Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Musta toi kohdunnapukan seuraaminen on kyl haastavaa... liikkuu ihan miten sattuu ylös alas ja enkä vielkään oo huomannu onko se suunnilleen mihin aikaan pehmee ja millon kova :D Esim tässä kierrossa se oli ennen viikonloppua kova ja semiylhäällä, nyt laskenut ja pehmonen... nyt siis kp11.
Ja ovistestit jatkaa ilmiselvää negalinjaansa, mitähä mun kehossa oikein tapahtuu.... On niin outoa kun on tottunut enemmän väriä saamaan lähes läpi kierron. Ja nyt tulee väriä lähinnä semmosen haamun verran :D Hassua vain.
Aloin oikein miettimään sen myötä näitä jilla kierto ns. toimii (ei ole pco:ta tms haittaa) - onko teillä selvä nega kierron puoliväliinne asti ja vasta sitten tulee värit päivässä parissa? Tai ettei mene useempaa päivää että tulee väriä pikkuisen kerrallaan lisääntyen... tajuukohan kukaan mitä ajan takaa :p

Tänään on vaihteeksi sellainen filis, et näinköhän sitä koskaan saa sitä lasta. Pessimismiä ilmassa...
 
Zuhina mulla pitäis kaikki toimia normaalisti ja ainoastaan yhtenä päivänä tulee kunnolla liuskaan väriä. Toki välillä jos liuska ehtii kuivua niin saattaa näyttää lähes tasavahvalta, mutta kyllä se oikea ovisplussa alkaa ainakin itellä piirtymään vahvana heti kun tikun kastaa.
 
Zuhina mulla tulee alkukierrosta on/off (katsoppa mun kuvat aikaisemmasta viestistä ) ja käy jopa välillä tummempana. Mut näiden viivojen tulo kestää. Ja sit ennen ovista viiva alkaa muodostua siihen tikkuun paljon nopeammin ja ovispäivänä se alkaa näkyä heti ku kostuu.

Pisamapeikko. En tietä. Eipä kai. Mut mitä sanotte tähän. Mun aamulämpö on 36,1 :( hmph! !
 
Ihaa82.vaikuttaa tosiaan vialliselle.

Pisamapeikko. Mä olen jotenkin luovuttanut koko lämmön osalta. Viime kuussa lämmön nosti pitkäksi aikaa lievä nuha (en ollu kipee ) ja nyt taas lämmöt menee miten sattuu. Huoh. No..kohta on gyne joten näkee onko mitää tapahtunut vai oliko koko stressi turha. Aikaisemmin lämpöjen mittaus oli turhaa kun alkion siirrossa luget nostaa aina ja luomuissa en tajunnu paljo mittailla kuin vasta ennnen testiä. Silloinki ne oli jotain 36.6 aamulla ja 37 päivällä.
 
Pisamapeikko no on siellä jotain sit tapahtunu :) olihan sulla nii vahva se viiva. Tulin just gyneltä ja kysyin. Sanoi että yleensä lh piikkiin tarvitaan kunnon munis vaikka tietysti mikään ei takaa et muns on hyvälaatuinen. Mulla ovis oli ollu. Limis hieno Proge vaikutteinen ja keltarauhanen näkyi. Nyt vaan toivotaan et simpat meni perille
 
