Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Sitkeäsissi Kyllä alimmassa kuvassa näkyy haalea viiva!

Tikru Miustakin liian vahva vain viivanpaikaksi ;). Uus testi ja kuvaa tulee!

Nyt te pidätte mua iha pölönä mut tein toisen perhosen.. siihen tuli taas jotain. Jos ois joku muu testi niin en innostuis yhtään mutta toistakymmentä täyttä plankoa tehneenä iha millin nyt jänskättää ku iiiiihan hailura tuli taas. Laitan kuvia.. hetkonen.

20140629 155523
5min

20140629 160524
10min

20140629 165359
Kuiva

Siis nuo on tosi hailuroita eikä varmaan tietsikan näytöllä edes näy mutta livenä kyllä ja mä en ole ennen tätä päivää saanu niihin mitään. Ne ei anna edes viivanpaikkaa ja vaan loostaavat tyhjyyttään. Punanen piste väritilkka on just sen hailuran päällä.. jännästi jäi sellanen siihen. Varmaan turhia tässä taas haaveilen mut aamulla luulist tuon vahvistuneen jos jotain merkkais.

Viimeksi muokattu:
Raskaus -tai valeraskausoireita: lämmöt tosi koholla, vasemmalle sivulle vihloo tosi kipeesti, alaselkä tulessa, väsyttää paljon, kohdunsuu kova ja iha paksun valkkarin peitossa (tämä ollut joka raskaudessa näin), flunssanen olo ilman räkäsyyttä mut tauti ei vaan ala.
Jep, noista on helppo tippua sit loppuviikosta kun menkat alkaa.

• Tykkää
Reactions: Dark76
No niin ku just aattelinkin, lähes blanko testi tuli ja kivut on ihan hirveet. Testiajalla oli heti kastamisen jälkeen selkeä vahvakin viiva, joka hävis aivan haaleaksi, kun väri tasoittui ja nyt testiajan jälkeen ei näy juuri mitään. Kääntelemällä näkyy vielä vähän. Reippaasti tippuu sekin vähäinen hcg joka on ollut. Nyt on kp 21 ja ootan, et vuoto alkaa minä hetkenä hyvänsä. Jos ei aamuun mennessä ala, niin tikutan aamulla vielä.

Sitkeäsissillä vimpassa kuvassa näen värillistä haaleaa viivaa ja nelHMillä myös näen ja väriäkin. NelHMillä näen haamua joka kuvassa. Sulla on hyvät tsäänssit vielä. :)

Tänään dpo 10, testissä jotain mut kuvaan en saa kun en jaksa nyt säätää. :D
Paha olo ja maha kipeä, siteen laitoin valmiiksi kun on niin vahvat tätifiilikset :( Nää alko dpo 5 ja normaalisti kivut alkaa vuotoa edeltävänä päivänä.. oikeella puolella kirvelly ilmeisesti keltarauhanen, ovis oli oikeella kans (tosi voimakkaasti kipuili).
Masentaa, en kyllä usko muutenkaan että ekasta kierrosta kävis tärppi meillä mutta silti. Valkkaria tulee jonkun verran, välillä pitää käydä tarkistelemassa että alkoiko vuoto... :D

Tikru Väittäsin että rfsu:n testiin ei tollasta viivaa tule jos ei ole raskaana! Pc:ssä näen myös. Luulenpa että ne vahvistuu ;)

Mullinmalli Voi ei. Siis eikä! Olen niin pahoillani! Kyllä yritystä ainakin oli.. jospa aamulla teet vielä ja saat taas selkeen haamun/viivan? Onhan se iha mahdollista jos ei vuoto ala. Peukutan täällä <3

Omanapa.. Mulla räjähti pohkeesta suonia.. siis aivan järkyn näkönen. Mietin jo että onko tulppa tulossa ku punottaa ja pakottaa.. mulla ollu tää tällanen ongelmana raskauksissa, varsinki kaks viimesintä. Kuopuksesta räjähti eka suoni ennen rv5.. heti kohta plussan jälkeen.. en tiiä. Lääkäriin näytille huomenna jos ei herkiä tuo jomotus.

Tää kaamea väsymys ja kainalolämpö 37.05 nostattelee kyl toivoa vähän tärpin*suhteen. . Harmi ku nuo testit ei sitä vielä ainakaan vahvista.

boomm mä en ole normaalisti ollut mikään himotestailja, mutta mulla myös tässä kierrossa alavatsa nippaillut, poltellut ja vihlonut oviksesta lähtien, ja oon ihmetellyt mitä se on, koska aiemmissa kierroissa tällaista ei ole ollut. Toivottavasti noi haamun hailurat selittäis asian, toivottavasti sulla myös! :)

nelHM mä yritin etsiä juttua noista rfsu:n testeistä kun olin aiemmin lukenut että eivät ole niin luotettavia ollut, mutta ajattelin että testaan mitä ne näyttää.
Auts noi verisuonet! hei, tuosta muuten tuli mieleen et mulla on tuo dekolteen alue ja tissit ihan sinisen kirjavat, verisuonet siis ihan pinnassa. Ei oo tällaistakaan oiretta aiemmin ollut.

Selvin haamu tähän mennessä!!!

Eilen illalla mulla ei ollut ees näkyvää kuvaa et miten tää voi heitellä näin paljon ja haalistua kokonaan kun oon niin monena päivänä jo haamuillut. Ootan et tää kuivahtaa niin laitan sitte kaikki kuvat kerralla. Onpa outoa. Vuoto ei alkanut ihan järkyistä kivuista huolimatta.

Voi paska. Tuuliviiri tässä moi! :D No ei se oo lähelläkään niitä vahvimpia jota oli. Sit raiskasin noi kuvat rajaamalla ne liian lähelle ja yritin muokkaamalla pelastaa. Not my morning. Ehkä niistä saa ees hiukan selvää.

image

Viimeksi muokattu:
NelHM kyllä siellä näkyy :) mä olen kanssa aina kännykällä, joten tällä mä noita kuvia tiiraan... :D

Mullinmalli Älä nyt huolestu niistä viivojen vahvuuksista näin varhaisessa vaiheessa! Viiva kuitenkin näkyy :)

Mä taidan pitää tänään välipäivän testailuissa....Rupes masentaa ja ketuttaa noi viimeisimmät testit :(

nelHM testit kyllä vahvistuu selkeäksi plussaksi :) omat on niin onnettomia silmänkääntötemppuja et melkein jo heitän kirveen kaivoon... : /

Tikru sulla on selvä haamu ainakin rfsun testissä! Säkin kyllä vahvistat noi viivat selvään plussaan asti :) Hienolta näyttää!

Viimeksi muokattu:
Mullinmalli, voi hemmetti :-/ noi sin viimeiset testit näytti taas niin lupaavalle.

nelHM:n testit haamuilee kivasti :)

Tässä mun tän aamuinen, arvoin dippaanko pc:n vai rfsu:n, kastoin jälkimmäisen. Jotain siinä on taas, mut en ihan kyl noihin luota kun kaikenlaista oon lukenut et antaa vääriä viivanpaikkoja/haamuja.

29/28-31
Muokkaamaton
image

Harmaasävy
image

Yhteistyössä