Catharin. No mä olen joskus tikuttanut oviksen , siis vahvan plussan esim kp 13. Mun luomut on lähtemeet kp 11-13 oviksista. Yksi on lähtenyt kp 20 oviksesta. Nyttemmin ovis on kp 22-23, tai siis se plussa tikussa. Ja koko mun ikäni kierrot olleet tasan 28-32 päivää (nytkin) . No, ehkä kerran ollut 34, ever, ja silloinkin oli stressi hoidon aloituksesta. Joskus nuorena ne oli säntilliset 28 mutta sillloin en toki tikutellut mitään ovista. Mulla on siis epätasapainoa kierrossa ja luteaali jää monesti lyhyeksi. Siksi en jossain vaiheessa saanut ovista koskaan tikkuun kun en tajunnut että se vois olla noin myöhään. Tikuttelin kp 12-17 tms ja tympäännyin kun tuli suht hyvää viivaa muttei kuitenkaan.
Ja Pisamapeikko, no todellakin!. Mä olen käyny ultrissa ehkä sen kaks sataa kertaa ja tiedän kyllä mille sellanen kunnon 18-20mm munis näyttää. Sehän lävähtää näyttöön ensimmäisenä kun sen anturin sinne hanuriin tökkää. No, nyt kun kävin, niin tollanen 13mm ei todellkaan hyppää siinä ruudulla silmään, sitä sai ihan käännellen kaivella munasarjasta ja mitata suunnasta ja toisesta
Täytyypä muistaa jos vielä ikinä tulee mentyä ..