Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Pyydän anteeksi tätä kuvasaastetta. Mut pakko oli tehdä tollanen vertailu kuva että onks ne vahvistunut. Kaikki testiajalla otettuja. Nyt herkiän.

Mullinmalli On outoa tuo sun hommas. Entäs jos pyydät neuvolasta verikoke pyynnön niin saisit selvyyttä eikä tarviis arpoa. Päähän tossa hajoo :O. Halituksia!!

Ja kiitos Annikaeveliina =)

Viimeksi muokattu:
hopess Kiitos <3. Kyllä me kaikki voitas siirtyä tonne odottajiin!

Mulla on melko voimakasta oireilua.. näin aikasin? Mua huimaa että mustenee vaa silmissä. Pahaa oloakin on. En kuvittele. Ja maha on ku potkupallo vaikkei olis syöny.. siis heti aamusta alkaen :O.

Digistä.. neuvokee!? Kannattaako tehdällauantaina kun on dpo14? Aattelin ku noin vahvoja viivoja jo nyt että kait se ees 1-2 näyttää? Sillo km kierrossa pc:ssä iha hailura, varmaan haaleempi ku nuo ja digissä 1-2.

20140702 113203 (1)

Aivan testiajan alussa olin näkevinäni jotain ja oikeestaan ihan kokoajan, yllä tikku siitä ja tossa se nyt ei kovin hyvin näy, minkä halusim näyttää, mutta sitten kuivumisvaiheessa tapahtui jotain ja se näyttääkin tältä:

20140702 120825 (1)

Kuivuu kyllä erikoisesti, kun mitään outoa ei tikussa ollut.

Mun hiukan usko mennyt, jos siellä jotain oliskin tapahtunut, ni ei normaalilta vaikuta, vaikka tänään mielestäni häivähti punaista enemmän kuin ennen.

Waude mitä tikkuja nelHM <3

on kyllä komeita viivoja nelHM:n tikuissa :)
Mä olen ymmärtänyt että rfsun testit olis herkkyydeltään 50, eli ei todellakaan herkkiä.

Mä en LilliLotan vikoissa kuvissa näe mitään, mut mulla kävi kans pc:n kanssa eilen aamyulla niiin, et joku hailura siihen piirtyi mut en saanut sitä tallentumaan kameralla :/

Viimeksi muokattu:
Pakko komentoida että oon tässä ajankuluks seurannu teidän edesottamuksia :popcorn:!
NelHM:n vaiheet on olleet kyllä ku paremmastakin dekkarista :D. Erikoinen juttu kyllä kaikinpuolin. Sulla oli niin selkeät haamut pitkään silloin siinä yhdessä vaiheessa ku ovistestit näytti pitkään punaista. Ootko muuten tehny sitä ovistestiä siitä asti, et miten pitkään se pysy punaisena?
Että onnea vaan! Hieno viiva sulla on. Mä tunnustaudun himotestaajaksi. Vaikka mun lapset on tehty hoidoilla niin testejä kului varmaan 20kpl per muksu :ashamed:. Ei vaan uskonu sitä yhtä viivaa ja muutenki niitä viivoja on jotenkin omituisen hauskaa seurata. Yritän tulla perässä vaikka luomumahkut mulla on lähellä nollaa. Mutta..jos aikansa kuluks kuluttais vaikka ovulaatiotestejä :LOL:. Onko teistä kukaan imetysaikana testaillu? Miten imetys on vaijuttanu ovikseen (paitsi se, ettei se niin herkästi ylipäätään tapahdu)

Tikru No ku itekin muistelen että voisno olla 50mlU se. Hyvin kyllä vahvistunut rfsu kans. Sit välillä vähän tuntuu että ne ei vahvistu tarpeeks.. ja välillä ihmettelen että mite voi olla noi vahvat viivat näillä päivillä. . Onko tuplat tulossa vai mitä hittoa?

