Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
nelHM kyllä vaan siellä näkyy ja mielestäni erotan väriäkin aavistuksen :) Meillä muuten menee dpot samoissa mulla nyt dpo 7 tai 8 :)

Mullinmallilla näkyy hento sininen viivan alku ;) Kyllä Sä vaan raskaana olet <3

Dark kyllä mä jotain nään tuossakin testissä :)

LilliLotta kyllä alimmassa testissä näkyy viivan yritystä :) Toivottavasti se nyt vahvistuisi ihan plusssksi asti :)
 
nelHM mulla on ihan tajuttoman menkkakipuilut alavatsalla ja selässä! Välillä ihan reisiin ottaa! Lisäksi toissa iltana tuli jumalaton vihlasu/tuikkaus tai mikälie oli et luulin jo jalkojen lähtevän alta...se oli tuossa ihan alhaalla oikealla puolella aavistuksen nivusista ylöspäin O.O

lämpö on 37 tasan, kurkku kipeä, nenätukossa, paleltaa.... Että näin mulla. Älähän vielä masennu! Kaikki on mahdollista ;)
 
Sitkeäsissi Samat dpo:t meillä.. jännää ja kiva yhdessä jännätä =). Mulla on viikon ajan tuikkinut vasemmalle sivulle.. ei ovismaisesti mut joku sinne aina viiltää ikävästi. Minäkin ole odottanut että millo flunssa iskee kun 3-4 päivää ollu tukkonen olo mut ei tuu tauti. Ja mulla on tulossa taas finni! Siis eikä. Se on kyllä mulle sangen epänormaalia. Väsyttää aikalailla ja lämmöt kans koholla.. sen iha tuntee. Onhan tässä meillä aikaa testien vahvistua ;). Kunpa vaan niin nyt kävis!
 
20140628 071330
Tossa sofi uitettuna samasta ku se aamun wondfo. Tuo aijaa vattuili aamulla että yhden kuvan lataaminen saatto kestää vartinki.. ei ollu hermoa enää tota yrittää sillo. Mut tulssapa sekin.. mietin tekiskö vielä päivällä. . Niitä ku on ni pakonomaisesti pitää uittaa :D :O
 
Niin onki :) Toivon todella että nää oireet (meillä molemmilla) tuottaisi toivotun lopputuloksen :)
Mulla taas on jännästi et yleensä ennen menkkoja mun naama suorastaan kukkii mut muuten ei kauheesti finnejä ole (mulla on ollu tosi ongelmallinen iho teininä) muutamia lukuunottamatta...
Silloin kun sain keskenmenon tai siis keskeytyneen niin mulla rupes finniä pukkaa naama täyteen mutta enhän mä mitään silloin tajunnu että kyse olisi jostain sellaisesta... Tosiaan kun neljä viikkoa kerkesi meidän muru olla mun masussa ilman pienintäkään aavistusta että sydän siellä ei kuitenkaan enää lyönytkään :(
Nyt odotan todella kovasti sitä toistakin viivaa siihen testiin mutta silti pelkään niin kovin, jos kaikki ei menekään niin kuin pitäisi :( Miten kestän uudestaan sen menetyksen Ym...tuosta kun on kuitenkin vielä niin vähän aikaa...
 
Raidallinen kissa Mä oon koko tän vuoden tikuttanu ovista. Mulla se aina haalenee jo seuraavaa päivään plussasta. Tässä kierrossa plussaa paukutti 5 päivää putkeen ja sit loppu ovistestit. Että en tiiä millo ois haalistunut, vai oisko? Siks mä aloinki jo miettii että oisinko jo raskaana ja alkukkerron ovisoireet olikin ovista.. näin mulla.
 
20140628 144741 4 1481765933

mullinmalli mikä dpo sulla on? anteeksi jos olet maininnut sen,puhelimella selailu on hankalaa :/ mullakin ekassa raskaudessa viivojen vahvuus vaihteli alussa,yhdessä vaiheessa haaleni lähes olemattomiin! nyt se viiva touhuilee tuossa lattialla :)

omaa napaa.ei pitäny tänäänkään testata..tuli tuollainen ohut taas,omaan silmään siinä on nyt aavistuksen väriä.? tai sitten kuvittelen :D
jouduin lisäämään linkin alkuun kun se jatkuvasti pomppasi sinne.dpo 9.
 
Mullinmalli kyllä siellä vielä näkyy :) älä masennu vielä... Nyt ollaan niin aikasessa testailuissa että viivat ei välttämättä sevästi vahvistu päivittäin... :) Odottele rauhassa (Joo tiedän tiedän hiton helppoo)!

boomm kyllä näkyy hailukkaasti :)
 
Nelhm.. Ainakin märässä, just kastetussa sofin ovistikussa viivanpaikka on valkoinen, ennenku sit alkaa kerätä väriä. Mut tosiaan ovistikussa.. Voisin vaiks illalla kastaa tuon r-testin ja testata miten siihen ilmestyy viivanpaikka ja ottaa kuvia eri ajoilta ni saap jotain mihin verrata. Tos sun tikussa ei nimittäin ainakaan mun puhelimella näytä tuo viiva valkoselta vaan haaleelta värilliseltä.. Onk sulla käytössä 10 vai 25 vahvuus? Mul on molempii ni voin testaa :) ihan ihteeniki varten et on mihin vertailla parin viikon päästä :)
 
Boomm Jotain sielntaas näkyy.. ohut on mut ehket väriäkin?

Mullinmalli Näkyy siemlä hailura mut ei eilksen veroinen. Mut ite samaa mieltä.. alusss varmasti viivat vaihtelee ku paljon testaa.

Höpönenä Voi ku sie oot ihana! Toi on se 25mlU sofi. Mä en oikein tykkää jostain syystä tosta. Hirmu kiiltäväkin tuo pinta ja kontrolliviiva tosi hailakan punainen.. itekin näen väriä tossa omassa mut kuivassa ne aiemmat ainaki iha olemattomia ettei ees kuvaa kehtaa ottaa. Sillä mä mietin että onko viivanpaikka.
 
Saisitko villitusina kuvaa laitettua. :) Kuulostais ainakin lupaavalta!!

Omaa napaa taas: menkkamaisia alamahapolttoja, tuntuu kun vuoto alkais minä hetkenä hyvänsä. Ei saa alkaa vielä kun on vasta dpo9..
Repäisevä kipu tuli aivastaessa äsken oikealle puolelle, auts!
 
Viimeksi muokattu:
nelHM kyllä mä jotain nään mutta tollasia ne munki omat on ollu... Joten itsekin ihan pihalla että mitä ne on mitä näkyy...?? Sori, olipas tästäkin taas apua :D

Villitusina ite oon käyttäny noita rfsun testejä ja jos mitään ei ole kuulunut näkyä niin silloin ei myöskään ole näkyny. Raskautuessa on kyllä oikein näyttäny AINA. Eli voisit kyllä luottaa mutta itse luotan testiin kun testiin vasta kun selvä viiva on pärähtänyt :)
 

Yhteistyössä