Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tammityttö, teen noita RFSUn ovistestejä :p Tähä mennessä ovat asiansa ajaneet, nyt alkaa ärsyttää kun vaan negaa paukuttaa... vaikka toisaalta taas heränny toivo että ehkä se ois vana merkki et kroppa toimis ees kerranki normaalisti, ja etten vaan ole bongannut sitä ovista...

Kohdunnapukka oli vielä eilen pehmonen ja alhaalla, nyt vetäytyny ylemmäs ja hiukkasen kovempi... tosin tän alueen tulkinta on kyl niin haastavaa :D
 
Jep, mullakaa noi plussat ei o sellaisia yber tummia ku joillakin. Siks teen digin varmistamaan.
Rfsu testit reagoi mulla näin:
Haalu on haalu ja tulee reilusti myöhään se viiva näkyviin. Ensin saattaa näyttää ihan blankolle.
Semitumma alkaa erottua vähä nopeammin ku pissa on kiivennyt tikkua ylös. Tummenee vähän kuivuessaan
Plussa viiva alkaa näkyä jo kun pissa kiipeää tikkua. Tumnenee nopeasti kun kontrollikin on piirtynyt.
 
Kummia tuntemuksia.. ensimmäisen ovisplussan jälkeen ollut alavatsa enemmän ja vähemmän kipeä. Eli siis keskiviikkona sain hyvän ovisplussan mutta torstaina näytti vielä suht tummaa viivaa ja perjantaina oli selväati haalennut, onko mulla nyt sitten dpo1 vai 2? En oo ihan perillä näistä :D
Viimeks on jouluna ollut oviksen jälkeen alavatsa näin arka, tuliskohan tästä jo jotain..
 
Pisamapeikolle ja Unnalle :hug:

Hienoja plussia täällä =) Catharin: nyt vain peittoja heiluttelemaan!

ON: täällä menossa kp11 ja testailemisen aloitin jo kp8. Käytössä Sofin liuskat. Jo kp8 piirtyi liuskaan haalean haalea haamu joka on tummentunut joka päivä. Negatiivisahan ne on, mutta jotenkin tuo tummentuminen on tuonut toivoa. Onko muilla kokemuksia kyseisistä testeistä eli kuinka reagoi? Tuleeko aina haamu kun on negatiivinen vai onko myös ihan tyhjiä tuloksia? Kierto on heitellyt niin paljon että en osaa yhtään sanoa koska mahdollinen ovis olisi (jos sellaista edes tulee...), mutta ainakin luiskoja on nyt varastossa joten voin testailla vaikka aamuin illoin :whistle:

Tässä kuvaa testituloksista (ylimmäinen kp10 ja alempi tänään kp11)



Mukavia testailuja kaikille! Ja uusille tervetuloa :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Tää ei kyl ymmärrä.
Testasin eilen apteekin omalla (vihree paketti). Siin tuli se kontrolli viiva himmeenä. Toinen viiva mut harmaana..
Onks se siis nega? Yhtään väriä ei ollu vaan harmaa.
Kuvaa ei oo ku kauppareissulla hätäpöksy testas :)
Oli pakko testaa ku vaivas viime viikkonen.
ma meinasin tilata netistä isomman lol nipun ettei aina tarvii miestä juoksuttaa.
 
Täällä tapahtuu aina...! Onnea plussista ja halit ja tsempit pettymyksistä :hug: Ja tervetuloa uudet minunkin puolesta, kiva seurata kuulumisia!

Täällä kp 45 :stick: Imetys lopetettu viikko sitte. Ei auta järkeily tähän hommaan, vauvakuume painaa yhä päälle :heart: Aktiivista yritystä ei ole mutta kiertoa tai sen käynnistymistä kunnolla yritän puolihuolimattomasti seurailla oloista ja nyt on ollu tosi runsasta ja vetistä valkovuotoa :O Testasinpa sit ovulaatiotestillä, tällasen sain (kuva alla). Miten tulkitsisitte? Pahoittelen huonoa laatua.
 
Viimeksi muokattu:
Lukka. Mä saan noita (pc?) viivoja läpi kierron silloin tällöin. Silloinki kun imetin eikä menkkoja ollut olemassakaa.
Ei siis välttämättä kerro mitään. Suosittelen ostamaan digin varmistukseksi. Mä en ainakaan muuten osaa bongata koska mun viivat ei oo koskaan sellaisia umpitummia. :) Mut peukut. Jospa siellä jotain nyt alkaa tapahtua!
 
mamma2012 Itse tikutin ovista kahden kierron ajan menkoista liki loppukiertoon. Koko ajan tuli suhteellisen vahvaa viivaa aamuvirtsastakin. Olisikohan ollut 2-3 ihan valkoista tikkua. Tässä selkeästi ovuloidussa kierrossa (josta siis raskauduin) huomasin, että ovis+ aikaan se testiviiva piirtyi liuskaan jo ennen kontrolliviivaa. Viime kierrossa näin ei tapahtunut kertaakaan.
 
Tein huvikseni vielä aamupissasta (vaikkei vissiin sais tehdä aamusesta?) ovistestin kun halusin nähdä et onks vielä plussa vai joko olis haalistunu. Ni tuli ihan yhtä tumma kun eilenkin. Eli kuinka kauan se pysyy tummana?? Kuuluuko sen haalistua kuinka nopeesti? Ennen en oo tehny ovis + jälkeen testiä, mut nyt oli vielä yks testi jäljellä ni käytin pois. Alavatsa on kipeä täällä :(
 

Yhteistyössä