Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mie iha semisti lipesin suunnitelmastani :D. Piti ottaa paketti rfsu:ta ja heti dipata yks. Siis mua pissattaa koko ajan ni en saanu kauheesti pidäteltyä mut on se nyt vahvistunut ehken vähän? Miusta on..

ylin dpo10 ilta, keskimmäinen dpo11 aamu ja alin äsken dpo12 ilta. Kaikki 5min kohdalla otettu =)

 
Tein iltapissasta pc:n. Nämä kaikki testiajalta. Taas tuli vaaleanpunainen tosi haalea viiva, jota koitin huonossa valossa kuvata. Alin on ihan hämärässä kuvattu ja kaks ekaa huonevalossa. Perse.

Iltapissasta, 2h pidätys

Onko kellään kokemusta kohdunulkoisesta? Millainen se hartiapistos on? Alkaako vähitellen ja onko yhtäjaksoista vai voiko olla satunnaista pistelyä solisluun tienoilla ja hiukan sen yläpuolella? Mulla ollut tänään sellaista ja lämmöt koholla. Kunnon viivaa ei kuitenkaan tuu ja oon käsittänyt, et hcg nousee ku:ssa normaalisti? Vuoto on jo ohi, kesti 2vrk.
 
MM: oon käsittäny et KU.ssa se hartiapistos alkaa vasta myöhemmillä viikoilla.. kemiallinen taas voi haamuilla pitkäänkin.

nelHM: juuh, ihan selvää kauraa.. vahvistunut on <3

Itsellä ei uutta, katsotaan mitä aamu tuo tullessaan.
 
Ei ole tarkoitus kadehdittaa ketään hei. Tää on yhtä vuoristorataa fiilisten kaa ja oikeen kellekkään ei voi jauhaa vielä. Se dpo10 oli miusta nii vahva viiva etten voinu käsittää. . Sit eilen vielä vahvistunut. Kait mä ootin tänään jo iha selvää kahta viivaa tai mitä lie. Heti käy mielessä että entä jos ne ei enää vahvistu :(. Huomenna tai lauantaina viimestään alkas menkat. Pelottaa vieläkin että ne alkaa.. täytyy vaan olla sormet ja varpaat ristissä että ei ala! Mie oikeesti alahtelen ja napsahtelen täällä iha kiitettävästi :O

Mullinmalli Kyl siellä taas on hailura ja pinkki. Vkl jälkeen jos vielä haamuilet niin pyydä lähete labraan!
 

Dpo13. Onhan siellä viivat. Jotenkin sitä vaan taas odotti paljon vahvempia. Pelottaa että noi ei tosta vahvistu enää. Tänään tai viimeistään huomenna menkat jos ovat tullakseen. Ois vaa äkkiä sunnuntai niin ois ohi nää päivät! Jännittää miltä se apteekin oma näyttää huomenna.

Muoks. Tein taas vertailukuvan eilisistä ja noista.. on toi sofi vahvistunut, huh. Rfsu ei kauheesti ku eilen illasta se edellinen tehty.
 
Viimeksi muokattu:
Mä nyt ajattelin kaiken mahdollisen infon antaa jos jotakuta joskus helpottaa :D. Purin ton digin äsken ku se oli sipannu jo. Laitoin huvikseen km kierron 1-2vk digin liuskat ja nää samaan kuvaan. Ja ylipäätään joskus aina on kyselijöitä miltä ne avattuna näyttää. Ni siinäpä nekin =).
Mä en uskalla vielä odottajiin ilmottautua niin härkin teitä täällä vielä tovin.. kiitos ja anteeksi.

 
Viimeksi muokattu:
nelHM:n kanssa samaa mieltä että Mullinmalli sun täytyy hakea se labralähete, niin selkeitä haamulaisia näkyy sulla.

Mulla tän aamuinen pc taas ihan onneton, juuri ja juuri nähtävissä livenä jotain, mutta kuvaan en saa sitä tallentumaan. Tissit on kipeät ja koko lantion seutua polttelee, mut erilailla kun menkoissa ja lämmöt on hitusen koholla normilämpöön nähden. Ei minkäänlaista oloa siitä et menkat alkais.
Joku/jotkut täällä on kirjoitellut, että heillä iltapissa olis vahvempi kuin aamu, mul taitaa olla sama juttu, kun iltadippauksissa noi hailurat on ollut vahvempia kun aamulla :confused:
 
joa
katso liitettä 19618Hei! Sivusta seuranneena täytyy kirjoittaa tänne. Mulla kp35, pillerit jäi kesken laatan. Kierto sekasin, plussaa tai tätiä ootellu, kumpaakaan ei vielä kuulu ja testaan melkein joka päivä.. :whistle: Käytössä mulla paljon parjattu rfsu.. Tässä tämän aamun, näkeekö kukaan mitään?
 
