Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Sitkeäsissi Ottaen huomioon ton hailukan kontrolliviivan niin miusta iha vahva viivanpaikaksi. Ja ihan kait se oikeassa kohdassa on. Ja varsinkin jos alkoi tulemaan siihen testiajalla eikä kuivana vasta näkynyt.
 
Sitkeäsissi, kyllä toi haamulta näyttää jos tosiaan testiajalla tuli!! Viivanpaikaksi olis aika vahva. :)

Darkilla näkyy haamu ihan selkeesti (harjaantuneella haamusilmällä :D ).

Sitten... Omanapa.

Tässä clearblue kp20/22-28 eli nyt aamulla


Muoks. Näkyy kuvassa paremmin ku livenä, joskus näinki päin.
 
Viimeksi muokattu:
Spukka Jotain olen minäkin näkevinäni. Jospa se vahvistus siitä pian =)

Mullinmalli Alareunassa iha selkeetä sinistä viivaa.. sen poikkiviivan yläpuolella hailumpaa. Mut kyl sielläkin haamu taitaa olla <3. Eilin pc kyllä jo iha selkee +
 
No ei kyllä. Jos nää mun haamut vahvistuu selväksi plussaksi niin oon vahvasti siinä olettamuksessa, et näin herkät testit reagoi Alkion limakalvokosketukseen ennen varsinaista kiinnittymistä. Mene ja tiedä, mut sulla oli tosi vahva ovis+ silloin viikko sitten ja nyt rt haamuilee aiempaa selvemmin niin vois hyvinkin olla tärppi käynyt. :)
 
NelHM mä näen kännykällä selvän haamun vaikkei se vielä vahva olekaan. Lisäksi se on eilistä vahvempi. Isosti toivoa siis vielä on. Olispa hauskaa päästä yhdessä odottajien, kun ollaan täällä kimpassa haamuiltu ympäri kiertoa! <3
 
Aamulla sain taas jonkun raidan tikkuun, ihan siinä 5min aikana, en tajua.. voi mullakin olla oviksesta se 7pv, mut ei jaksa kyl uskoa, et siitä olis.. en jaksa uskoa siihen pidempäänkään kiertoon.. enkä koko mahdolliseen raskauteen. Onhan tää nyt ihan pöllöä, et koko kierron melkein tikuttanu ja aina saanu jotain.. viivanpaikkaa kai:(
 
Lillilotta Kyllä siellä joku kiiltää ku oikein katselee tarkasti. Mä niin toivon sullekin vahvistumista!

Mullinmalli Iteki näen muka vahvistumista. Tiistaina luulis jotain kymppipäivän kunniaks näkyvän.. huoh. Tänään ollu aaltomaista menkkajuilintaa mahalla ja selässä :(. Mun tekis mieli hakee pc:n liuskoja kuiteskin.. mut hitto mie en oikeesti enää kehtaa! Yksnä pulju mistä niitä täällä saa ni kaikki kassat on kymmeniä kertoja menty jo.. hävettää aina niitä hakee.
 

Yhteistyössä