Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Catharin, voi kuule tuttu paikka :LOL: Siellä varmaan taas reilun viikon päästä!

Musta tuntuu että ovis oli joskus viime yönä. Eilen tuli limaa vielä illasta, tänään ei just mitään :O Ehtiikö simpat ajoissa kun lähtivät matkaan vähän ennen puoltayötä? Eikös niillä kestäny jonkin aikaa valmistautua tms. eivätkä nyt kerkiä ennen ku munasolu on jo menny? Vai menikö just nappiin? :D
 
Viimeksi muokattu:
Hehheh, nappasinpa prismasta mukaani pari raskaustestiä.... Siis mä en koskaan ennen ole edes löytänyt prismasta noita, vaikka pari kertaa oon ihan etsimällä etsinyt. Nyt mun ei pitänyt edes ostaa, mutta kynsilakanpoistoainetta hakiessani huomasin samalla napanneeni raskaustestipaketin! :D Noh, nyt menossa kp21, eli ei vielä varmaan kannata edes testailla, viime kiertokin kuitenkin oli sen 30pv (korjaus: viimeks oli 35, sitä edelliset kaksi kiertoa 30pv). Nyt on tässä istuskellessa ollut perhosia vatsassa, naurattaa, kun ajattelen miten ostin ne raskaustestit noin yhtäkkiä ilman varsinaista tietosta päätöstä! Yleensä mä ainakin pari viikkoa muhistelen asiaa kotona ja mietin kannattaako mun nyt se negatiivinen testi tehdä. :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
HooKoo-82: onnittelut :heart:

Tammityttö: hieno vahventunut viiva siellä olla nökötti :)

muoks. Catharin ja empuska: hätähousuisia himotestaajiahan täälä ollaan :whistle:

ON: tänään kp18 ja eilen siis bongasin sen ovisplussan ja tänään testatessani oli viiva jo haalistunut. Mitä tämä nyt sitten kertoo? Monellahan se on ollut pari päivääkin vahvempi kuin kontrolliviiva... alavatsa hieman arkana ja vatsassa tuntuu paineen tunnetta, pientä kipua tunsin päivällä tuolla oikealla puolella, olisikohan ollut se kauan odotettu ovulaatio :wave:


Ja sitten mielenkiinnosta; onko kukaan testaillut sitä punaviiniä ovulaation jälkeen kohdun rentouttamiseksi? Jostain kumman syystä mieli tekee punaviiniä ja jos siitä vielä olisi hyötyäkin :D eli missä vaiheessa sillä on se haluttu vaikutus, onkohan liian aikaisin nautittuna haitallinen hedelmöittymiselle?

Ja nateeksi tämä kysymysryöppy, mutta mitenköhän tuo dpo lasketaan, eli jos eilen oli plussa testissä niin onko tänään dpo0?

Plussamyönteistä viikonloppua kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HooKoo-82
Näkyykö tuossa hyvällä uskollakaan mitään? Livenä näkyy viivanpaikka, kuivunut testi. Testejä tullut tehtyä jo useita eikä vielä yhtään viivanpaikkaa ole aiemmin näkynyt. Viallinen testi? Toivo on jo menetetty. Nyt pp10, DPO 13 menossa.

 
Nenna näkyy! Mun samanmoinen viiva on nyt ihan selkeä . Peukkuja ja vahvistumista!

Mamma joo jos sulla oli eilen se plus niin nyt on dpo0. Eikä se viiva välttis oo tumma kuin hetken ja vaikla jo illalla haalu. Ei se todellakaan oo itsetarkoitus että plus on monta päivää :). Ja punkkua vaan jos mieli tekee. Moni ottaa sitä hoidossakin. Siis pienen tilkan ei pullollista :D ja ei se nyt ihan kotvalleen sikiöön vaikuta :)
 
  • Tykkää
Reactions: mamma2012
siis nyt en kyllä tiedä mitä ajatella?! tein nyt sit tänään testin, dpo 7 ja oli siinä ja siinä et olis testiajalla ni näkyi todella selkeä viivanpaikka/haamu, ei tarvi luonnossa ollenkaan siristellä tai käännellä. Kuvassa näkyy vähän huonommin. Kääk! IMG 1854[2] Nyt testiajan jälkeen haalistui?
 
Viimeksi muokattu:
Toi oli mun ainoo testi :( Pitäiskö odottaa muutama päivä ja hakee sit vaikka digi? Kuitenkin menkkojen alkuun olis vielä se viikko, eli tosi aikasin testasin ja oletin et olis ihan selvä nega. Nyt kuivuneessa näkyy enää vaan tietyssä valossa joku haamujen haamu, etten kyllä siihen vielä luottais. Mut tollasta ei oo kyllä ennen ikinä tullut ja oon paljon testejä tehnyt!
 

Yhteistyössä