Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tammityttö ja mimmi92 nojoo... ja mullahan ei kovin säännöllinen kiertokaan ole PCO:n takia :D Oon vaan niin tottunut et toisaalta just sen pco:n takia ovistikkuun tulee väriä melkeen aina silleen vähän...
Heti herää taas herätyskellot että mitä tää on, kun tulee tämmösiä muutoksia x) Noh pitää koittaaa olla stressaamatta asiaa liikoja. Ehkä se ovis vaan on myöhässä, jos se nyt tapahtuu ees :p
 
Zuhina ehkä se sit onki hyvä merkki ettei tuu vahvaa :) jospa nyt tulis sit oikein kunnon ovis.

Mullaki nippaa ja jomottaa miten milloinki pitkin kiertoa. Kiinnittyminen tosiaan om yleensä n vk oviksesta eikä välttis tunnu. Limiksessä ei oo hermoja.
 
Täällä on ovis ilmeisesti nurkan takana!! Tänään alkoi menkkamainen jomotus ja kirkasta limaa on alkanut nyt jo tulee paljon! :D jee!!! Nyt siis vasta kp 11!! Jos olis aiemmin kun ennen nyt :) eilen ovistesti näytti täysin puhdasta negaa, äsken oli jo väriä tullut hyvin eli voimistumaan päin ollaan menossa! Taidan testata illalla uusiks, jos olis äskösestä jo vahvistunut. Kn oli hieman jo auennu, mut ei viel kunnolla auki!! :D kyllä huomaa limoista ja tästä jomotuksesta et taitaa tolla vehniksellä jotain vaikutusta olla.
 
Täällä kun nyt on ollu puhetta tuosta oviksesta, niin... Itellä tuulimunatyhjennyksestä aikaa nyt 3vko ja 5pv, (28pv) eilen tuli jotain sellasta vähäistä kirkasta liimamaista limaa pyyhkiessä, tänää jäi paperiin sellanen iso limalöntti, aavistus haaleaa rusehtavaa väriä mukana...Voiko olla että elimistö alkaa toipua ja ois ovis käsillä? Ens viikolla vasta jälkitarkistusultra...eikä oo yhtää o-testiä kaapissa... Eipä sille puuahilujen kannalta oo väliä, haluan varmistua että kaikki on tuolla kunnossa, niin ei yritetä edes nyt ennen ekoja menkkoja tyhjennyksen jälkeen...mut oisko ne siis kohta tuloillaan :D
 


Tulikohan toi näkyviin..
Mutta mutta, jokohan ois ovis tuloillaan? Ja miten tää voi olla just tätä, ukko karkas salille ja töihin :/ no kerettiin sentäs ny eilen tallettelee ja huomen saattaa mennä tiukille keretäänkö. Kauas se mollukka siel oottelee?
 
^no kyllä toi mun silmään plus on. Munasolu irtoaa vaihtelevan ajan päästä plussasta (km.36h) mutta voi irrota hyvinkin nopsaan. Esim mulla 36h päästä oli jo lämmöt koholla eli ovis ollut ja mennyt. Siittiöt elää kyllä pari kolme päivää siellä munanjohtimessa mutta munasolu elää vain 12-24h hedelmöityskykyisenä. Simpoilta vie km useamman tunnin matkassa ja siinä muutoksessa hedelmöittymisen kannalta oikeaan muotoon. Vähintään se 7h mutta yleensä kauemmin.
Eiliset tallettelut on tosi jees, ylihuomenna on kyl ainakin varmaan jo myöhäinen. Josko huomenna :) Peukut ja sympatiat. Meilläkin h-hetkellä ukko ei ollu toimintakentällä. Ärs!
 
  • Tykkää
Reactions: ninami
Kyllä se plussalta näyttää. :)

Mä aamulla tein myös first response samasta näytteestä kuin noita liuskoja.. ja kun sitä muokkasin vähän niin ihan kun joku viiva näkyis? :p first response

Mulla on aamuisin ihan liikaa aikaa ilmeisesti kun ehdin noiden puikkojen ja tikkujen kanssa leikkiä tuolla vessassa.. :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Tää on jo hupaisaa.. lääkäri määränny 2 progea ja laittanu vaan yhteen lähetteen :D sekin oli viine kierron lähete eli nyt ei oo laittanut kumpaakaan! Ei oo ees eka kerta. .

No nyt sit jonotan neuvolassa että laittaavat lähetteen koneelle kun veri jo otettu..
 
Minni, jotain joo :)! Mitkäs dpot menossa?

Pisamapeikko, ootas kaivan viivalasit :popcorn: muoks. Ihanku! ? Mikä testi toi on? Mikä oma fiilis? Saitko jo verikokeesta tulosta?

On: ei niin mitään. Eikä kyllä odotuksiakaan.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä