Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mulla oli tammikuun kierrossa ovis kp 15, helmikuussa kp 17. Joulukuussa ei mun mielestä tullu ollenkaan ovista? Tai en ainakaa huomannu. Katotaan millon nyt tulee kun oli toi kemiallinen et vaikuttaako se tohon kiertoon.. Eilen ja edellispäivänä tein huvikseni testin ni eilen oli puolet vahvempi viiva kun edellispäivänä.. Ei kuitenkaan ollut plussa vielä, tänään kp 8.
 
Tässä tän kierron tikut. Kp 12 alkoi digi vilkuttaa ja pysyvä hymiö tuli kp 21 aamulla. Tosin kp20 illalla tuli jo suht vahva viiva. Digiä en tehny. Kp 12 oli jo vahva viiva mutta ovis ei ollu lähelläkään

1425803931337

Tässä digin tikut. Kaikki näyttää lähed samalle mutta 21 tikku oli se oikea hymis. Tässä vain tikut 15-21 .osan heitin jo pois ja 20 jäi väliin.
1425804315058

toivottavasti on jolleki muullekin hyötyä :)
 
Viimeksi muokattu:
Mun digissä ei ollu edes ihan tasavahvat viivat kun hymy tuli. Luotan kyllä silti että näytti oikein kun kaikki oireet siihen ovikseen viittais :) liuskat loppu jo monta päivää sitten (mitenhän se ees on mahdollista ku niitä oli niin paljon..), niin en tiiä mitä se olis näyttänyt.

Mulla yleensä ovis + kp 15-16 ja kierto ollu 27-30. Nyt on luteaali vaihe lähteny jostain syystä lyhenemään muutamalla päivällä.. Katotaan millon tällä kertaa alkaa kun ei mulla ikinä oo näin myöhästä ovista ollu! Talletukset saatiin ainakin suoritettua. Mies kyseli et onko nyt joku ovis kun se näki vessassa mun tikut. Ihan sen alotteesta kerranki talleteltiin oviksen aikaan (mä olisin vaan halunnu nukkua :)) jos tänään dpo 0 yrittäis vielä varmistella :)
 
Joo kyllä ne digit oikein näyttää ja periaatteessa niitä viivoja ei kannata kyttäillä :) Tietysti pelkkä LH piikki ei takaa että sieltä mitään irtoaa .
Pläh täällä iskee virtsatietulehdus. Eilinen sexeily oli jo vähän vähälimaisilla hetkillä nii heti se ärsyttää noi paikat :( Oli muuten jännä kerrankin tää meni ku oppikirjassa. Limat loppui ku seinään ja lämmöt napsahti kattoon. Tympii vaan ku ihan sillä h hetkellä ei saatu seksittyä. Suosittelen muute muilleki sitä kohdun napukan räpellystä. Silloin parhaana päivänä se on selvästi erilainen , ylhäällä ja pehmeä. Heti oviksen mentyä se kovenee ja menee alemmas. Silloin siitä ei simpat enää kekkuloi apajille
 
Hei!
Osaatteko sanoa onko apteekkarin raskaustesti tehdessä väliä vuorokauden ajalla?
Voisihan sen aamuun jättää on kai sitä yhtä raskaana silloinkin mutta ei malttaisi.. Tässä ollaan yritetty jo n. 8kk ja ajattelin että osaisitte vastata kysymykseen. Kiitos jo valmiiksi. :)
 
Huupelson. Eikait sillä väliä ole kuten ei muillakaan merkeillä mutta varmin on aina aamupissa koska se on yleensä vahvinta. :)

Kn. Mä olen sitä ronkkinut nyt kunnolla vasta 2 kierrosta. Joskus satunnaisesti kokeilin mutta silleen siitä ei saa kyllä mitään kuvaa. Mulla se napukka pehmeni about samoihin aikoihin kun digi alkoi vilkuttaa eli n.vk ennen ovista. Se seilasi kyllä sinne tänne eikä se oviksenkaan aikaan 24/7 oo sellanen pehmeä. Esim yöllä (juu :D saatoin vessareissuilla kokeilla) se saattoi olla alempana mutta selväsi kuitenkin pehmeämpi kuim sellanen nenänpää. Sit ovispäivänä se oli oikeesti litteä ja pehmee ja sormen sai sinne sisääm melkein. Nyt se on tollanen pitkä nenämäinen. Mutta oviksen jälkeen sitä ei kantsi paljon ronklata, siitä ei vielä kotvalleen voi päätellä esim raskautta (siis mun kokemuksella) Hotokierroissa laitoin lugea joten siinä mielessä sitä tuli "tutkitua" eikä nega tai plus kierto juuri eronneet. Vasta pitkälti plussan jälkeen paikat turposi ja napukka meni korkealle kovaksi nappulaksi. Mulla on joskus ollu hyvinkin korkealla se napukka ja silti menkat alkanu seuraavana päivänä ja toisinpäin.
 
