Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
NNÄ. On vahvistanut :) mitäs pv sulla menossa?

On. Tää kierto menee hukkaan. Aamun pikapanolla mennään. Toiseen kertaan miehestä ei nyt ollu. Ei huvittais alkaa koko lugea tän takia. Kyllähän niitä ihmeitä tapahtuu kertapanolla mutta en usko siihen. No tää kierto ei tainnut muutenkaa olla hedelmällinen..josko se mulla ikinä onkaan. Vituttaa vaan kun periaatteessa aina olis se tsäänssi ja tähän typerään tikutukseen panostin puoli kiertoa ja hirveä stressi . Sitten tän kliimaksin kohdalla tuli tällainen pläh mahalasku. Kyrsii.
 
Koskahan digi vois näyttää jos on jotain näytettävää? Eilen ihan puhdas nega ja tänään siihen testiajalla tuli jotain.. Liekkö sitten viivanpaikka mutta ois pari digiä niin mietin koska sitä tohtis kokeilla.. Oisko dpo 10 liian aikaisin?
 
Kiiltokuva. Uskoisin että voi näyttää mikäli dpo:t on aika varmat. Olen testannu kerran luomukierrossa dpo11 ja tuli jo selvät viivat ja digiin raskaana. Hoidoissa pp8 tuli apteekin omaan hento haamu mutta digi näytti pp9 raskaana. Keskimääräinen hcg menkkojen alkuaikana (dpo14) sanotaam olelan n.100 joten senkin perusteella monella dpo10 pitäs olla riittävästi. Tee huomenaamulla :)
 
NNÄ: on vahvistunut =)

Kiiltokuva: eiköhän se jo huomenna näy! Testaamisen iloa.

Omaa napaa: menkat alkoi siis 4 päivää normaalia aikaisemmin (kp25) ja nyt jo ohi? Eli kesti vain 3 päivää, kun yleensä kestää 5 päivää. Oli kuitenkin kunnon vuotoa joka päivä... Mikäköhän minun kroppaa vaivaa?

Tässä vaiheesssa muutoin pelkkää odottelua, että pääsee jälleen testailemaan ja jahtaamaan ovista!

Kumma juttu; nyt kun itse haluaisi kovasti olla raskaana ja saada vauvan niin alkaa ystäväpiiri olla raskaana :confused: Eilen sain kaksi puhelua, jossa minulle kerrottiin ilouutisia. Ihmeellistä.
 
Silmämääräisesti gyne on laittanut mulle kp18, että limis ollut 1cm, ei selvästi näe keltarauhasta, jotain eritettä cavumissa(?).

Eli ei se ovis ennen sitä kyllä ainakaan ole ollut.. joko siis ei ole follit kerennyt mukaan, mutta ihan kamalan paksu toi limis ois ollut jo.. vai?
 
Miekin liityn tänne joukkoon, vaikka ehkäisykapseli vielä löytyykin kädestä, mutta alle 2 viikon päästä saan sen pois! Sain esikoisen syyskuussa ja ajateltiin miehen kanssa, että ei toista heti perään, mutta niin kova vauvakuume iski, että pakkohan se on alkaa yrittämään<3 Esikoiselle annettiin lupa tulla jouluaattona -13 ja tasan 9kk sen jälkeen poika syntyikin! Ja vaikka tulin niin nopeasti raskaaksi, ehdin jo tehdä vaikka kuinka monet testit ja ensimmäisen kerran testi näytti plussaa vasta 15.1. Että voi olla, että täällä on vielä mooooooonet testit edessä :D
 
