Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Liisapeikko: Kyllä mäkin tossa jotain viivaa/haamuu nään !

Täällä mennään taas ihan perinteisellä rytmillä, viikko vielä menkkojen alkuun ja taas kerran ihan satavarma et nyt on tärpänä. Sit kuitenki jotenki osa musta ajattelee silleen että kyllä ne taas kerran sieltä tulee ajallaan :/

perkule tein uuden testin mut eihän se hitto toiminu ollenkaan... no postia pistin mistä olin tilannu kaippa ne tilalle lähettää uuden.... ÄRSYTTÄVÄÄ. . Ny sit sais lähtee testiostoksille miten hyviä noi ärrällä olevat on?? :)

Tervetuloa uudet! Liisapeikko Ja kun puhelimella kävin niin näin siinä kyllä viivan. Ilmeisesti tietokoneen näytön asetukset liian kirkkaat kun söi siitä väriä. :) Tosin tuon toisen kuvan viivan näen kyllä selvemmin tietsikallakin. :)

Viimeksi muokattu:
Toisesta ketjusta piti tulla kommentoimaan Liisapeikon kuvaa.. itte en enää ikinä osta noita Earlyja. Mulle anto viime kierrossa vastaavan haamun mut niin vaan tuli menkat ajallaan. Sama oli syksyllä. Ja niin paljon lukenu vastaavia kokemuksia muiltaki..
Toivottavasti sulle ei käy näin.

Alkaa jo hajottaa tää testien tekeminen :p Vaik onki vaan ovistestit kyseessä... mut käy vielä tätä menoa kuin r-testien teolleni - loppuu kokonaan, kun aina tulee negaa :D
Nyt tosiaan kp16 (tai kp 17 puolellahan päivä jo on) ja negaa yhä paukuttaa.
Tosin torstaina sain hiukan enemi väriä... mut silloin unohdin tarkstaa tikun ajallaan, myöhemmin katoin kuivunutta tikkua niin siin oli semmonen tumma ohut reuna testiviivassa. Ei siis tasavahvaa lähelläkään sekään.
Lämmöt ehkä ihan vähän koholla, eli kai teoriassa se ovis vi olla ollut jo - testaan sentään vaan kerran päivässä, että ehkä en vaan nyt bongaa...

Noh, ei auta lannistua.

Nyt pitää ihan kysyä et voiko olla siinä testissä vika ku toisen tosiaan koitin Illal mut ei toiminu ollenkaan. Mammaksi verkkokaupasta testit ostin. Tässä parempi kuva siitä "plussatestistä" 20150313 081906-2 Et onko nää testit ihan pilipali vai tosiaanko keskenmeni jälleen.... voi v......

Tammityttö Juu munkin mielestä kyllä ja mieskin samaa mieltä et plussa olis kyllä ihan selkeesti. No ei auta itkut ei.. vuosi jo yritystä takana tulos kaksi tietoista keskenmenoa. Tästä lähin lupaan olla testaamatta, kunnes viikon on menkat myöhässä. (helpommin sanottu) Mikä tässä hommassa oikeen mättää :(

Unna. Jaa..a.. Sanotaan että suurin osa km on sikiö peräisiä. Siihen ei tietenkään auta mikään. Surullisia ja piinaavia juttuja kylläkin kun toivo nousee mutta matto vedetään.. Olikohan muistaakseni niin että kolme selvää alkuraskauden keskenmenoa ja sit aletaan tutkia vasta-aineita yms. Minkä ikäinen olet /te? Vuosi on ainakin yli 30v jo riittävä syy hakeutua ainakin kokeisiin vaikkei hoitoja alkaiskaan. Toisille auttaa kortisoni (vasta-aineet), toisilla asperiini (verenkierto-ongelma) ja toislla lugetuki (heikko keltarauhanen). Toki toivoa on aina, seuraava kerta voi olla se kerta. Ystävällä on takana 8 jo vähän isompien viikkojen (6-8) keskenmenoa , syitä ei löytynyt, mutta nyt odottaa esikoista vihdoin ja viimein. Hali.

Tulihan se selvä ovis + tänään testiin, eilen illalla oli siinä ja siinä et olisko ollu yhtä tumma kun kontrolliviiva. Jes! :) miten muuten laskette sen et jos nyt tänään ovistesti näyttää plussaa ni onks se tänään jo dpo 0? Vai huomenna vasta? Tänään mulla on kp 14, eli tuli yllättävän ajoissa.

Pahoittelut unna1!

On: Eilen dpo 5 kn oli vihdoin mennyt kovaksi ja kiinni. Pitääkin alkaa tarkkailemaan miten se käyttäytyy normaalissa kierrossa.. Rupes vaan mietityttää et irtoskihan sieltä sittenkään mitään kun aika paljon myöhässä oli ovis..

Onneks touhuttiin eilen ja edellispäivänä ennakkoon, tänään pystyy touhuumaan vasta illalla kun lapset menee nukkumaan. Onneks mulla on vapaapäivä!! Kerrankin näin :D minni, mulla oli kemiallinen viime kierrossa (ainakin oletan et oli kemiallinen). Tein positiivisen r-testin perjantaina ja sunnuntaina alkoi vuoto illalla. Eli nopeesti alkoi! Menkkojen olis pitäny alkaa sillon perjantaina kun tein testin. Kumpa nyt tärppäis, oon kyllä jo ihan varma ettei tärppi käy nytkään :( ei muuta kun peukut pystyyn!

Yhteistyössä