Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Täältäkin varovaiset onnittelut Tammitytölle!

Mun piinailut vaan jatkuu... Tänään heräsin outoon alavatsakipuun, mutta olin niin unenpöpperössä, etten iokein ehtinyt tarkemmin kuulostella, kun se oli jo ohi. Kurkku oli myös herätessä karhea, nenän tukkoisuuden lisäksi. Jännäilen siis, että tuleeko mulle flunssa kolmen vuoden tauon jälkeen vai voisiko tää olla jotain parempaa.... :rolleyes:

Lukaisin tuossa eilen iltani kuluksi myös vanhaa päiväkirjaa. En ollut rustannut kuin pari hassua tekstiä, mutta jo tuolloin 16-17 vuotiaana vauvakuume on jo ollut tosi voimakasta! Jokaisessa tekstissä käsitellään edes parilla lauseella raskautta tai vauvaa :whistle:
 
Tammityttö onnittelut kunpa menis hyvin kaikki :)

Täällä taas vuotelut alko uusiksi... oli yhden päivän poissa ihan kokonaan. Mistä ootte ovis tikkuja ostanu? meikäläinen taitaa niihin sortua nyt seuraavaksi... Raskaustestien suurkuluttaja oonkin ollu jo vuoden päivät :D
 
Adore mullakin vauvakuume alkoi jo 17 vuotiaana :) Salaa aina toivoin et pillerit pettäis kun en kehdannu miehelle sanoa et haluisin lapsen ja oltiin keskusteltu molempien kanta jo hyvissä ajoin vahingon varalta kun kerran mulla oli menkat 2 päivää myöhässä.. Yritys sitten aloitettiin kun olin 19v miehen ilmoittaessa että haluaa lapsen :) (olis vaan kannattanu yritys alottaa jo aikasemmin kun esikoisen syntyessä olin 22v..
 
Tammitytölle täällä pidetään peukkuja! Ja muillekin toivotellaan kaikenmoisia plussatuulia!

Kyllä sitten päädyttiin ottamaan hetimiten riski ja käytettiin mahdollinen otollinen hyödyksi...katsotaan mitä tuleman pitää... Ei se lääkäri nyt mitään kovin ihmeellistä syytä kertonu miksei voisi yrittää, ja kun vielä vähän oli sellai että no miksipä ei... Mutta pelko pyllyssä kuitenkin, varmasti vaikka raskautuisi kuukauden tai viiden päästä, kyllä tuo sellasen peikon takaraivoon jätti...muutenkin ollu vaikeuksia ja edelleen verikokeet odottaa ja clomit, niin jotenki vähän epäuskoinen siitä eilisestä ultrasta..

Mistä tulikin mieleen että kertokaa hyvät kanssasisaret että koska vois olettaa jotain näkyvän/tuntuvan? Eilen illalla oli jotai ihme kipuilua just tuolla vasemmalla puolella (jossa se 2cm follikin, vaiko johtuikohan "kipuilu" siitä tiedosta että se siellä on)..jos se sieltä irtoo niin koska, ja jos hyvin käy niin koska vois testailla...hirvittävää pohdintaa, ku ei näin tällästä tää oo koskaan ollu...
 
Täällä lentää ovistestit kohta huitsin nevadaan :mad: viiva vielä eilistäkin haaleampi... ei tummu. ei. Nyt alkaa jo ahdistamaan, kun kp15 menossa ja kierto oli viimeksikin sen 25 päivää (yllättäen menkat alkoi 4 päivää aikaisemmin). Jää kyllä liian lyhyt luteaalivaihe. Höh.

Catharin: toivotaan että flunssa häipyisi samantien kuin enteilikin!

Unna1: tilasin Sofi-nimisiä ovistestejä Kotitestit.fi-sivustolta.
 
