Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Nelhm selkeetä haamulaista,alhaalla on selkee tumma kohtakin jo.
Mullinmallin voi itku,toivottavasti olis vaan vale mensut..
Oma uittaminen niin väsynyttä viivatonta :(
IMG 0373 (1)
Kyllähän jo dpo 10 pitäis jotain näkyä..samat oireet kuin sulla Nelhm..
 
Viimeksi muokattu:
Dark kyllä siellä joku hailura näkyy. Tosi hento kylläkin mut erotan. Mut ei välttämättä näy vielä.. en mä ole aiemmin saanu näkymään ku dpo12 jälkee korkeentaan. Eikä nuo vielä mua vakuuta että tärppi ois käyny.

Meinasko Sitkeäsissi oikeesti olla testaamatta? ?
 
Tulin vaan kertomaan, että kun viime viikolla kun kyselin voiko rfsu:n testin haaleaan
viivaan luottaa..niin kyllä voi..tänään apteekin oma kaksi vahvaa viivaa ja digi
raskaana 1-2 :) Kierto pv oli 24/27 kun rfsu jo näytti, apteekin oma näytti hailakkaa viivaa testiajan jälkeen 23/27.
 
20140630 183120

Mä vähn päätin etten enää testaa, no lopputulos on se et oon pissiny nyt 3 tikkua. Ylin aamupäivällä, keskimmäinen pikkulirusta päivällä ja alin hetki sitten.. kahessa ylimmässä varmaan ainakin on viivanpaikka, keskimmäisessä aika selvä sellainen, tosin se kävi pinkkinä jo testiajalla, alin on apteekin oma ja miten mä nyt näen siinäkin jotain.. se ei mulle ole näin nopeasti mitään viivanpaikkoja antanut, et jännittää.. ainut mahdollinen dpo on 9, aiemmat ovisveikkailut ei voinu olla oikeita, kun ei näy vuotoa ei kunnon viivaa..

Näettekö te ja jos niin mitä?

Toivotaan mullinmalli et olis harmitonta vuotoa vaan <3

nelHM sullakin mä näen jotain pientä.

Muokkaan heti: siis mitä tolle apteekin tikulle tapahtui aijaan jälkeen, en mä tossa kontrolliviivan vieressä aiemmin viivaa nähny:O et pipariks meni seki kuva, voi että ku huomenna ois jo kuvaa missä ihan ihan oikeesti näkyis jotain teillekkin asti.
 
20140630 184729
Testiajalla tää.. piti apteekin testi hakee.. se apteq. Tosi huonosti piirtyi kontrolliviiva mut joku tosi haalea toinen viiva siihen kyllä tuli. Vaikea saada kuvaan vaa ku viiva viel tollanen lila enemmän ku punanen..

Lillilotta kyl noi vois kuule vahvistui. Liian selviä viivanpaikkoja. Apteekin omassaki näen pinkkiä!

Suskille onnea! <3
 
Tässä tämä päiväpissan tikku. Illaks ei enää oo eikä aamuksi.

Tämä viiva oli aamuista selvempi mutten saanut sitä kunnolla kaapattua kuvaan. :(
Mä kuitenkin uskon, et pikkuhiljaa hiipuu pois, vahvasti tunne siitä.


Kuvassa testiajalla, jälkeen ja kuivana.

Muoks, lisään nyt tänkin. Tää ei antanut eilen mitään, siis ei yhtään mitään ja nyt kun on menkat tuli joku hailura. Vai onkohan mun silmissä vikaa. Alan nähä noita viivoja jo jokapuolella. On vissiin syöpynyt verkkokalvoille valmiiks sellainen.
Cb testiajalla alkuillasta
 
Viimeksi muokattu:
Haamua nään taas kaikilla, NelHMillä selkeimmin kuivassa. Mollylla tuo on selkee haamu, tuoreessakin näkyy. Suskille onnea!!!! <3
Tikrulla en osaa sanoa oisko viivanpaikka vai haamu, mut Lillilotalla se keskimmäinen on kyl tosi selvä viivanpaikaksi ja hyvin vois olla hcg:n nousua sielläkin.. :)
 
Molly Sullanon ihan pinkki haamu siellä=)

Tikru Näen jotain hailuraa noissa. Aamulla jo selkeempi.

Mullinmalli Pc:ssäxen testiajan kuvassa näe mitää mut kahdessa muussa kyllä.. ja cb:ssä erotan nyt jopa minä haamua ylemmässä.. varsinki kuvaa suurentaa ni näkee sinistä haamua. On outoa :O

Aikasilla dpo:lla testailu meinaa kyllä trhdä hulluksi välillä. Muistan kuopuksesta miten sain iiiihan hailuran dpo14 ja seuraavana aamuna iha selvä viiva jo.. ja dpo11 puhdas nega. Varmaa iha kiinnittymisestä riippuu millo kelläkin näkyy jotain. Että tällai dpo9 ei vältsiin näy edes.. muitakin samoilla päivillä jännäämässä niin sillä tässä ääneen pohdin =). Ei mairet masennuta vielä!
 
Lirautin laihan pisun ja varmana näin siinäki jotain, nyt en oo enää varma, on siinä ärsyttävässä pilkukkaassa kuivumisvaiheessa kun ei saa enää selvää.. odotan kuivumista ja aamua ihan sekopäisenä.. alko kyl jännittää.. oon monta viikkoa kussu tikkuun ja nyt muka yhtäkkiä jotain tapahtuu, ei helvata en kyl usko. :D
 

Yhteistyössä