Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos höpönenä kuvista. Mie en just kuivana oikein meinannut saada kuvaa ku miusta se näky siinä alussa parhaiten.

Tosta pc:n testistä vielä. Kun aukasin, nii alareunasta oli suikale irti (näkyy kuvassakin) ja se imutyyny (siis se mikä on sen uitettavan yläpuolella se paksu) oli ihan turvonnutja tumman punainen.. ei ne aiemmin ollu sellasia. Kontrolliviiva jäin myös aikasempia haaleemmaks. Olikoha viallinen? Saanut kosteutta? Toki tuskin vaikutti onnettomaan lopputulokseen, mutnei ehkä iha normi testi. Miusta se tikku on aina vitivalkea ja ohut eikä punanen ja turvoksissa.
 
Ei tainnut jaksaa kiinnittyä mulla. Illan testissä näkyvillä tuskin mitään. Haalea haamu, mutta ei yhtään niin vahva ku edellinenkään, joka taas oli eilistä heikompi. :( Paha mieli.

Omituista, että mulla on lämmöt reippaasti koholla (37.3, norm vähän päälle 36) ja ennen testaamista kun mittasin niin varma, että johtuu raskaudesta, koska mulla on kahdessa ekassakin käynyt just noin. Kipeä olo ei ole lainkaan, palelua vain ja naaman kuumotusta. Aamulla oli huono olo ja viime raskaudessa alkoi pahoinvointi plussaamisen kanssa samoihin aikoihin.

Onko kellään muulla käynyt niin, että ensin tulis tollainen vahva haamu, seuraavana päivänä tositosi haalea, joka sitten taas lähtis vahvistumaan? Olis kiva kuulla kokemuksia.

Raskautumisesta oon satavarma, kun viivat oli jo niin selvät. :(

Tässä testiajalla ja sen jälkeen ja kumpaakin on muokattu.
image
 
Viimeksi muokattu:
Mullinmalli kulta. Jospa sulla on vaan niin vähän hcg:tä ja päivällä kuitenki pissa laimeampaa kun juo.. toivotaan näin! Mun pissa ei ainakaan ole illasta iha samaa luokkaa kun aamusta.. ihan näkee jo. Halituksia valtavasti!


Mä taidan tehdä toisen testin jos jaksas vielä pidätellä hetken.. jäi härkkimään tuo kun oli tyhjänä jo iha erilainen. Tuskin sieltä mitään tulee mut huvin vuoksi vaikka :D
 
Hei! Täällä lomailtu ja sen takia vain lueskeltu piinailijaketjua, kun testit meni reissussa loppumaan jo dpo9, jolloin tuli vain haaleaakin haaleampi haamu Davidiin. :p Silloin dpo 4 laitoin tänne kuvaa siitä vielä haaleammasta haamusta. Tässä kuitenkin dpo 13, 4 h pidätyksen tulos :heart: Joten oli nyt sitten silloin dpo 4 mitä viivaa tai paikkaa, niin nyt ainakin viivat näyttää sen verran vahvemmilta kuin viime kierron kemiallisessa, että uskallan iloita pikkuisen. Hölmöläisenä tein tuon diginkin putkeen ja toivoin, että sieltä olisi tullut jo 2-3 jolloin olisin voinut iloita vähän enemmän. Mutta katsotaan ja toivotaan parasta :)

20140628 211910



Tsemppiä te kaikki hätähousuiset naiset ja toivottavasti viivanne vahvistuu! :flower:
 


Toinenkin pc näytti samanlaiselta. Siis onks ne tollasia? Joo ja iha hailakka kontrolliviiva niiku äsken verraten mitä oon tässä tehnyt muutamia ja ihan nega oli.



Ja noin iso ero kontrolliviivan vahvuudella (tällä vkolla tehty ylempi ja alempi äsken). Mähän iha kirjotin useamman kerran ku on kontrolliviiva ollu niin erikoisen tumma.. joko nuo oli vähä kosteutta saaneet tai sit mulla hipassu kans ja nyt sit ei tuu ku plankoa.

Pecanpie Onnea!
 
Viimeksi muokattu:
Voi Mullinmalli olen niin samoilla linjoilla nelHM kanssa että tosiaan varsinkin näin varhaisessa vaiheessa se pissanvahvuus vaikuttaa tosi paljon! Eriasia sitten kun on tuhdisti raskaana, niin se on Yks hailee milloin testaa kaksi viivaa pärähtää takuulla! Zemppi hali sulle ja pidä nyt vielä toivoa yllä sillä kaikki on mahdollista <3
 
nelHM kyllä mä tuossakin sen toisen viivanhailukan nään! Mutta siis oikeesti mun Se pcn puikko oli taatusti viallinen! Se viiva tuli siihen todella hitaasti, jäi tosi haaleen vaaleeks ja ohueks! Voin laittaa kuvan siitä kohta..,ja siis Se oli ainaki minuutin verran täysin ilman mitään viivan viivaa kunnes sitten alkoi kontrolli piirtyä! :O
 
Nonnih, en saanu kuvaan tota viivanpaikkaa sofissa kuivuessaan. Mut hävis tosiaan melkolailla kokonaan. Jos oikein lasersilmillä katsoo niin kuivassa näkyy jotain epämäräistä hailuraa.

Noh, kiva tietää näin varoiks ettei sit heti innostu ku pääsee ite tikutteleen oikein kunnolla :)

tsemppiä teille tikuttajille hirmuisesti ja onnea plussalaisille :)
 
Pecanpie ONNEA :)

Tässä tämäniltainen paska testi:(

Hypin maasta taivaaseen ja alas jos noissa jotain näkyy!!! :/

N.3minuuttia testin teosta



Ehkä vartti-puoltuntia





Ei ollu kuvauksellinen tikku tänään :( aijaa pilaa vielä entisestään :'(
 

Yhteistyössä