Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Onkohan kellään ollu kiinnittymisvuotoja? jos niin minkä "vahvuisia"?

tuli jotain outoa tuhrua eilen ja lusikallinen housuihin. Tänään piti testata ku pääsee töistä.
Oireet on kyl samanlaiset ku ois raskaana tosta eilisestä tiputtelusta huolimatta :ashamed: mä tiedän voi viedä aikaa ...mut uskaltaiskohan sitä testata tänään?

jokseenkin oudon herkässä mielentilassa ja masua turvoksissa ja pinkeenä...

Täältä varmaan saa parhaimma avun , eli. Kuinka luotettava tuo ovulaatiolaskuri on? Sen mukaan tänään pitäisi olla, mutta mitään erityistä en oo kropassa huomannut (hedelmälliset päivät ajoittu 7-11) Vai voiko olla niin että joskus ovis oireilee enemmä? omaan kiertoon nähden nyt pitäis olla kyllä omienkin laskujen mukaan oviksen aika ja viime kuussa oli siis tosi inhottavaa alavatsa kipua.
Muutenki nii hassu olo ollu pari päivää..

Jos on täysin tarkka kierto niin voihan se laskuri pitää paikkansa.. ite en siihen luottas, tuo woman log ja ff ovat laskeneet oviksen ajankohdan aika hyvin. Tässä kierrossa oli molemmat merkanneet oviksen kp23.. niin plussan sain kp19&20.

Mutta ainahan kannattaa tallettaa, jos siltä tuntuu :)

No joo mulla olis jääny ovikset bongaamatta jos laskyria käyttäisi. Mun kierto on ollu miesmuistiin 29-31 päivää mutta ovis on usein vasta kp 20 kieppeillä ja mieluummin yli. Toisaalta on se ollu joskus kp11-13 joista oon raskautunutkin.
Mikäli kroppa on aika tarkka 28päiväinen ja menkat alkaa kellolleen niin ehkä sitte. Mä en kyllä sittenkään tuijottais laskuria vaan omaa kroppaa. Mut tää on vain mun kokemus.

Wolt. En tiiä kiinnittymisvuodosta (onko se ollu sitä vai jotain muuta ) mut yhdessä hoitoalkuisessa alkoi vuotoa olla pp6 lähtien ja yhdessä luomussa dpo6. Vuoto ei koskaan yltynyt vaan kupin pohjalle jäi limaista ruskeaa.

Tammityttö & pisamapeikko: Mä tota laskuria koitin koska omaan kroppaan en luota nyt sit pätkääkään :D mut joo mulla on aika lailla ollut aina toi kierto 28 päivä ja menkat tulee ajallaan, ellei sit oo oikeesti jotain ihan järkyttävää stressiä (joka sitte muutenki haittaa elämää, ei oo kyse ainakaa siitä). Nohnoh, me katsellaan miltä näyttää. :)

Wolt: toivotaan parasta ja olisi kiinnittymisvuotoa :whistle:

Pisamapeikko: voi hyvinkin olla dippi, - peukut pystyyn!

Omaa napaa: "kuplinta" ja paineen tunne (kuin kupla vähän väliä puhkeasi) oikealla puolella jatkuu. En muista että olisin muissa kierroissa tälläistä tuntenut, joten toivotaan sen olevan "kypsymistä" =) Muutenkin mieli jälleen parempi ja kohtaa saa alkaa testailemaan ovulaatiota! - vai voisikohan sitä jo aloittaa näin kp7 (malttamaton, malttamaton...).

Plussatuulia näin tiistaille!

• Tykkää
Reactions: Wolt
Aivan :). Luin tuolta noita progekoe kokemuksia niin aika hurjia tuloksia osalla :O. Jopa yli satasta ja silleen. Mulla ei oo koskaan mitattu vaikka pitäisi koska luteaali on niin tynkä.

nyt pidetään peukkuja että simpat on viel ollu huudeilla oikeaan aikaan.

Hienoa Pisamapeikko!!! :)

Täällä tuhruttaa rusehtavaa valkkaria taas. Nyt siis dpo9. Ennä tajuu mistä johtuu että nämä kaksi viimeistä kiertoa jolloin olen oviksen tikuttanu ja ollaan oikein yrittämällä yritetty raskautua niin alkaa tuhruilu??!!! Uutta mulle, ei oo ollu aimmin. Kiinnittymisvuodoksi haluisin kuvitella mutta tuskin kuitenkaan. Tässä kierrossa tuhrua tulli dpo3-4 ja 8-9.

Cisu. Mä olen miettiny samaa. Ne harvat kerrat ku olen saanu ovisplussan nii vuotelu alkaa nopeasti. Kuitenkin kierron pituus on Vakio. Nyt on tosiaan noi luget. Vuoto ei ala ku vasta kum ne lopettaa. En tajunnu kysyy kauanko niitä laitetaan. .? Dpo12 vai dpo14 asti? Oli puhe vain menkkojen alkuun asti mut mulla ei vuoto ala niiden kans ja unohdin kysyy

Onpas täällä taas monella jännättävää :heart: Pidän teille peukkuja :)

Mä aattelin kuulumisia tulla kertomaan, Cisu jo kyselikin, lämmitti mieltä kiitos :) Kp ööh 40, olot ihan perus mitä nyt välillä edelleen joskin lievempänä tuntemuksia (jomotusta, painetta, nipistelyä) alavatsalla, ilmeisesti munasarjojen seutuvilla.

Gynekologi tänään tutki ja ultras, ei mitään hälyttävää. Oikea munasarja oli kuulemma vähän isompi tai jotenkin epämääräisempi (esikoinen 1+ v. oli mukana kun en saanu tuttua lastenvahtia ja parku täyttä häkää siinä niin ihan kaikkea en kuullu) ja mahdollisesti ollu kysta. Limakalvoa kuulemma vähän näky, mitäs se sitten mahtaa tarkoittaa? Ootellaan nyt rauhassa kuukautisia, imetyksen lopetin pari päivää sitten kun tuli vain mitta täyteen. Helposti sujunu kun sitä olikin enää kerta vuorokauteen. Jospa tää kierto tästä... Vähän alkanu nyt pohdituttaa myös se että pitäskö kiertojen käynnistymistä odotellessa lykätä vauvantekoa vielä hetkeks, sain tässä vielä kaiken huipuks yllättäen hyvän työtarjouksen... :( Tai hieno juttuhan se :D Plääh mikä valintojen maailma. Onneks molemmat vaihtoehdot on hyviä. Sitä vaan on tällanen jahkailija... :headwall: Tällastapa tänne! Vi ses vielä!

Kamalasti plussia kaikille! :hug:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Mä en kestä itseäni... tuossa kun menkat alkoi niin päätin että olkoon koko juttu, enkä varmana tilaa ovistestejä. |O Mitä mä just äsken tein... tilasin ovistestejä. :stick: :headwall: Onko tähän testaamiseen jotain lääkettä? :kieh:

Yhteistyössä