Kuis luotettavia noi sofit on? Antaako herkästi haamuja, tai reagoiko ne menkkoihin.

Jonkunlainen joku, luultavasti joku ihan höpöhöpö viivanen jäi kuivaankin testiin. Dpo 11. Mutta lyön pääni pantiksi että huomenna ei mitään tule olemaan.

Mut olisi kiva kuulla kokemuksia ko testeistä, taisivat olla 25 (vahvuutta) en osaa tehdä sitä merkkiä :D
 
Raidallinen kissa Mulla just nuo siniset sofin 25mlU liuskoja ja niissä oli iha haaleeta just ja just nähtävää hailuraa ennen tuota dpo10 jolloin siihen piirtyi jo hieman selkeempi haamu. Oisko ollu Mytrtti vaikuka joka laitto ko.testistä kuvat eri vaiheista ja ei saanut niihin mitään viivanpaikkaakaan.. ja näin oli siis tarkoitus. MIe oon tykänny kyllä.

Joa Mie en kyl nää :(

Suski Mullakin isoin luotto huomis aamun apteekin omaan.. jos se on haaleempi ku nää tähän astiset niin sit ei hyvä heilu tän homman kaa.
 
Aaargh mur, pakko avautua tänneki ku tänään alko perinteinen kp 27/27 supermenkkakipu yöllä, mutta vuoto ei ole vieläkään alkanut?! Normisti alkaa yhtä aikaa kipujen kanssa. No kait se sieltä alkaa tän päivän aikana.
r-testit ollu negaa eli rasukauteen en valitettavasti uskalla uskoa/toivoa :( Testannu aamupissat dpo10-dpo13 (nyt siis dpo14). Miten muuten, onko kokemuksia perhosen one step liuskoista? näyttääkö kuinka aikasessa vaiheessa vai ovatko kuinka kranttuja? Oo niillä testaillu ja selkeää negaa saanu :(
 
Viimeksi muokattu:
Muokattu

Kuivana ja muokattuna, ei se ookkaan enää ohut.. livenä se on ihan oikeesti värillinen, apuaaa.. voisko olla?! Nyt iski paniikki kemiallisesta.

Viime kemiallisessa sain silmin nähtävän haamun joko dpo11 tai 12.. Nythän ei ole varmuutta oviksesta, mut sänkyhommia oli 21pv, eli olis jo dpo13 jos ovis ois ollu samana päivänä, jos taas ei ollut samana päivänä ni tuurilla vois olla dpo11.. äääh, eli oikeesti ei hajuakaan mistään.. mut viiva siinä on.

Lisään kohta tähän samaan viestiin luomukuvan.

Muoks: 20140704 124518 20140704124720215

Säädin vähän kirkkautta sit kuitenkin..
 
Viimeksi muokattu:
Kultasieni Äläosta perhosen 10mlU liuskoja. Mulla dpo 10 sofi 25mlU, wondfo 10mlU ja rfsu oli jo plussia ku se paska ei nii mitään. Dpo11 iha hailukka viiva.

LilliLotta Iha selvä viiva ja värillä. Mulla siinä varhaisessa km:ssä ku pc:llä testailin, niin ne viivat tuli tosi hitaasti ja oli aika hailuja.. kuivuttuaan vähön tummenivat mutta koskaa en päässy hellekkää tasavahvaa.. mut jos toi nyt lähtee tosta vahvistumaan, edes himpun on huomenna vahvempi niin uskosin että aika hyvillä menisit jo =). Niin toivon!!!

Raidallinen kissa Ei vvälttämättä sano että et ois raskaana jos ovistesti negaa.Mitä oon lukenut niin joillakin tarvii ihan hyhän viivan että oovistesti plussalla. Ja jos sä saat ees jotain sofiin ni hyvä. Mun sofeja löytyy about viikon ajalta ku selaat palstaa taakse päin. Siis oikeesti varmaan miljoona mun kuvaa löytyy (nolooooooooo).. siellä ne ekat haamut joista en osannut vielä kuitenkaa innostua ku en kans tienny onks testin ominaisuus..
 

Yhteistyössä