Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Plaaf. Negahan se oli eilen, tyylipuhdas. Joko ne oli superhyperduper pienet menkat tai sitten testasin liian aikasin ( rfsu:n liuska ja digi).

Lisää kysyttävää lääkäriltä. Kun huomasin että tuo mitä käytän migreeniin ( Miranax) voi heikentää hedelmällisyyttä..tuli sitä otettua migreeniin just oviksen hetkellä. Josko se ois sitten ollut osasyyllinen..? ajattelin samalla vinkata muille kuumeilijoille.

Ei muuta kuin uutta yritystä putkeen :)

Cisu me alotettiin vasta yrittäminen joten ei oo noista "koodeista" vielä käsitystä. :ashamed: mut mutu tuntumalla dpo 9? suunnilleen tai 8 ... jos tuntemukset piti paikkansa.

joo vasta yk1 :D lol sen mä sentään oppinu ...töissä vaan niin haipakkaa et pinna kiriänä

Wolt, meillä yrityskierto 2 ja mulla menossa kp26, normaalisti vaihdellen n 29-32. Tänään dpo 9 tai 10 ovisplussasta laskettuna. Eli melki samoissa mennään :) Mulla kans testit negaa ja tuhrua tulee. Menkkoihin kuitenki pitäis vielä olla n nelisen päivää. Saas nähdä.

Mä ainakin näen vaan viivoja. Toivotaan vahvistumisia. :)

Omaa: Ylin eilen aamulla, keskimmäinen tänä aamuna ja alin tässä päivällä. Noi testit hämää kun niihin tulee viivanpaikka. Näkeekö muut ne.. alin on kyllä niin tuore et on vaikutusajalla vielä.

Ja en tiedä miksi testaan.. tilasin lisää testejä niin voi tuhlata turhuuteen..:stick:
20150311 121235

Ibuprofeeni voi vaikuttaa ovikseen tai raskauden alkuun. Mutta esim miranax on eri lääkeaine. Tai sit vaam isolla annoksella panadolia.

Pisamapeikko mitkä fiilikset? Millos sä saat sen toisen kokeen?

Mulla kai dpo4. Ei mitään oloja. Luget valuttaa ja nostaa lämmöt. Melkein meinaa kaivaa testiä esiin vanhasta tottumuksesta mut nyt pidän ne visusti kaapissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tammityttö;30710925:
Ibuprofeeni voi vaikuttaa ovikseen tai raskauden alkuun. Mutta esim miranax on eri lääkeaine. Tai sit vaam isolla annoksella panadolia.

Pisamapeikko mitkä fiilikset? Millos sä saat sen toisen kokeen?

Mulla kai dpo4. Ei mitään oloja. Luget valuttaa ja nostaa lämmöt. Melkein meinaa kaivaa testiä esiin vanhasta tottumuksesta mut nyt pidän ne visusti kaapissa.
Miranaxin ( naprokseeni) tuoteselosteessa luki ja tais olla terveysportissakin kun asiaa varmistelin miranaxista. Joskus hämärästi muistin lukeneeni niin piti varmistella.

Mut se on vaan sit pyydettävä tohtorilta huomenna grammanen panadoli ku ei tota panacodia oikein voi napsia milloin vaan :S

Theran toivotaan vahvistumista :)

Kuka käski mun tilata r-testit jo nyt?? hitto mun kanssa :D

Tammityttö, käyn huomenna siinä toisessa kokeessa niin saan perjantaina tulokset.. pitäis olla se dpo7 huomenna..

No vähän toivo taas heräs kun aamulla oli noi lämmöt taas 36.6 ja pikkasen myöhemmin 36.8.. Nytkin posket hehkuu ja palelee.. Mutta eipä niistä vielä mitään päättele. Koetan vaan toivoo parasta :)

Hitsi kun en vaan pääse eroon ajatuksesta että jossain on vikaa :( Kun nyt jo viikon tullut joka kerta ovistikusta niin puhtaan nega... Siis tulee testiviivaan vaan semmonen hailu haamulainen. Äh. Alan pelkäämään että entä jos LH:ta ei vaan tuu yhtään tarpeeks...
Eilen heräs melkeen jo toiveet kun lämmöt oli tosi alhaalla, just sen puolisen astetta alempana kun normisti... ja nyt taas palautunu siihen mitä normisti on.
Vaan kun ovistestit on jatkuvasti niin negaa että...
Ja kp14 sentään jo ois, luulis et jo jotain väriiki tulis kunnolla :p

Zuhina voihan se ovis tulla vaihteeks myöhässäkin. Itelle ainakin kävi niin, vaikka ollu tosi säännöllinen kierto.

Jep plussaan en mäkään usko, mutta kiva aina toiveita elätellä :) Katotaan nyt mitä tästä kierrosta tulee. Kp 27 dpo 3 ja kn edelleen ihan auki :O kuiva kausi sentään alko. Menkkakipuja myös ilmaantunu..

Krääh. Nyt sitten nippaillu pari päivää alavatsaa ärsyttävästi aina välillä. Ei varsinaisesti satu mutta tuntuu nuljulta. Voiko kiinnittymiskivut alkaa jo nyt? Ovulaatio siis todennäköisesti oli viime viikonloppuna, lauantaina tai sunnuntaina... En ole aiemmilla kerroilla huomannut mitään tällaista ni nyt sitä sitten ollaan toiveikkaita. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tammityttö;30711069:
Zuhina ei sussa välttis mitää vikaa ole. Pisamapeikko ja mä esim saatiin ovisplus vasta tyylii kp 20+ :) joskus vaan voi olla niin vaikka kierto säännöllinen
Ja mulla ainakin noi sofit teki niin, että olivat suht haaleaa ja sitten vain pamahtivat plussaksi :D Meinasin menettää jo toivoni niiden kanssa.

Yhteistyössä