Hitsit että nyt mua harmittaa ettei ole kameraa.
Kännykän kamerakaan kun ei toimi. En pysty esittelemään näitä tikkuja!! On siis pikkuinen päänraapiskeluolo, aloitin ovistestailun keskiviikkona pikkuisen hätähousuillen kun laskujen mukaan ovis piti olla sunnuntaina. Keskiviikkona oli laimea viiva, torstaina jo aika tumma. Perjantaina oli torstaita haaleampi ja aloin jo ihmetellä että mitä tää nyt on, menikö ovis muka jo torstaina. Lauantaina sitten oli jo tosi tumma, silti inan vaaleampi kuin kontrolli. Ajattelin että kai se meni nyt sitten kumminkin ihan oikein ja sunnuntaina tulee jo kontrollia tummempi, mutta eilen kun testasin niin ihan olematon viiva.
Tänään ei ole enää ollut tikkuja, olen miettinyt pitäisiköhän käydä ostamassa, mutta toisaalta kyllä varmasti ovis jo meni. Limailut tuli viime viikolla, taisivat loppua siinä perjantain tienoilla...
Nyt vaan mietityttää niin pirusti että mitä täällä tapahtuu.
Ehkä se on vaan tätä kun en ole tottunut ovistikkuja käyttelemään, aiemmin mennyt vaan fiiliksellä... Keltanokka asialla, sekottaa mokomat tikut omat muut tuntemukset. Tai no, ei mulla muita "ovisoireita" ole kuin tuo limailu, mutta sen perusteella on aina voinut hieman jotain olettaa. On ainakin tullut lauantaista eteenpäin puuhasteltua sen verran että jos ovis vaan viikonlopun aikana oli, niin ei ainakaan touhuamisen puutteesta jää kiinni!
Ainoa vaan että hiukan käy mielessä että olisiko ollut sittenkin jo aikaisemmin, mutta ei kai se tummempaa viivaa olisi sitten enää jälkikäteen antanut? Ja jos viiva oli olematon perjantaina noin klo 18, lauantaina noin klo 15 melkein kuin kontrolliviiva ja sunnuntaina noin klo 16 olematon, niin... Mitä jos se otollisin aika oliskin ollut pe-la yönä vaikka ja ei sillon mitään tapahtunut...