Hitsit että nyt mua harmittaa ettei ole kameraa. :D Kännykän kamerakaan kun ei toimi. En pysty esittelemään näitä tikkuja!! On siis pikkuinen päänraapiskeluolo, aloitin ovistestailun keskiviikkona pikkuisen hätähousuillen kun laskujen mukaan ovis piti olla sunnuntaina. Keskiviikkona oli laimea viiva, torstaina jo aika tumma. Perjantaina oli torstaita haaleampi ja aloin jo ihmetellä että mitä tää nyt on, menikö ovis muka jo torstaina. Lauantaina sitten oli jo tosi tumma, silti inan vaaleampi kuin kontrolli. Ajattelin että kai se meni nyt sitten kumminkin ihan oikein ja sunnuntaina tulee jo kontrollia tummempi, mutta eilen kun testasin niin ihan olematon viiva. :eek: Tänään ei ole enää ollut tikkuja, olen miettinyt pitäisiköhän käydä ostamassa, mutta toisaalta kyllä varmasti ovis jo meni. Limailut tuli viime viikolla, taisivat loppua siinä perjantain tienoilla...
Nyt vaan mietityttää niin pirusti että mitä täällä tapahtuu. :D Ehkä se on vaan tätä kun en ole tottunut ovistikkuja käyttelemään, aiemmin mennyt vaan fiiliksellä... Keltanokka asialla, sekottaa mokomat tikut omat muut tuntemukset. Tai no, ei mulla muita "ovisoireita" ole kuin tuo limailu, mutta sen perusteella on aina voinut hieman jotain olettaa. On ainakin tullut lauantaista eteenpäin puuhasteltua sen verran että jos ovis vaan viikonlopun aikana oli, niin ei ainakaan touhuamisen puutteesta jää kiinni! :D
Ainoa vaan että hiukan käy mielessä että olisiko ollut sittenkin jo aikaisemmin, mutta ei kai se tummempaa viivaa olisi sitten enää jälkikäteen antanut? Ja jos viiva oli olematon perjantaina noin klo 18, lauantaina noin klo 15 melkein kuin kontrolliviiva ja sunnuntaina noin klo 16 olematon, niin... Mitä jos se otollisin aika oliskin ollut pe-la yönä vaikka ja ei sillon mitään tapahtunut...
 
Viimeksi muokattu:
Hei taas! Täällä km järkytyksestä toivuttu ja nyt elellään taas oviksen aikaa ja kyselisin teiltä viisaammilta apua! Mulla yleensä tullut ovisplussa kp15-19, edellisessä kierrossa jossa raskaus alkoi ovisplussa tuli kp15. Tässä kierrossa alotin vasta kp13 eli eilen aamulla testailun ja sain melkein yhtä vahvat viivat, illalla testasin uudelleen ja viiva oli aikalailla samanlainen kuin aamullakin MUTTA CB-digi oli nega. Tänään kp14 aamulla viiva oli haalistunut, CB ei hymyillyt vieläkään ja äskön testattu oli jo aivan täys nega. Eli siis oisko nyt käynyt niin, että ovis oliskin ehkä ehtinyt olla jo tuossa kp11-13 tienoilla? Vai eikö ovista ole ollut ollenkaan, mutta miksi liuskassa kuitenkin nuin vahva viiva? Niin ja tosiaan ovisoireina on ollut himot, limailu, mahassa nippailut eli kaikki tavalliset.

Tässä vielä kuvaa testeistä, luonnossa viivat vähän vahvempia. Alimmainen eilis aamulta, seuraava eilis illalta ja kaksi ylintä tältä päivältä.

Ovistestikuvat

Semmonen vielä, että viime kuussa kun CB-digi hymyili ensimmäisen kerran niin noissa samoissa liuskatesteissä ei ollut aivan noinkaan vahva testiviiva mitä eilisissä testeissä.

Anteeksi oma napailu :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
No joo, luovuttaa oli väärä sana. On vaan tunne ettei tärppää vaikka alkuun olinkin ihan satavarma. Mutta näin kai usein näillä dpo-päivillä, alkaa siedättäytyminen pettymykseen. Näkyyhän tuossa jotain mutta en oikein luota tohon pc:hen. Aamulla ehkä (no tietenkin ;) ) uusiks.
 
Cisu no jep ymmärrän. Alkion siirrossakin ekat 5 päivää odotti oloja ja merkkejä ja jaksoi toivoa..sit siitä eteenpäin valmistautui negaan :) Peukut aamuun! Mikäs fiilis muuten?

