Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mua vähän himottaisi ostaa ovistikkuja, mutta veikkaan että ne tekee musta vielä hullumman! Parempi vaan kuulostella ja odotella... Onneksi tulee nyt viikonlopulle muutakin tekemistä, niin ei mene koko päivä kuulostellessa jokaista "oiretta" itsessä. :whistle:
 
Onpa hookoo söpöläinen pieni sininen <3 No mutta jos sinä et enää kuvasaastuta niin minä sitä suuremmalla syyllä :"D tää ei oikeesti ole mahdollista, en yksinkertaisesti saa mielenrauhaa jos en sitä negaa joka päivä pissi. Tässä teille todistusaineistoa siitä, kuvasaastetta kerrakseen :"D
Kp22 ;D
 
  • Tykkää
Reactions: HooKoo-82
Onnea hookoo! :)

Tulen nyt taas vaahtoamaan omista jutuistani... Tänään nyt sitte lipsahti itsehillintä ja tuli tehtyä molemmat pregchekit mitkä käpäisin kaupasta... Tein tossa kolmen maissa, olin ollu suurinpiirtein tunnin pissimättä, kumpikin iiihan valkonen testiviivaa lukuunottamatta :/ Vähän harmitti, mutta toisaalta sinänsä oon kyllä vielä toiveikas, sillä on erittäin vahva olo siitä ettei nää oireet voi oikeastaan olla mitään muuta kuin raskautta, eli ei vaan sitten näy vielä ainakaan laimeassa päiväpisussa. Sunnuntainahan sitten se "oikea" päivä on, mutta jos tolla clearbluella vielä huomenna aamusella kokeilis... :D Ainakin eilen ja tänään on tuntunut ihan samalta kuin yleensä menkkojen tokana ja kolmantena päivänä, eli kun istuu alas hiukankaan reippaammin, vihlasee suht ikävästi. Eli on vissiin hieman turvonnut? Verta kun ei tosiaan oo näkynyt ja ei oo ikinä vihlonut muuten kun just menkkojen tokana tai kolmantena päivänä :eek: Ja tisseissä huomasin viime yönä sen, että joissakin asennoissa oli yksinkertaisesti mahdotonta nukkua kun heräsin siihen pariin otteeseen että sattui. Ja nuo nöpöttää koko ajan... :D Ja aamulla oli ihan hirveeeeeeeen väsynyt vaikka olin nukkunut kahdeksan tuntia + paha olo. Ei yrjöämään tehnyt mieli mennä mutta ei maittanut aamiainen eikä tänään kyllä ruoka oo muutenkaan hotsittanut. Oikeestaan oon jo varma et pakko olla jotain tai sitten mun keho on vaan totaalisen seonnut. :D Toisaalta sitä nyt on muutenkin toiveikkaampi kun mun pahin raskaudenestäjä on varmaan ollu toi stressi jota nyt on viime viikkoina ollu huomattavasti vähemmän. Ja sitten se, että en oo ollut koko aikaa etsimässä merkkejä raskaudesta, havahduin siihen vasta kun oikeesti alkoi tuntua masussa oudolta. Tän kierron aikana oon myös yrittänyt miettiä et jos vauvaa ei kuulu niin mitä hyviä puolia siinä saattais olla jne. Eli ehkä käänteisyys toimii :D
 
jos hookool on tulos tuplat :D :D
mä plussasin tuplista dpo 6.(testasin niin ajoissa kun luulin et oli lyhyempi kierto ja isommat dpot mut ekas ultras paljastu et ovis oli ollu myöhässä) ... ihan hentosel viival ja dpo 10 oli jo tollaset viivat :D
 
HooKoo-82, onnittelut sinnekin!! :heart: Mulla kävi myös mielessä et jos siellä onkin tuplat tulossa :p

Täällä ovistestit loppu enkä ehtiny käydä hakemassa lisää mut paikat tuntuu ihan eriltä ku imetysaikana joten uskon että ovis tulee oikeesti vasta nyt, kp 50+ :LOL: Jäi yritykseksi varmaan silloin aiemmin. Kolmatta päivää limat kastelee housutkin :O Mahakin kramppailee ja oikuttelee, tänään eka kerta viikkoon ku ei tee mieli ees syödä :O Tuon ukon kyllä vielä yritän kellistää, kun ilmeisesti ovis on tässä näillä hetkillä jos on nyt tullakseen. Pitäkää mulle peukkuja että lykästää :p

Viikonloppuja!
 