Täällä tilattu satsi raskaustestejä, aika menee niin hitaasti kun oottaa vaan päivää jolloin kehtais jo testailla ;)
Mulla menossa vissiin dpo6/7 ja rusehtavaa vuotoa tullu hivenen. Tosin jo dpo 3 ja 4 tuli myös aavistus punertavaa limaa. Saapi nähdä mitä meinaavat.
 
Mä tunnistan kans kn millon on ovis. Mulla se on auki sen verran paljon ettei voi erehtyä, menee nopeesti kovaksi ja kiinni kun ovis on ohi. Mulla se alkaa aueta pari-kolme päivää ennen ovista jo. Mä en sitä ronklaile mut kun suihkussa käy joka pv ni "pesen" sieltki vaikkei varmaan tarttis/kuuluus xD ja seksin jälkeen kans pesen mällit pois siis jos ovis ei oo lähelläkään kun sit on kamalan märkä olo, yh. eli mun ei tarvis tehdä testejä, mut onhan se kiva niitä tehdä ja jännäillä. :)
 
Cisu, olikos sulla lapsia? Synnyttäneillä ainakin se on aina vähän auki. Mullakin se on myös kovana sormelle auki mut oviksen aikaan tuntuu et pystys pistämään sormen kohtuun asti :D Ja kai se toisilla on enemmän avoin luonnostaan, en tiedä. Yleensä synnyttämättömillä se reikä on sellanen pieni piste ja synnyttäneillä semmmoinen enemmän viivamainen löysempi.
 
NNÄ: onks sulla ollu närästystä ton juilinnan lisäks?

Mulla kun ei oo tarkempaa tietoa kierrosta ( se voi olla mitä vaan depo p:n takia)...
ja funtsinu ku just oviksen aikaan oli seksiä sopivasti.
Ja nyt sit juilii selkää, närästää ihan hitokseen, ilta painotteista "norjalaisuutta" ..
että uskaltaisko sitä testata. :ashamed:
Kaikille varmaa hirmu tuttuja juttuja mut mie oon kerennä unohteep kaik 14 vuodessa :ashamed:
 
Pisamapeikko, jos oot vaan hyvin säilyny :D , Cisu, mulla on just samanlainen :)

Wolt, siis onks sulla Depo Provera pistetty? Sehän on kyllä lähes takuuvarma ehkäisin, munasolu ei irtoa sen aikana ja sen vaikutus on pitkä. Vai siis onko viime piikistä pitkä aika? Kannattanee varmaan pian testata jos yhtään epäilet!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tammityttö;30705269:
Pisamapeikko, jos oot vaan hyvin säilyny :D , Cisu, mulla on just samanlainen :)

Wolt, siis onks sulla Depo Provera pistetty? Sehän on kyllä lähes takuuvarma ehkäisin, munasolu ei irtoa sen aikana ja sen vaikutus on pitkä. Vai siis onko viime piikistä pitkä aika? Kannattanee varmaan pian testata jos yhtään epäilet!
Oli useita vuosia käytössä mut nyt päätettiin jättää yksissä tuumissa pois käytöstä ku haluttais vielä ainakin 2 vaavia jos vaan ne meille suodaan :)
reilu 3kk oisko 3.5kk edellisestä piikistä aikaa. Ja se on välillä tavallaan falskannu eli tullu tiputteluvuotoa ja ollu "ovis oireilua".

Tai alkuaikoina se toimi hyvin mut nyt "loppupuolella" = viimeisen 9kk aika falskannu ja vuotanu ku oon aloittanut ton laihutus rojektin. Yhessä vaiheessa vuodin kuukauven putkee.

Tiistaina pitäis tulla parit digitestit. Ku miul on näön kans joskus etten nää vaaleita ni :D eipähän jää arvailun varaan et onks vai eiks oo :D sit ainakin.
 

Yhteistyössä