LilliLotta Hitsi, en nää miekää noissa nyt mitään :(

NelHM mulla otettiin hoidoissa verestä hcg, sain tollasta viivaa about 3pv ennen veritestiä. Veritestissä arvo oli jotain 100. Tasavahvan viivan kontrollin kans sain vasta ku veriarvo oli jo yli 1000. Viivan tummuushan on vähän nii ja näin eikä siitä voi aina paljoakaan päätellä :)

Tammityttö Kiitos. Hyvä tieto =). No niinpä.. eihän niistä voi ja niin vaihtelee ihmisestä riippuen. Tää on mun kuudes alkanut raskaus (neljä onnistunutta siis ja niihin vertaan nyt) ja ihan ehdottomasti en ole näi ajoissa saanu mitään viivaa. Päinvastoin. Toki ovis ajankohta ei ole aiemmin ollut niin tarkasti tiedossa. Nyt eilinen plussa kp26/30 ja dpo10, ovis tikutettu ja tunnettu. Mut on miten on ja toivottavasti ja pääasia ku pysyy vaan kyydissä nyt. Jotenki tuo lohtua kun vahvistuu näin hyvin. Km:n hailurat tuoreessa muistissa. Sillo ees saanu tollasia kertaakaan ku alko jo haaleenee pois.

Muoks! Siis Tammityttö siellähän oli pitkä viesti ennen tota edellistä. Ihana kommentti =)?! Joo, voin sanoa että vähintää dekkarin pääosaroolilta tää touhu on tuntunutkin. Ovistestit loppu pirulainen kun oli neljättä päivää kirkkaalla plussalla. Itekin mietin niitä haamuja mitä viime viikolla. . Koska ne oli osa iha selviä. Että jostain 26.6 asti joku hailura ollut jossain tikussa. Kyl jos vaa kyydissä kestää nii mielenkiinnolla odotan varhaisultraa :D

Viimeksi muokattu:
Onnea nelHM ja muut plussalaiset :)

Pahoittelut meille muille. Mullinmalli kohtalotoverini. Haamuilin loppuviikon ja olin jo tulossa tänne kirjoittamaan, että uskon vahvasti raskauteen. Mutta ei, ei se vaan onnistu:( Sunnuntaina alkoi tiputtelemaan ja muuttui kunnon vuodoksi.

NelHM Onnea vielä hurjasti! Sun kiertoa on kyllä ollu jännä seurata :) Nyt vaan tervemenoa kohta sinne odotuspuolelle :) ja uskalla vaan Se digi jo tehdä :)

Mullinmallille kanssa voimahali! Sulla kyllä niin lupaavia haamuja pukkas!

Itse olen tikutteluja kyllä jatkanu mutta mitään merkittävää en ole saanut,joten en ole enää jaksanut niillä teitä vaivata/ kiusata... : / noh...kerron kyllä kun jotain kerrottavaa on...edelleen olen varma raskaudesta mutta kun noi vi....n testit on erimieltä :( masentaa ja veetuttaa.... :'(

Sitkeäsissi Ootko vaihtanut merkkiä? Testi siis. Tällasena miljoona tinkua uittaneena ja kaikki merkit läpi käyneenä, kaikki ei vaan toimi kuten pitäs! Voi ku mä niin toivon sulle plussaa.. eikös meillä ollu samat dpo:t? Onhan täs aikaa sillon =)

nelHM No en oo vaihtanut ku mä pölö menin tilaamaan 30! kappaletta noita vatun tikkuja! Mutta kun mun mielestä siihen eiliseen piikkiin minkä tännekin linkitin tuli selvä haalea viiva! Siis oikeesti Se viiva näkyy siinä ihan ilman tiiraamistakin..., mut miksi noi tikut ei näytä!? :(
No mä jatkan sitkeesti... Teen vielä nyt illalla... Hitto kuvia en nyt pysty laittamaan ku ollaan reissussa ja tällä Lumialla ei pysty kuvia liittämään!? Korjatkaa ja neuvokaa toki jos olen väärässä! Vaikea uskoa että tämä uus hieno puhelin on niin karvalakki ettei edes kuvia saa siirrettyä nettiin : O

^mulla on wondfon 10 liuskoja ja Yks sama puikko. Sitte on digi odottamassa mut Se on Se ihan viimeisin ns. "varmistus" testi :) Juu meinasin et yritän nyt noilla liuskoilla ja sit jos ne antaa jossain vaiheessa edes kunnon haamun ni kokeilisin vaik esim.pc testiä.... Tein äsken nyt iltatestin eikä kyllä viisaammaks tullu... Huoh... Menkat Pitäis alkaa nyt viikon loppuna... Ehkä... En oikein kierrosta Viel tiedä ku vasta yhdet menkat ollu sen kkm jälkeen... : /

Yhteistyössä