Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mä testasin mammaksilta tilatuilla wondfon 10mlU liuskoilla kevättalvella. Ainoastaan oviksen aikaan haamuplussa mut en mä muute niihi saanu mitään. Mulla nuo puikot on niitä wondfon puikkoja. Eka minkä tein ja olikl tokaki , ihan plankoja. Taisin kuvanki laittaa. Miusta iha hyviä testejä. Monta haamua tuli mutta sit kerrasta vahveni plussaks. Mulla kans digi se viimenen varmistus. Lauantaina ois järkevi mun tehdä mutta ku missää ollu järkee eä pitkään aikaan niin JOS viivat ois aamulla taas vahvempia niin vois harkita.. dpo12. Tulee näyttää 1-2.. tai luulis näyttävän sen jos muuten plussaa jo tullu?!
 
Okei no ehkä mulla siis jotain toivoa vielä on...!? Taas tuli jotain himmeää hailuraa mutta tosiaan ku ei mitään selkeetä anna... : / Luulis viimeistään sunnuntaina jo jotain näyttävänki selvemmin....
Kyllä mun mielestä Sä sen digin voit jo tehdä :)
 
Kiitos kaikille myötäelämisestä! Tein tänään vielä RFSUn uuden tikun ja siihenkin tuli haamu. Haalea kyllä mutta eihän se oo herkkäkään. Katon jos noista kuvista olis johonkin. Mulla kun kierto on niin epäsäännöllinen niin ootan vielä sitä veritestipyyntöä. Kohdunulkoinen on käynyt mielessä, kun haamua pukkaa ja silti vuotoa on. Tosin tänään iltaa kohden lakkasi eli kesti 2vrk.. Aamuksi yksi RFSU ja katon miltä se näyttää, kemiallinen ehkä kuitenkin kun niin selvät haamut tuli jo.
 
Anteeksi kuvasaaste. Tuli vaa paniikki ku miusta tuo wondfo ei ole vahvistunut. Mutta sofi on. Jouduin muuten tekee 2 puikkoa koska se eka oli viallinen. Meinas pumppu pysähtyä kun tuli vaa iha just nähtävä haamu. En suostunut uskomaan, onneks tein toisen!



 
  • Tykkää
Reactions: lintetsa
Annikaeveliina Olet iha oikeassa. Se ihmettely että dpo10 niin "vahva" viiva vaihtunu siihen ettö pitäs tulla jo kirkuvia plussia. Mut tosiaan menkkapäivä vasta lauantaina. Teinkin sotasuunnitelman :D. Huomenna vika sofin liuska. Lauantaiks apteekin oma. Sit viikon tauko ja kun 12.7 ois rv5+0, niin sillon viimenen digi. Eiks ole iha hyvä. Menee rahat ja järki testailussa. Jos en ois himotestaaja, oisin uskonut yhdestä kerrasta jo että raskaana ollaan.. tää jää vaan päälle ku pitää jatkaa viivojen vertaillua yms.

Nyt mie ootan tikrun, Sitkeäsissin, Lillilotan, Darkin ja mullinmallin aamutestejä.. ja ketä muita vielä?!
 
nelHM, hyvä suunnitelma! Kyllä se pikkuinen siellä mukana keikkuu, älä ressaa (joo, helppo sanoa) <3

Mun aamudippi rfsu ei ole mun silmään noita eilis iltaisia vahvempi, mutta erona oli se, että tänään se hailurainen alkoi muodostua siihen heti kun tikku imi kosteutta, aiemmin tullut vähän viiveellä. Laitan kuvia myöhemmin :)
 
Tässä nyt vielä tää aamun RFSU. Pitää sanoa, että tää uudistunut testi käyttäytyy ihan eri lailla ja vaikuttaa luotettavalta. Kun kuivuu niin vakioviivanpaikkaakaan ei enää tule.
On tässäkin haamu. En aio sinne veritestiin vielä pyytää, kun en kertakaikkiaan ehtaa sanoa, et joo oon tikutellut puoli kiertoa. Odottelen vielä jonkun päivän ja jos haamut ei katoa niin sitten. Lämpöäkin on vielä.

Rajasin tämän jälkikäteen liian lähelle ja kuva meni hiukan sohjoksi, mut kännykällä ainakin näkyy mulla silti.
 
Ihana kuulla vahvistusta omille silmille! Varovaisen toiveikas on olo, josko siellä nyt jotain tapahtuisi, vaikka olenkin ajatellut että "pessimisti ei pety". Viimeisten kiertojen perusteella mulla menkat pitäis alkaa tänään (paitsi edellinen oli kyllä 33, mut sitä edelliset varmaan reilun puolen vuoden ajalta 28-31). Yhtään ei ole sellainen olo että alkaa ja alavatsan ajoittainen polttelu ei ole menkka tyyppistä kipua.

Mullinmallilla on tikussa taas sellainen haamu, että pakko sielä joku on olla kyydissä! :)
 
Huviksee latasin kuivat tikut riviin nyt kolmelta päivältä. Noh, ihan helpottavaa nähdä että suunta toistaiseksi oikea. Silti jännittää alkaaks menkat kuiteskin. Rfsu paketissa yksi liuska oli vaan susi, se jämähti värityynyyn eikä noussut olleskaan sinne testialueelle joten mitään viivojakaam tullu. Pitiköhän niitä vielä hakee. Huima nousu nimittäin näkyy just rfsu testeissä päivän välillä. Niin oispa kiva nähdä siinä vaik tasavahvat!

 
Menkat ei meinaa alkaa... nyt on kp 32/27-33 kuparikieurkan kanssa kierto oli 27-33 ennen kuparikierukkaa kierto oli aina 29 päivää. Nyt pari kuukautta sitten otettiin kuparikierukka pois ensimmäinen kierto ilman kuparikierukkaa venähti oli 33 päivää koska ovuloin myöhään 26 kiertopäivä otettiin kierukka pois ja ne sano siellä että mulla oli ovulaatio. Toinen kierto ilman kierukkaa oli 29 päivää ja kerkesin jo ajatella että mulla palautu kierto siihen 29 päivään, mutta ei käynyt niin, koska nyt on 32 kiertopäivä eikä menkkoja kuulu. Tikutin ovulaatiota tässä kierrossa ja keskellä kiertoa sain ovulaatio plussan, niin kaiken järjen mukaan mulla olisi pitänyt menkkojen alkaa jo. Mulla on mahaan välillä sattunut ja vatsa löysällä, mutta vuotoa ei näy. Pari kertaa pyyhkiessä tullut valkovuotoa. Kyl ne menkat alkaa varmaan tänään tai huomenna viimeistään. Ellen sitten ole raskaana. Tein tänään raskaustestin aamu pissasta ja siinä ei minun mielestäni näy toista viivaa. Laitan vielä kuvan, että voitte tarkistaa onko viivaa=)

 

Yhteistyössä