Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Pakko oli uittaa rfsu vielä vaikkei nyt ollutkaan aamupissasta mitä eilinen oli.. mut ehkä mä nyt jään vaan oottelee olotilojen vahvistumista ja unohdan nää tikut! Hulluksihan tässä tulee. Viiva kun viiva ja näyttäs tuo vähän vahvistuneenkin, vai mitä tuumaatte?


Ylin eilen aamun ekasta lirusta ja alin äsken reilun tunnin pidätyksellä.
 
NelHM pakko taas huudella :). Eri firman testejä ei tuu verrata. Viivan vahvistumistakin kannattaa tutkia hyvin kriittisellä silmällä. Mulla oli hoitoalk.raskaus eli tarkat päivät tiedossa ja viiva vahvistu selkeästi ns viikossa. Vaik mulla erittyy hcg ihan hyvin pissaan (selvä plus pp9)
 
Tammityttö Ei tuukkaan vertailla. Siks mä tein ton rfsu vielä kun jäi härkkimään. Sillä olen testannut nyt sieltä dpo10 ja tasaisesti vahvistuu se. Kuten se sofikin vavistui hienosti joka päivä. Ne vaan loppu. Mut nyt en testaa.. teen sen vika digin ku rv5 kasassa.
 
Kyllä tuo sun viivas näyttää mun silmissä tosi lupaavalta, nelHM!! :p Että onnittelut! Ymmärrän, että oma tausta mietityttää. Niin se oli itselläkin, kun täällä niitä testejä pyörittelin ja kotona itkeskelin "liian vaaleaa viivaa".

Karole 19+3
 
Ei sulla nelHM oo mitään hätää <3

Raidallisella kissalla näen punaista, mut onko selvästi viiva? Ettei vaan värikertymä?:(

Täällä ei testiajalla mitään, jälkeen jotain, mutta kyllä mä uskon että tää oli tässä:,(
 
Mussukka Toivotaan että plussa tulee normiajalla! Itse olen aivan varma että normiainaan ovuloinnilla oli se ratkaiseva merkitys! Taisin sitä jo iha kierron alussa toivoakin. Ja jotenkin oli olo että tärppi on käynyt. Ja nolooo.. piti käydö hakea vielä tikkuja cittarista. .pc:n liuskat lli loppu mutnotin paketin rfsu:ta ja kaks pc puikkoa. iha ok hyvä viiva tuli ku tietysti heti tein toisen.
 
Heips kaikki hätähousut! :D luin ketjua vähän hyppien mutta ootte samanlaisia hätähousuja ku minäki :D kerron vähän taustoja itsestä. Olin noin 2vuotta sitten raskaana hetkellisesti, meidän niin rakkaassa yksiössämme oli vessa ja suihkuremontti menossa, anopin luona asuttiin 2kk. No ennen remonttia mulla oli 3kk menkat tulematta ja kaikki testit negaa ja neuvolasta neuvottiin että jätä pillerit pois että kyllä ne tulee jos on tullakseen. No ne alkoi ja jatkoin heti pillereitä. No kuinka ollakkaan, kesken remontti härdellin tajusin että hei, ei oo taaskaan tullu menkkoja.. no tein testin varalta ja kaks viivaa heti. Kauhea hätä että just saatu kauhee remonttilaina, ei voida muuttaa isompaan.. päädyttiin silloin keskeytykseen, valitettavasti.. joka päivä on harmittanut ja tulee harmittamaan meillä molemmilla mutta aika ei ollut vaan oikea. Nyt ois suunnitelmissa että tulee jos on tullakseen! :) ja voin kertoa, että r-testejä on menny varmaan parikymmentä parissa kuukaudessa :D
 
Hei vaan kaikki kuumeilijat =)

Ihan mielenkiinnosta halusin liittää tänne oman kuvani kun olen seuraillut teidän kuumeilua tällä palstalla, elikkä itselläni tällainen tilanne nuorimmainen lapseni on nyt 4,5kk ja mulla ei oo menkat vielä alkaneet synnytyksen jälkeen, viimeks miehenkaa oltii 17.6 ja sen jälkeen onkin isäntä ollut reissuhommissa, viime.viikonloppuna alko hirvee väsymys, alkuviikosta olin äkänen kuin ampiainen ja tänä aamuna oli hirvee päänsärky ja etovaa oloa, testit ei kyllä oikeestaan näytä mitään mut laitan kuitenki kuvan tänne tihrattavaksi, ylin ovistesti ja alimmat r-testejä.

