Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Ei ole tarkkaa tietoa dpo:sta kun kierto on niin epäsäännöllinen. Luultavasti jotain dpo 11. Tässä vielä kuva kuivasta testistä


Aika kapea on tuo testiviiva vaan onko sillä mitään väliä? On kuitenkin vahvistunut.
 
ihan kun jotain näkisin Minni sun testissä. Ja samoin pisamapeikko. Hyvä että pääsit verikokeeseen. :)
Mä tässä mietin että kun noi ovistestit viimein tuli niin onko kp8 liian aikaista aloittaa testaamista... testasin yhden ja tulos oli tämä 20150312 134326 eli jotain nousua siellä jo tapahtuu.. alunperin meinasin että ensi viikolla aloitan mut onko silloin jo liian myöhäistä...
 
Theran. Hirveästi ei vielä voi päätellä. Mulla tulee lähes tollasta koko alkukierrosta ja silti plus tuli kp 21 :)

Pisamapeikko. En tiiä oikein. Riippunee labrasta ja paikasta . Täällä saa esim hcg samana pv jos käy aamulla labrassa.
 
Täällä alkaa varmaankin ovis käsillä, jokunen päivä sitten alkoi tulla suhtkot hailuran valkosta valkkaria, nyt on limat jäänyt huomaamatta mutta alavatsaa ja oikeaa nivusta nylppii ja kuumottelee aika selvästi. Samoin kohdunnapukka on kadonnut kovasta pehmeäksi. Tai nyt illalla juuri alkoi, saa nyt nähdä onko ovista vai jotain muuta.

Gynen mielestä labra arvot oli mulla ok, jopa ne 2,5 tsh arvotkin jne.
Nyt odotellaan pari vkoa vielä että miehen sperman tulos tulee, jännittää.

Onneksi jäädään molemmat lomalle, niin saadaan viettää laatuaikaa <3 sattuuhan siihen lomallekin hemmotteluloma kylpylässä, juuri kierron loppupäässä, malttaisinkohan jättää raskaustestit kotiin, tuskin ;)
 
Viimeksi muokattu:
mimmi92 aamusimmut sikkuralla tihrustelin tottunut ku yleensä pamahtanu vahva viiva. Ny pitää toivoa et vahvistuu ja kaikki menee hyvin. :) viimeksi meni kesken ja oli mola epäily aluks kaiken lisäks vieläpä. onni oli et sitä ei ollutkaan. :)
 
Onnea Unna! :)

Pisamapeikko täällä jännäilen sun puolesta, et sentäs uutta testiä tehny?!

Entä Minni, testasitko rfsulla?! Pc:t on raivostuttavia, niihin tulee usein vääriä viivoja ainaki mulle.

Täällä ei uutta, menkkoja ootellen:
image
 
Rfsu:t oli loppu ja apteekkiin en ehtinyt joten oli tyydyttävä pregcheckiin. Jotain siinä näkyy vieläkin mutta haaleampana kuin eilen. Vähän alkaa vaikuttaa viivanpaikalta, ei ole vaan aikaisemmin tuollaisia tullut vaikka 8 kk olen jo noita käyttänyt niin heti tietenkin toiveet nousi. On tämä melkoista tunteiden vuoristorataa... Pitää yrittää tänään tai huomenna ehtiä apteekkiin että saisi jollain muulla testattua.



 

Yhteistyössä