Plääh. Mä luulen että päädyn tänne takas nopeammin ku uskoiskaan. Olo on ollu normaali, väsymys ja palellus on poissa. Nänni/tissi ku katosi päivän aikana. Ovistesti illalla haaleampi :( Mä luulen et mun intuitio piti paikkansa. Viivat ei vahvistu ja olot katosi. Tänäki aamuna heräsin 05 eikä missään vaiheessa päivää väsyttäny :( Teen nyt sen vikan testin sittenki aamulla ja ahdistun. Vittu.
 
Tammityttö :hug:
MUOKS. olitkin ehtiny päivitellä, aamutestisi on ainaki niin hieno että hyvillä mielin eteenpäin vaan :heart:

Täällä eka greippimehukierto ja heti menkkojen päätteeks tuli kirkasta limaa, kuin ois ovis jo!!! Nyt vasta kp 7. Oli miten oli niin nyt jo tuntuu että limat olis lisääntynyt normaaliin kiertoon verrattuna. Jei!
 
Viimeksi muokattu:
Tammityttö hienosti tuo viiva vahvistuu :heart: Nyt toivotaan parasta ja lähettelen rutkasti tarrasukkia :kiss: Kipinkapin marraskuisiin ;)
Ja mitä oireisiin tulee niin mullakin vaihtelee jatkuvasti, niin kauan kun ei vuoto ala niin yritän pitää pään kylmänä :) Ja mun kohdalla ei oo pätenyt mitkään aamulämpöjen kohoamiset eikä limailut :D
 
Tammityttö, hienosti on vahvistunut. Eiköhän se nyt kyydissä pysy, toivokaamme <3

Kp23 ja sofin testit on perseestä! :D
image
image
Ihan testiajan jälkeen ja kuivana, jälleen todistettu turhat viivanpaikat :D molemmat ennen 30min kyllä, mutta kuivahan tuo jo on joten niitä ei lasketa.

Kaikki "oireet" hävinneet, tissitkin aikalailla normaalit. Flunssakin/nenän tukkoisuuus katosi. No menkkoja odotellaan ensi vkoksi:)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ilmoittautuu mukaan yks innokas 23v, esikoinen haaveissa. Yk vasta ensimmäinen (jätetty ehkäisy pois ja yritettiin ovulaatioo laskea), tänään kp 19 ja testit polttelee kaapissa... Reilu viikko pitäisi vielä odotella, ennenkun on mitään järkeä. Oireita tullut ehkä tai vaan kuvittelua, kovaa nipistelyä alavatsassa, jopa ihan sietämätöntä juilimista joitain päiviä ensimmäisen mahdollisen hedelmöittymisen jälkeen. Kirkasta limaa tullut nyt joitain päiviä, kuuluuko asiaan vai onko normaalia noin muuten, esim. lisääntyneet petihommat? Täältä olen lukenut teidän tarinoita kuukauden verran.. Jos tästä kierrosta ei tärppää (ihme olis jos näin hyvin kävis et ekalla osuis) niin otetaan varmaan käyttöön nuo ovulaatiotestit.. Mistä te niitä ootte tilannut? Ostin raskaustestit ihan apteekista...
 
Mä ostin noita halpistestejä joskus raskauskeijulta sun muualta mutta en osta enää. Ihan paskaa viivaa..en osannu tulkita vaikka varmaan ne näyttävät ok jos ovis on selvä. Mut nyt olen ostanut kaupasta rfsun testejä 14kpl 8 euroa joten mun mielestä ok hinta ja saa lisää jos tarvii. Kannataa testata koko kierto samoilla, eri testit näyttää eri viivoja. Mut joku voi olla toki toista mieltä mut näin mulla :)
 
Äh ja vaihtui kp 1 ja yk 13. 1 kierto vielä ja sit pitäsi päättää kokeillaanko inssiä yksityisellä. Esikoinen kuitenkin tuli yk 28 luomusti, joten mietityttää onko ihan vaan rahojen haaskausta kun ei kummastakaan vikaa löytynyt..
 
Mulla on kaikki o-testit raskauskeijulta ja aina on selvän oviksen näyttäny. :) kai se vaihtelee. Täällä dpo 6 tänään ja yks herkkä testi olis kotona polttelemassa.. Turha sitä vielä on tehdä ku näyttäis kuitenki negaa :(
 

Yhteistyössä