Viimeksi muokattu:
Jos scrollaa tota juttua nii kuvissa on kohtu Alkukierrossa ja sit about ovista ennen (3 kerros) ja oviksen jälkeen. Oviksen jälkeen limis on selanen epäselvä ja pieni nestemäärä kohdun sisällä ( tämä joskus joillain ns ovisvuoto ) .
Muok. Tuossa tekstissä oli hyvää asiaa siitä että jos nainen ovuloi myöhään, vaikka kp 23, ultrassa esim kp15 ei nähdä vielä yhtään johtofollia välttämättä. Ja silti nainen voi ovuloida normaalisti. Näimpä mullakin kp 19 ultrassa isoin folli oli sen n.13 mm ja lääkäri epäili oviksen onnistumista. Olis taas pitäny olla tietoisempi ja pitää oma päänsä. Ovis näköjään tuli ihan oikeaan aikaan nyt kp 21. Eli kasvu oli ottanut sen tarvittavan spurtin tähän loppuun . Tai no, enhän mä voi tietää..voihan olla että.rakkula poksahti vajaakokoisena. Mut siis..ton teksin perusteella moni lääkäri jättää esim inssi protokollan kesken koska ajallaan että jos kp 14 ei näy johtofollia niin nainen ei tuu ovuloimaan normaalisti. Mutta näin ei näköjään aina ole.
 
Viimeksi muokattu:
Catharin. No mä olen joskus tikuttanut oviksen , siis vahvan plussan esim kp 13. Mun luomut on lähtemeet kp 11-13 oviksista. Yksi on lähtenyt kp 20 oviksesta. Nyttemmin ovis on kp 22-23, tai siis se plussa tikussa. Ja koko mun ikäni kierrot olleet tasan 28-32 päivää (nytkin) . No, ehkä kerran ollut 34, ever, ja silloinkin oli stressi hoidon aloituksesta. Joskus nuorena ne oli säntilliset 28 mutta sillloin en toki tikutellut mitään ovista. Mulla on siis epätasapainoa kierrossa ja luteaali jää monesti lyhyeksi. Siksi en jossain vaiheessa saanut ovista koskaan tikkuun kun en tajunnut että se vois olla noin myöhään. Tikuttelin kp 12-17 tms ja tympäännyin kun tuli suht hyvää viivaa muttei kuitenkaan.

Ja Pisamapeikko, no todellakin!. Mä olen käyny ultrissa ehkä sen kaks sataa kertaa ja tiedän kyllä mille sellanen kunnon 18-20mm munis näyttää. Sehän lävähtää näyttöön ensimmäisenä kun sen anturin sinne hanuriin tökkää. No, nyt kun kävin, niin tollanen 13mm ei todellkaan hyppää siinä ruudulla silmään, sitä sai ihan käännellen kaivella munasarjasta ja mitata suunnasta ja toisesta :D Täytyypä muistaa jos vielä ikinä tulee mentyä ..
 
On tää kyllä hassu kierto vaihteeksi. yleensä mulla tulee ovistikkuun lähes aina hieman väriä, nyt ollu jo neljäs päivä putkeen ettei tuu väriä nimeksikään eli selvä ega. Toki ne siis negoja on vaik väriä vähän enempiki ois kuhan mietityttää.. kun nyt jo kp10 eikä vielkään tullu nimeksikään väriä :p kp10

Vaan kai tää on silti ihan normia. Kuhan hämmentää, kun pco taustalla oikein odottaa enempi että väriä vähän tulee eikä näin selviä negoja...

Saa nähä tuleeko tästä kierrosta mitään, lievää flunssaa kun pukkaa. Lämpö illalla paukkunu kainalosta siellä 37:ssä ja ihmeen voimaton olo ja kurkku hippasen kipeä. Muita flunssaoireita ei tosin ole, että ehkei tää pilais kaikkea jos ei pahene....
 
Pisamapeikko huhuu! Miten menee?

Dpo1. JÄnnä miten näin vanhempana toisen lapsen jälkeen kroppa toimii. Ovis oli tosiaan eilen aamulla aika takuulla. Kivut oli sellaset (kai..koska en muista näin niitä olleen/ymmärtäneeni). Aamulla eilen lämmöt oli 36,4 mutta jo päivällä nännit kipeyty ja lämmöt nousi 36,8. Nyt aamulla ne olikin jo 36.8. Eli upea hieno ovis kaikesta epäilystä huolimatta*. Täytyy toivoa että simpat pääsi kohtuun ja eteenpäin ja oli jokp nopeita tai sitkeitä. Huomenna kontrolliUltra ja luget. Huoooh! En mä nää mitää syytä letroille tms koska ovis tulee vai onko se muka sit vain huono?
 

Yhteistyössä