Hyvä Enkeli, kyllä mäkin uutta pökkö laittasin pesään jos vaan itse henkisesti jaksaa ja keskenmenosta ei jääny kohtuun mitään "ylimääräistä". Jotkut lääkärit suosii kierron parin toipumistaukoa kun tietääkseni keskenmenon jälkeen raskautuu helpommin tai nopeammin mutta menee myöskin herkemmin uudestaan kesken. Mutta luulen että on paljon tilanne/taustakohtaista.
Tsempit ja parempaa onnea teille matkaan :)
 
Pitkästä aikaa tervehdys..
Olen tässä pitänyt hyvän tovin hiljais eloa ja alottelin viimesen oviksen aikaan tukilääkitys lugestronin päivässä yht.300mg ja tänään sitten olisi dpo9 ja parit testit tekasin.. mammaksi puikon ja sellasii first resbonse (2pack) katotaan osaanko enää linkittää kuvia..

dpo9

DSCF3060[1]

DSCF3069[1]


lisään vielä että oon marraskuisissa laskettu aikani kanssa ihan loppukuussa :D
 
Viimeksi muokattu:
Cisu Kiitos :) ehkä jotenkin "osasin" ottaa tän ihan iisisti, kun ensimmäisestä testistä asti jotenkin vaan tiesin ettei kaikki ole kunnossa, niin asian kerkesi käydä läpi ja surra tuossa kaiken keskellä, siksi varmaan nyt hyvillä mielin uutta yritystä, vaikka tietysti se pieni peikko olkapäällä onkin.. Ja eikai kohdussa nyt enää mitää hämminkiä ollut, ei ainakaan lääkäri sanonu. Sano vaan että on kohtu taaksepäin kallistunut(?) ja limakalvot hyvät :) ja se Hcg verikoe viikkoa aiemmin tosiaan 3,5..
Mutta kiitos siis, näillä mennään :)
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Toivepulla. Ihanku jotain!?

Hookoolla selvät viivat . Varovaisesti onnea :)

Enkeli. Mulle on tehty keskeytyksiä eikä koskaan ole kehitettu odottamaan yhtään mitään :) Sanottu että jos kerta hyvä tuuri olis niin antaa palaa. Sitäpaisi sanotaan että (usealla) yhden raskauden jälkeen kohtu ottaa herkästi raskauden vastaan. Toivotaan nyt että kaikki menis hyvin. Taaksepäin kallistunut kohtu on vain ominaisuus ei vika :) . Mulla on kans voikkaasti taaksepäin ja mahakaan ei pullahda kovin nopeasti :)

Mulla olis ultra 13.4. Huhhuijaa. Saa nähdä maltanko sinne saakka; )
 
Tammityttö onnitteluja, viivahan siellä! :)
Catharin, mulla ovis oli viime viikon keskiviikkona/torstaina. Aika ajoin toi alavatsa aristaa ja kipuilee, välillä kokonaan ja välillä vaan vasemmalle puolelle. Töissä menee alaselkä ihan juntturaan. Tänään oli töissä kova nälkä ja menin onnellisena syömään, kerkesin noin puolet syömään ku iski huonovointisuus. Sama toistu kotona ruokaillessa. Huoh..sitä niin toivoo että nää olis merkkejä tulevasta mutta ei hirveesti uskalla nostaa toiveita.

Dpo7
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Jaaha, niin alkoi yk6, kyllä ne menkat nyt vaan näyttäs alkaneen, sen verran kuitenki jo vuotaa...
Harmitus. Mua ei kai vain ole tarkotettu koskaan onnistumaan.. en oo saanu koskaan, ikinä, edes sitä haamuplussaa tahi mitään... ehkä pitäs vaan reippasti koittaa laihduttaa, kok yrittämisen ajan olen vain lähinnä lihonut, tai no nyt heilunut yhdes samas pistees paino nousematta muttei myöskään laskenut... sitä se pillerien lopetus mulle tekee näemmä, huokaus. Miksi tää on näin vaikea.... bmi jo 28,2. En oikein keksi muutakaan vippaskonstia kuin painonpudotus, mutta ei onnistu millään.

Noh mutta onnea niille joilla plussia tupsahtanut! :) toivottavasti menee hyvin loppuun asti.
 
Tammitytölle peukkuja täältäki suunnasta!