Samhe en osaa kyllä tosta testistä sanoa mutta joskus en saanu digiin hymyä (se tavan digi) mutta ovis oli tapahtunut
 
Fiilis muutoin aika hyvä ja optimistinen vaikka ei ehkä näillä taustoilla pitäis olla ;) mutta ihmeitä tapahtuu! Ja parasta toistaseks on se että mä en ihan hirveesti stressaa vaan otan aika rennosti tulee jos on tullakseen. Toista se oli sillon kun vuosia hoidoilla yritettiin sitä ensimmäistä. Stressi ym oli ihan toista luokkaa sillon.

Samhe, noista testeistä en mäkään osaa juuta tai jaata mutta ihan hirveesti tsemppejä uuteen yritykseen.

Entäs Lukka, miten sulla menee?!

Muille kans tsempit tilanteisiinne!
 
Täällä edelleen ovista odotellaan, tänään vasta kp 9 :( sais aika kulua pikkasen nopeemmin!! Mua harmittaa jo valmiiksi, musta tuntuu ettei meillä tuu tärppää pitkään aikaan.. Töissä on ihan hirvee kiire ja stressi, sit masentaa se viime kierron kemiallinen edelleen. Plaah! Ja nyt ihan ot!! Onks teillä iho reagoinu mitenkään ku ootte ottanu tota vehnistä? Siis mulla on alkanu iho kukkia ja mä en kestä tätä!! Sit nypin niit koko ajan ku mua ketuttaa ne.
 
Catharin: sama tilanne täällä, mahdollista ovista odotellaan ;) Minulla menossa vasta kp6, joten matkaa on. ja kiertokin heitellyt niin niin paljon että ovis voi yllättää nurkan takaa milloin vaan!

Onko muilla ollut ihmeellistä kuplintaa vatsassa/munasarjoissa heti kuukautisten jälkeen? Eilen ja tänään (kp5 ja kp6) on minulla ollut kuplintaa sekä oikeassa munasarjassa tuntunut kuin ilmakupla olisi puhjennut (selainen lyhytaikainen paineen tunne)?

Cisu: nyt ei saa luovuttaa, aamulla uusin mielin testailemaan :wave:

Samhe: ei ole mitään kokemuksia CB-digistä ja liuskatestejäkin aloitan kokeilemaan vasta tässä kierrossa, mikäli ne postitse tänne ulkomaille kerkeää ajoissa :confused:
 
Osaakohan joku viisas tulkita menikö ovis jo?

Toissapäivänä (la) digissä hymy, limaa, kn ihan auki
Eilen, limaa kn ihan auki ja kovaa kipua oikean munasarjan kohdilla
Tänään vieläkin limaa, kn auki ja nyt taas vasemmassa munasarjassa tuikkinut..

Eli lähinnä mietin miten muilla, meneekö kn heti irtoamisen jälkeen kiinni? Hitsi kun ei oo ovisplussan jälkeen yleensä tullu ollenkaan enää tarkkailtua kn tilannetta ha nyt vaan sekotan itteeni. On tää kyllä muutenkin outo kierto: Menkat kesti pari tuntia ja sit 5 päivää tuhrua, ja ovisplussa tosiaan vasta kp 23..
 
Mä kans mietin et jos nyt tässä kierrossa ei tärppää ni varmaan jätän ton vehniksen pois, en kestä finnejä :( jos mä oon saanu ovisplussan ni melkeempä seuraavan päivän aikana kn alkaa menee kiinni ja pysyy kiinni sen jälkeen. Tää kierto on ollu mullakin outo, sen kemiallisen jälkeen viilsi yks pv inhottavasti vasemmalta puolelta, veikkaisin et munasarjojen kohdalta just. Tiedä sit mitä meinas vai meinasko mitään. Limat tai ainaki runsas valkovuoto on nyt parin kierron oviksen jälkeen jatkunu, tosin ei sellasta limaa oo ollu ku oviksen aikaan, mut kuitenkin. Eiks sit pitäis tulla ns kuivakausi vai muistanko väärin?
 

Yhteistyössä