DSC 0003

Kyllähän nuissa r-testeissä pitäisi jo jotain näkyä jos ois raskaana,
eikö teidänkin mielestä????? ehkä keskimmäisessä jotain tai sit ei :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Äiskä, imetätkö? Mulla eka ovis imetyksen aikana synnytylsen jälkeen oireili samoin. Oksettava olo aamuyöt, kiukkua, pääkipua yms raskausoireita. Raskaana en oo :). Oletan et oli ovulaatio koska myös lämmöt kohosi ekaa kertaa. Mulla vauva 11kk.
Muoks kiva jos tuut kertoo miteb kävi koska itsekin oottelen vuotoa alkavaksi ton "oviksem"(??) jäljiltä. Hyödynnetty ei koska en olettanu et vois olla ovis ku vasta nyt jälkeenpäin. Mut jostain luin et ekat hormoniheilahtelut synnytksen jälkeen voi olla voimakkaita.( Sori virheet puhelimella)
 
Viimeksi muokattu:
Tammityttö, Juu imetän osittain vielä, ollaan pikkuhiljaa rupeemassa myös kiinteelle ruuaalle, mutta kun toi ovis tikkukaan ei ole ihmeemmin tosta vahvistunut eikä noita perinteisiä ovislimojakaan oo ollut saati alavatsa vihlontaa ja jokunen viikko takaperin minulla oli juuri tuollaisia ovis oireita mutta kun en kirveelläkään muista että oliko ne silloin yhdynnän aikoihin :confused: Saattaahan se ovistakin nyt olla tai sitten kohta alkaa ne ekat menkat tai sitten ei.... katsotaan juu miten täällä käy... Sitten kun ei ees pysty kiertoo laskemaan kun ei oo niitä menkkoja tullut!!!! Kai tässä tulee tyhmänä tikuteltuu niin kauvan kun joku ratkeaa :whistle:
 
Äh, tuollaista tarjoili tän aamuinen pc, kuviin en taaskaan saanut tallentumaan sitä mitä livenä näkyi.




MUTTA päivällä sitten tunsin että nyt vuotaa, ja vessassa totesin että vertahan se :( nyt illan vuotanut, mutta ilman mitään kipua ja alkoi suht runsaana ja yks kaks yllättäen, miten mun menkat ei koskaan ala. Eriskummallista. Seurailen ja testaan vielä jos vuoto ei jatku normi pituutta.
 
Tikru Tuossahan on ihan selvä pinkki haamuviiva!! no nyt menee sullakin oudoksi! Vähän ku Mullinmalli.. Ja mitähän muute hälle kuuluu?

Äiskä73 Mulla alkoi joulukuussa menkat sitten toukokuun synnytyksen. Olin aivan varma että olen raskaana silloin, mutta oireet olivat oviksesta johtuvia.. aika paljon just raskausoireitakin. Meillä sit tärppäs eka menkkojen jälkeen mut meni heti alussa kesken. Imetin 11kk. Menkat tuli normaalia pidemmäl kierrolla ja ovuloin myöhään kp19-21, kiertokin 34-35 päivää. Nyt oli eka kierto kun ovuloin vanhaan tapaan kp15, ja tärppäs. Puoli vuotta meni siis meillä eikö yhtää tapauteltu homma vielä, tänään tasan rv4.. Sormet va vatpaat ristissä että pysys nyt kyydissä!!!
 
No kyllä minä aamulla olin aika toiveikkaalla mielin liikenteessä, hailurainen/haamulainen meinaa näkyi tikussa selvemmin kun kuvassa, tuo vuoto tuli ihan puun takaa.
Mulla tuli kans Mullinmalli mieleeni heti, toivottavasti hän tulisi kertomaan kuulumisia tänne!
Ihan pienenpientä menkkajomotusta on nyt ollut illalla, mutta normisti joudun aina ottaa ekana menkkapäivänä panadolia kipuun. Vielä en suostu heittämään kirvestä kaivoon...
 
Tsemppiä sinne nelHM :heart: ja toivottavasti pikkunen pysyy seuraavat 9kk matkassa mukana :) Juu mullakin viisi raskautta takana enkä kyllä muista että minkään neljän edellisen jälkeen ois ollut tällasta kun nyt mutta mulla on kyllä menkat alkaneet aina n. 3-4kk jälkeen synnytyksen elikkä saattaa juu nyt hyvinkin olla menkat tuloillaan :)

Tikru-78 joskus saattaa r-testi näyttää väriviivaa juuri ennen menkkoja ja kyllä sinulla on saattanutkin siellä joku kovasti yrittää matkata mukana mutta ei ehkä jaksanutkaan... katsotaan kuin sinulla käy TSEMPPIÄ :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Rfsu:t. Alin äsken tehty.


Kyllä ne vaan nätisti vahvistuu. Rfsu:ssa tuli nyt tuo testiviiva heti näkyviin ku testialueella se väri kulki =). Panikoinnin olen jo lopettanut. Nyt testaan vain siksi että tää on vika raskaus.. meni loppuun tai kesken, niin tää on tässä. Kivahan se ois nähdä ne tasavahvat viivat.. ts. Pakko-oire :D

Tikrun aamutestiä odottelen. Ja tosiaan kun Mullinmalli kävis kertoo omasta tilanteestaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos nelHM sun vastauksesta taannoin. :) Miä heitin kirveen kaivoon kun dpo 7 ja 8 kn oli alhaalla ja auki. Tänään dpo 12 ja testattu haamu! Olojen takia piti tehä testi vaikka luulin etten ainaka raskaana voi olla. Näköjään toi kn elää ihan omaa elämää, toivottavast tää nyt vaan pysyis kyydis, en viittiny mennä ronklaa enää mikä tuolla alhaalla on nyt tilanne.
 

Yhteistyössä