Heipsan rakkaat! Anteeksi, että huolestutin
Mentiin ultran jälkeen ravintolaan syömään, ostoksille ja äitille ja sitten mä olin NIIIN poikki kun päästiin kotiin, että menin nukkumaan avaamatta konetta :O Nyt sit heräsin vähän aikaa sitten
Eli
multa löytyi mahasta 8+4 (mun laskujen mukaan oli 8+6) sintti, jolla sydän hakkas tyylikkäästi edestakasin - se on muuten hassunnäköstä!
- ja sitten ku me sitä ihailtiin niin se venytteli tai jumppas jotain! :O Niiiin supersulonen!!!!!!!!!!!! :heart: :heart: :heart:
Lekuri ultras munasarjat ja kaiken ja sano, että kaikki on ihan priimakunnossa, sisätutkimuksessa myös kaikki ok
Istukka näytti olevan vielä etuseinässä, mutta se kuulemma voi siitä paljonkin siirtyä. Kehu kovasti, että hienolta näyttää kaikki ja oli itsekin ihan yllättynyt tosta ku sintti alko jumppaamaan, ei kuulemma oo noilla viikoilla vielä kauheen yleistä.
Mun aivoihin on syöpynyt kuva siitä sydämen sykkeestä ja se jumppavenyttely
:heart:
Mies oli iloinen, vaikka makso paljon enemmän ku olin luullu... Mutta tulipas samalla noi tutkimuksetkin. Ja sekin tykkäs mun vakkari-gynestä, sellanen hösä-täti se on
Saatiin monta kuvaa mukaan
Ainiin ja kokoa sintillä siis noin 2cm
Kamalan iso, mä oon aatellu että se ois ehkä sentin
Kiitos ku piditte peukkuja, se oli mulle tosi tärkeetä
Sitten ku oltiin oltu kaupoissa ja kaikkee niin kylläpäs oli maha kipeä, tottakai heti huolestuin kovin, että niinkö se onni viedään heti multa, mutta ei auta pelätä ei. Täytyy vaan koittaa nauttia
(Oisin halunnu, että koko ois ollu jo yli 8+5, koska kesällä km oli niillä päivillä...) Hei onkos muilla ollu häpyluu kipeä? Onkos se sitä
liitos-kipua vai mitä?
Nimistä: meillä on ollut jo varmaan kaks vuotta pojan nimi valmiina, mutta tottakai pitää katsoa, sopiiko naamaan
Ja tytölle me ei keksitä varmaan ikinä nimeä
Me ei tykätä super-erikoisista nimistä, mutta ei oikein liian perinteisistäkään... pitäis löytää joku kaunis, suomalaiseen suuhun sopiva välimuoto.
Ruutinen: musta tuntuu, että mun mahassa ollut greippi on kasvanut jo hunajameloniksi
Mä oon
naamakirjassa ja mieluusti siellä alan kaveriksi, mutta ehkä sitten kun ollaan vähän kauemmin "tunnettu"
Eli laitellaan viestiä sitten joskus puolin ja toisin
ja
säärikarvat! tai yleensäkin karvat! voi ruoja, että mulla kasvo jo mahaan asti karvaa, yök! ku maha pömpöttää enkä muutenkaan oo pahoinvoivana paljoo viihtyny suihkussa niin on ajelut jääny ihan kokonaan... ja mieskin siitä huomautti ja sitten reippaana miehenä ajeli mun karvat
sääret vielä odottaa...
Tuli kyllä siisti olo, mutta kamala ihottuma iski, pitää rasvailla
Kasvaako raskauden aikana oikeesti enemmän karvaa vai oonko mä vaan laiskempi ajelemaan?
Meillä ei nyt oo siivottu
Mies hoitaa sen verran mitä jaksaa ja ehtii, onneksi, mutta kyllä vähän hermo kiristyy, kun en pysty siivoomaan ees sen vertaa ku haluaisin, ku heti alkaa mahaa kivistää, tai huono olo. Mutta ehkä se helpottaa pian.
Nyt täytyy hakea jotain suuhunpantavaa ja sitten koittaa taas saada unta
Oikein ihanaa päivää ja nähdään pian taas! Terkkuja myös super-sintiltä
:heart: