Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
LilliLotta!
Mä nään sen kyllä ihan samassa kohdassa!
Toki täälläkin toivon kaikilla ja kaikissa testeissä näkyvän jotain, joten pientä oman linssin pissitystä voi myös olla mukana, mutta kyllä mä aika varma olen kuitenkin silmistäni!
Esim tuossa omassa testissäni (ylempänä) näen kyllä selkeän viivan, mutta punaista en siinä kuitenkaan näe, joka olisi tae plussasta.. oa näistä pirulaisista nyt sitten selvää! Pahoittelut myös aikaisemmasta kemiallisesta :(
 
Aikahan sen oikean vastauksen antaa.

Nuuti: Mä näen ihan selvän punaisen viivan sulla, osahan ton firman tikkuihin on saanut viivaa vaikkei raskaana olisikaan, mutta mun silmään toi sun testi näyttää ihan oikealta haamulta. veikkaan, että esim nelHM osais sanoa tosta sinun tikusta jotain;)
 
Samhe.. Testiä ootellaan :)

olikos se nutti jolla kyllä on ihan selkiä haamulainen :) vahvistumisia toivottelen :)

nelhm aiemmin en oikein nähnyt kuin viivanpaikan mut tos vikas ihan kuin joku kurkkis :)

lillilotta ja.. En aiemmassa nähny mut nyt ku on tossa muitten vieressä niin selkeä viivanenhan siellä näkyy :)

nyt vaan väriä kehiin teille molemmille!!! bd bd!!

ai että mä tykkään näistä sofin ovistesteistä verrattuna pc.. Tulee niin selkeä leveä viiva joka tasainen ku pc:ssä se väri jää jotenkin toiseen reunaan ja sit pitää arpoa siitä ohuesta viivasta et onko plussa vai ei..

mut outoa, nyt kp10 ja edelleen menkkatuhruttaa (voi olla jo kp11, mut alko illalla tuhru ni laskin vasta seur.päivästä).. Eli tarkoittaneekohan sitten sitä että kun limakalvot edelleen vuotaa ni ei kyllä ehdi kasvaa ovikseen riittävän vahvaksi.. Tai sit ovis taas siirtyy ja pitkä kierto tulossa.

on mul kyl aina pitkät menkat mut kp8 yleensä ihan max.

äh, on kyl ihan outoo... Pitäs mennä sinne gynellekin mut taidan jättää ens kuuhun.. Maksettiin lomamatka ni aikas tiukal lompsannyörit.. Vaikka haluttais kyllä munistilannekin katsastaa.. Mut kaikkee ei saa mitä haluu, täytyy vaan vissiin tää kierto kattella. Ei se ainakaan hyvin ala joten ei ehkä kannatakkaan panostaa :( voi mitä valitusta :) pessimisti ei pety :) mut aina salaa toivoo.. Äh.. No ei ny niin salaakaan :D ;)
 
Kysymys!!! Antaako tuo sofi selvän viivanpaikan aina? Kun jotain tuli ja oli heti minuutin päästä jo havaittavissa mut ovieras testi mulle.. jossain kierrossa ollu alkutalavest enkä muista mkten käyttäytyi..
 
Kiitos Suski! Tuntuu jo välillä että katonpa mihin vaan niin viiva ja haamu näkyy :O. No jos toi vaikka vahvistus =). Oonhan mä saanu eilen siihe pc:n ja tänää wondfoon iha hyvät haamut.. onneks tilasin noita enemän.. on muute tosi halpoja ;)
 

Yhteistyössä