Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Sitkeäsissi Toss viimesessä näkyy hailuraa.

Voi vattu. Dpo8 ja haamut senku haaleenee. En mä raskaana ole. Pc liuska ja wondfon puikko.. ei juuri yhtään mitään. Ehkä viivanpaikka? Ei niitä nyt tuu ku alkas aika olee. Varmasti tulee pinkkiä haamua sitnmuullon. Nyt masentaa.

Mullinmallin testiä nyt odotan jännityksellä! Ja Sitkeäsissi, kait säki teet aamutestin?!
 
NelHM, mä kyllä nään kummassakin sun testissä haaleat viivat. :eek:
Kännykästä katson.

Omituista, että eilen multa hävisi toi haamu melkein kokonaan ja nyt se taas on tossa. :D Jännityksellä seuraan aikooko se siitä nyt vahvistua vai ei.
 
Mullinmalli Nyt se sun vahvistuu! Sovitaan niin porukalla!!

No tossa wondfossa nyt vois olla ehkä joku hailura/viivanpaikka. . Mut ei nuo kauheesti nostattele toiveita. Plus aika mojovat alamaha jomotukset nyt.. menkatkos ne sieltä itselleen tietä raivaa..?
 
nelHM kyllä minäki näen sulla kännykällä haaleita viivoja! Nyt on omat uskomukset raskautumisen suhteen niin nollissa että YRITÄN olla testaamatta nyt jonkun aikaa... Jos pystyisi vaikka ens viiko loppuun odottaa.... :) Joo Joo...

ainiin tällaisen pongasin mammaksin sivuilta:

Istukkagonadotropiini (hCG) on virtsaan erittyvä hormoni jota istukka alkaa tuottaa pian hedelmöittymisen jälkeen. Raskaustestissä on vastaainetta joka reagoi hormonin kanssa. HCG voidaan havaita virtsasta niinkin pian kuin 6-15 päivää hedelmöittymisen jälkeen. HCG-pitoisuus on 5-50 mIU/ml viikon päästä hedelmöittymisestä ja saavuttaa n. 100 mIU/ml aikana jolloin kuukautisten pitäisi alkaa, ja on 100 000-200 000 mIU/ml ensimmäisen raskauskolmanneksen lopulla.

en tiedä olitteko jo nähny....!?

Mullinmalli selvät haamut kyllä paistaa!! Kyllä ne siitä vahvistuu :)
 
Sitkeäsissi Toiki hcg eritys on varmasti tosi yksilöllistä ja noi viitteitä.. jotkut saa plussan tosiaan jo dpo7 ja toiset haamun dpo14.. mulla ainakin ennen noussut hitaasti hcg. Kolmosesta otettii verestä kp 34/29-31 ja oli 45. Mut mulla oli varmaan ovis viikkoa oletetusta myöhemmin. . Siltikin tuo matala arvo mut ihan normiraskaus oli =). Yritän luoda vain toivoa meille hätähousuille =).
Mut ymmärrän miltä susta tuntuu.. itellä samat fiilarit. Ois iha parasta ku ois testaamatta pari päivää.
 
Pc.n puikko on ihan paska, ei meinaa millään lähteä pissa imeytymään ja sit testiajalla ei mitään häivähdystäkään ja testiajan jälkeen viivanpaikkaa pukkaa.. yhden liuskasetin käyn tänään hakemassa ja sit luovutan.. helvata et olis helppoa kun tietäis koska ovis on ollut, mut kun ei.. se on voinu olla viikko sitten tai kaks viikkoa sitten, menkkoja ei vieläkään, ihme oranssia tiputtelua oli sen 2pv alkuviikosta. En laita edes kuvia, kun ei ole mitään kuvattavaa.
 
nelHM kyllä siinä häivähdys jotain näkyy...
Juu mä oon jotenkin niin varma että olisin raskautunut mutta kun TESTIT EI USKO MUA!!! Vituttaa suoraan sanottuna Tää odottelu ja toivominen ja sit jos ei olekaan niin tuun kyllä korkeelta ja kovaa alas :( Anteeks Tää kitina mut nyt vaan ottaa päähän :(

LillliLotta musta tuntuu tällä hetkellä et KAIKKI testit on paskoja! Näyttää siltä et viallisia testejä on liikkeellä kun ei meille toivottuja tuloksia anna! :D
 
Arvon himotestailijat ja asiantuntijat :)

Näettekö tässä pc:n r-testissä jotain? itse olen näkevinäni jonkinlaista hailuraa, mutta en tiedä valehteleeko mun silmät... ylempi kuva muokkaamaton, alemmassa kontrastia lisätty.
Kp 28/28-31, oviksen ajankohdasta ei tarkkaa tietoa, jossain vaiheessa juhannusviikolla se varmaankin oli.

rt-pc-kesakuu14
 
Jee, ainakin joku muukin näkee siinä jotain :)
Minä on aiemmissa kierroissa dippaillut noita tosi vähän, mutta nyt ajattelin testata kun kierto oireineen on ollut niin kummallinen ja aiemmista poikkeava. Ehkä täytyy kipittää kauppaan vielä tänään että saa testailla huomenna heti aamulla :)

Niin ja korjaus, tuo on 27/28-31, eilen illalla dipattu. Tänään en ole testaillut.
 
Tikru sulla on jo hyvät päivät testata :) kyllä sieltä kohta Pitäis jo selvä tulos tulla :)

MUOKS. katoin sun testiä uudelleen ja oon kyllä sitä mieltä,että tuo on kyllä liian selvä viivanpaikaksi!? Eli ei muuta ku uutta testiä vaan :)
Muidenkin kommentteja odottelisin vielä :)
 
Viimeksi muokattu:
Tästä intoutuneena kävin hakemassa cittarista pari pakettia testejä lisää :D ehkä täytyy vielä tänään kastaa yksi. Hitsi kun tää nyt olisi sitä!
Aiemmin oon aina saanut ihan puhtaita negoja, ei edes viivanpaikkoja. Viime kierrossa samana päivänä kun menkat alkoi, olin näkevinäni pc:n liuskassa jonkun todella haamun/viivapaikan esiäidin, mutta nyt kun vertaan sitä tikkua tähän, niin ei siinä mitään ole. Silmät vaan tekee tepposia kun oikein haluaa siinä jotain nähdä :)
Oviksen ajankohdasta ei tosiaan nyt ole ihan varmuutta, mutta luteaalivaihe mulla on ollut 12-13vrk, joten ehkä ke-su (viime viikolla), mikäli kierto 28-31. Jos se on ollut loppuviikosta niin silloin dpo on aika pieni vielä...
 

Yhteistyössä