Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Voi kun oiskii ja tulis seuraavaankin! Kiitos ja kiva ku näette =). Pitäsköhän vielä yks tänään tehdä? Mies pitää mua iha pölönä. . Hävettää. Arvaa aina ku veskistä häviän jonnekin tikkua tiiraamaan :D

20140627 170932jb

Tässä nää mun viivanpaikat, alin tän päiväinen.. ei ne taida oikeaksi haamuksi muuttua. Mietityttää toi outo vuoto, mistähän se johtui. Kyllä miehellä pitää olla jumalattoman kestävät simpat jos vielä viivaksi muuttuvat, edellisestä mahdollisesta puuhailusta on sen 15pv.. en jaksa uskoa viime viikon seksin tuovan kyllä mitään vielä tikkuun tai kiinnittyminen olis tapahtunu salamana.

Jee! Suskilla näkkyy punasta värrii. Ja Onnittelut myös Nuttille, olisin ite jo aika onnessani tommosesta viivasesta. Vahvistumista toivon kaikille juuri nyt piinaileville. Oman oviksen pitäs osuu ensviikolle, joka on miulla lomaviikko :cool: hih, onpahan sitten aikaa pupuilla :rolleyes:

Kiitos Malvankukka tsempeistä, seuraavaksi olisi digiä luvassa joko huomiselle tai sunnuntaille.. Saa nähdä mitä näyttää!

Minä näen haamulaisissa nyt kyllä ihan kaikkialla, joissain vaatii hiukan näytön kääntelyä, mutta näkyy kuitenkin!

No itsekin tuosta haaleasta viivasta niin epäuskoisen ja varovaisen onnellinen, kun ei ees menkkojen olis pitänyt vielä muutamaan päivään alkaa ja kaiken sortin hailuroita on tullut. Yhtään tuollaista ei, paitsi viime raskaudessa. :)

Mutta kyllä tuo sun testi niin niin niin selvä tapaus on!! <3 Toivottavasti pysyy nyt kyydissä sulla pieni!

ei oikeen sellaisena tallentunut kuvaan mitä livenä on :/
mun dpo on kyllä niin pieni että ehtiihän tässä vielä ;) minkäs hätähousu itselleen mahtaa, oli tarkoitus aikaisintaan dpo 10 testata, mutta postimies toi testejä :D
oviksen jälkeen tuntunu kun olis perhosia vatsassa,ihan yhtäkkiä tuli sellasia tuntemuksia aina välillä :D

Mullinmalli Onnea kunnon haamusta.. toi on jo iha selkee. Vitst, ihanaa ja niin iloinen sun puolesta <3

Darl Sullakin hento viiva näkyy =)

En ole tehny ku pihahommia. Jatkan kohti pettymyksiä aamulla. Huomenna dpo7, jos se ovis oli viikko sit. Jos se oli aiemmin niin noiden pitää alkaa vahvistua! Luulen kuitenkin että ennen dpo12 ei näy mulla.. että testit kertoo millo se ovis oli. Viime lauantaina oli kamala kipukohtaus ja piti lattialle käpertyä potemaan.. vartissa ohi. Joko se oli se megaoviksen mahtihuipentuma tai kiinnittymistä. Molemmat mahdollista. 5 päivää vahva plussa ovistestissä tuon aikoihin ja sit loppu ne tikut.. et en tiiä mitä nyt näyttäs. Kuitenki pari aika hyvää haamua saanut nyt että pieni toive on mut pelottaa että ei taaskaan :(.
Kiitos ja anteeksi! Plussia aamulle puhaltelen!!!!! <3

Tervetuloahaikara Kotitestit.fi:ssä on ainakin alessa noi sofin 25mlU liuskatsja tulee seuraavaksi päiväksi. Olikoha 9.90€ 15 testiä. . Tjsp =). Mut ei paha. Mammaksilla ja raskauskeijulla on miusta noi puikot halvimmat.

Mullinmalliahan melkein uskaltaisi onnitella :) aamua odottaen :)

Täällä on niin paljon taas viivoja ja viivojen esiviivoja! :D

Nyt joudun jälleen teitä hätyyttelee... Tein tänään pc puikon. Tuleeko niihin viivanpaikkoja herkästi? Tää mun yksilö taisi olla joku maanantai versio! Ensinnäkin se kontrolliviiva tuli todella hitaasti esille. Siis varmaan minuutin verran kesti...sit se jäi todella haamun hailukaksi MUTTA samaan aikaan alkoi piirtyä toinen viiva himmeästi.
Pelkään että sekin on vaan väärässä kohtaa :( Katsokaa ja kertokaa :)

Muokkasin kuvaa jotta erotatte "viivan" paremmin... :/

Yhteistyössä