Ja sit ku pystyn vähän jo keskittyy niin kommentointia =)
Molly Jännästi keränny väriä.. paha sanoa onks siinä haamua vai ei. Tee uus
Lillilotta Sulla miusta selkeesti haamu tän aamun tikussa! Ei viivanpaikka ole noin vahva ja kun on vahvistunut eilisestä
Dark Siis onhan se väri jämähtänyt just siihen mihin pitääkin! Jospa se ois nyt ihan viivanen =)?
Sitkeäsissi Sun testejä katoin hiel uudestaan ja kyllä niissä on ihan pinkit hailurat kuules. Ei nuo viivanpaikkoja ole! Huomenna parempi viivanen. Kahtokees se mun eilinen wondfo.. tosi olematon tohon verrattuna.. ja sofikin! Näin mulla kävi kuopuksesta kans, yhtäkkiä alkoi viivaa paukuttaa.
No nyt mua sit pelottaa että pysyykö kyydissä
. Ei ressoominen auta mittään mut kyllä sitä ajattelee kuiteskin. Jotenkin mua lohduttaa nää aikaset dpo:t verraten tuo viivan vahvuus. Sit mä mietin et voiko siellä olla kaks ku näin aikasin viivalla pukkaa :O? Väsyttää ihan sikana. . Monta päivää jo ollu tällasta. Alamahaa ja alaselkää juilii ajoittain. Alamaha on ihan kova ja kohdunsuuta ympäröi todella paksu samettinen valkkari.. siitä jo vähän osasin ajatella että josko. Sit mä pölö aloin polttelee tupakkia tossa muutama viikko sit.. maistunut nyt jonki aikaa tosi pahalle.No jäi lyhyeks tää kärryyttely, onneksi. Typerää touhua muutenki.. mikä lie sai senki alottaa monen vuoden jälkeen?!
Nyt jännityksellä aamun testiä sit odottaa. Plussatuulia puhaltelen!!!!