Itsellä neljä päivää oletettujen menkkojen alkuun ja taas ollaan niin varmoja, niin varmoja että nyt nyt on onnistanu. Kauheen tunteikas oon ainaki ollu tässä muutaman päivän, tänäänki ihan pienest pettymyksest kauhee itkupotkukohtaus. Tai siis potkukohtaus olis tullu jos ei väsyttäis koko ajan näin paljon. Ja salillakin meinas ihan itku tulla. :D

Yritän tässä nyt sitten vaan rauhassa odotella, tekemistä koko ajan ja silleen :D
 
Ei hyvää päivää, päätin sitten että tänään on hyvä päivä aloittaa testaaminen, kp20 :"D Käytännössä mä en vaan mahtanut sille mitään että se tikku vaan ui sinne pissiin, kummallista 0_o

Yllättävä tulos, nega :D En kestä itteeni :D
Testiaika + 2 kuivaa
Testiaika + 2 kuivaa
Testiaika + 2 kuivaa
Kuivana viivanpaikka mutta niitähän noi sofiit antaa enemmän sääntönä kun poikkeuksena. Huhhuh :D

Ps. Oirerintamalla ei uutta. Paitsi tää ihan mahdoton tissikipu on kyllä uutta! Ikinä ei ole ollut tissit näin kipeät, pelkkä paidan pitäminen jo sattuu. Saatikka sitten käveleminen ilman että pitää buubseista kiinni -.-
 
Viimeksi muokattu:
Lämmöt mä mittaan aamulla ku nousen ylös. En heti siell sängyssä samassa asennossa samaan kellon lyömään mutta about siinä heti noustua. Päivälämmöt olen joskus mitannu mut ne on niin vaihtelevia olosuhteiden mukaan että ne ei merkkaa mulla ainakaan mitään. Vähänkin liikkuessa (vaikka kotihommissa) saattaapi parhaillaan nousta melkein asteella pitkäksi aikaa. Mutta aamulämmön nousu useammaksi päiväksi peräkkäin kertoo oviksen luotettavasti.
Tää kierto oli ainoa missä lämpönousu oli selvä tai osasin sen sit bongata. Monesti se saattaa nousta ja sahata eestaas joten kunnon ovista ei oo kai ollu.

Empuska. Mullaki ne tikut vaan leijuu sinne näyteastiaan :D. Äsken sammuin lapsen nukutukseen ja tein testin iha olemattomasta laimeasta lirusta. Ovisesti oli nega mutta raskaustesti (apteekin oma) jo selvä punainen viiva. Nyt alkaa olla oikeesti oikeita oireitakin. Väsyttää ja paha olo Aaltoilee ennen lugeakin. Samoi paleltaa niin että horkasta tärisee. Ku noi luget alkoi niin nää olot tuli 1-3h lugen jälkeen. Ja poikkeuksellisen tyyni ja hempeä olen. Yleensä normaalistikin olen äkkipikainen ja räjähdysherkkä mut nyt pää on kuin juuri synnytyksen jälkeen, pehmoinen :D
 
Onnea tammityttö!

empuska, tikku vain ui pissiin...:D Hahha, mäkin niiin haluaisin sen tikun uivan pissiin, mutta oon toistaiseksi hillinnyt himoni testata. Ajattelin yrittää jaksaa lauantaille asti, sunnuntaina kun pitäis menkkojen alkaa niin... Nyt vasta kp26/30. Mulla on tosiaan toi Clearblue tuolla mutta oon mietiskellyt josko käväsis kaupasta halvempia niin viittis testailla jo aiemmin. Nyt on jännän paineentunteen lisäksi alkanut oudosti vihloa navasta. :eek: Ja ihan jatkuva pissimistarve, tuntuu että tulee heti lasillinen vettäkin läpi. Tisseissä en oo oikeastaan huomannut mitään erityistä oiretta raskaudesta, toisaalta mulla on sen verran kookkaat ne muutenkin että sattuvat oikeastaan koko ajan joka tapauksessa. Vähän ne ovat kyllä lämmenneet erityisesti tänään, muuten paleltaa mutta tissit hohkaa lämpöä... :D
 

Yhteistyössä