakko olla jotain tai sitten mun keho on vaan totaalisen seonnut.
Toisaalta sitä nyt on muutenkin toiveikkaampi kun mun pahin raskaudenestäjä on varmaan ollu toi stressi jota nyt on viime viikkoina ollu huomattavasti vähemmän. Ja sitten se, että en oo ollut koko aikaa etsimässä merkkejä raskaudesta, havahduin siihen vasta kun oikeesti alkoi tuntua masussa oudolta. Tän kierron aikana oon myös yrittänyt miettiä et jos vauvaa ei kuulu niin mitä hyviä puolia siinä saattais olla jne. Eli ehkä käänteisyys toimii