Haavevauvat todeksi 2011-2012

Söpöjä masukuvia olitte laittaneet :)


Ruutisen KALUPPIIN :D
1. Raskausviikkosi?
Menkkojen mukaan rv.6+0 mut omien laskujen mukaan rv.5+0
2. Toivotko tyttöä vai poikaa (joo, molemmat käy tietty, mutta jos saisit valita)? En oo vielä kerenny ajattelemaan... En osaa oikeesti sanoa :D Kuhan tuolla mahassa edes olis joku! :)
3. Miten miehesi on mukana odotuksessa? (jos odotat yksin, voit vastata jonkun läheisen ihmisen fiiliksiä) Öö... Se tuon tekonimenki keksi (kuin myös esikoisesta) ja pojalle kuulemma nimen keksi mut unohti sen jo :D Mies ajattelee että tämä toinenkin on poika... Hyvin on siis mukana. Oli jo esikoisen aikaan kuitenki vähän semmonen että katotaan nyt ensin mitä siellä ultrassa on... Tarttee oman aikansa ennen ku käsittää "asian" kunnolla... :D
4. Mitä teet työksesi (voi vastata vain alan jos ei halua tarkemmin kertoa) ja kuinka raskaus vaikuttaa työhösi? Hoitoalalla työelämässä. Esikoisen jäliltä oon vielä kotihoidontuella kotona... Mietinnässä ollu pitäskö käyä jotain keikkaa heittämässä tässä välissä ettei ihan kärryiltä tipu mut en tiiä vielä...
5. Alkoholinkäyttö ja tupakointi? Ennen raskautta ja nyt? Tupakoinnin lopetin ennen ku aloin esikoista odottamaan ja savuttomana olen ollu siitä asti :) Alkomahoolia en koskaan ole paljoa käyttäny. Esikoisen syntymän jälkeen pari kertaa ollu humalassa, ei ole oikein maistunu enää nykysin. Raskausaikana mulla on täysin nolla-linja :)
6. Miten asutte? Paritalo kolmiossa vuokralla
7. Onko ollut mielitekoja? (Ei välttämättä tarvitse liittyä ruokaan) Eipä oikein...
8. Mikä on isoin asia josta olet joutunut/joudut luopumaan raskauden takia?
Jaa... Ei mulla ole kyllä mitään mistä olisin joutunu luopumaan... Ehkä joittenki ruokien syömistä pitää hieman rajottaa :p

Salainen toive ja Torsti rv.6+0 (5+0) :heart:
 
Viimeksi muokattu:
:wave:

Eilen oltiin miehen vapaapäivän kunniaksi polskimassa Eedenin kylpylässä ja meni kyllä niin voimat siitä reissusta että menin itsekkin nukkuun heti kun olin pojan saanut unten maille |O
Vieläkin on vähän veto pois, piti nousta sohvalta pikku kakkosta katsomasta kun rupes silmät lupsii uudestaan |O

Galluppia:

1. Rv 13+6 menossa (ultran mukaan 14+5)

2. Ehkä tyttö enemmän haaveissa, tai sitten on niin tyttöolo vahvasti päällä, ajattelee vaan vaaleanpunasia vaatteita :D Vaikka kyllä tähän huusholliin toinen pojanvintiökin mahtuu :heart:

3. Mies on hyvin mukana, antaa levätä ja herää pojan kans useammin aamulla että itse saan nukkua (yleensä vuoroaamuisin noustaan silloin kun mies on kotona)

4. Tällä hetkellä kotiäitiys on työni ja raskaus vaikuttaa lähinnä siten että hommat tapahtuu koko ajan vain hitaammin. Alkuraskaudessa on veto pois ja väsyttää, loppuaikoina iso maha jarruttaa :D

5. Esikoista odottaessa loppui tupakointi eikä onneksi ole alkanut uudestaan. Alkoholia satunnaisesti (n 1krt kuussa muutama annos) ennen raskautta ja nyt ei oikeastaan lainkaan.

6. Omakotitalossa asutaan.

7. Eipä oikeastaan ole ollut mielitekoja, ei ollut esikoisestakaan.

8. Isoin asia josta jouduin luopumaan tapahtui jo esikoisen syntymän jälkeen, eli kokonaiset yöunet ja pitkät päiväunet jotka siis eivät ole tulleet takaisin ja tuskin tulevatkaan vielä vuosiin :) nim. nukkumisen ylin ystävä!

No onhan sulla Jessi ihan kiva maha! :)
Ja ruutisella kans viikkoihin nähden!

Ansis No se ainakin on varmaa että jos se aika ei torstaihin mennessä tule niin neuvolassa viimeistään sit saat sen!


Ainiin ja tömpsis jaan sun näppylävitsauksen, mulla naamaan ilmaantuu vähän väliä uusi näppylä, niska on toinen paikka missä ne pirut viihtyy! :headwall: Mulla oli ekassa raskaudessa tää sama vaiva ja nyt siis taas!

Nyt pitää ryhdistäytyä ja ruveta saamaan jotain aikaiseksi! :wave:

Jasmin ja siiri rv 13+6
 
Viimeksi muokattu:
mä vähä nostelen meitä ku oltiin tiputtu toiselle sivulle.

ultra-ajoista meillä ne tulee automaattisesti kotiin äitipolilta, neuvolasta laittaa tiedot sinne.

jasmin kiitos vaikka toi kuva on aamulta millon maha vähä iisimpi, iltaa kohden turpoo ylhäältä ja alkaa ahistaa. ja alhaalla tosiaan löysää. no on se kuitenki jo raskausmasun näkönen :)

viime yö oli saatanasta, juniori kitis liki koko yön ja pompin vähän välilä sen luona ja välillä se oli mein sängyssä ja välillä omassa. en saanu nukuttua ku varmaan nelisen tuntia katkonaisesti et ei kovin pirtee olo oo ollu. onneks tänään on ollu helpompi päivä, kuumetta ei oo enää pojalla ollu ja syönykki ihan normaalisti et ehkä ens yö on rauhallisempi?

mäki voisin galluun vastailla:

1. rv:t 20+1
2. tyttö toiveissa koska 2 poikaa on jo, sen takia tässä nyt oikeestaan ollaan et halusin sitä tyttöä vielä kokeilla mut kyllä se kolmas muskettisoturiki ilolla vastaan otetaan :)
3. mies on omalla tavallaan mukana tässä raskaudessa, taputtelee masua välillä ja antaa jotain kommentteja mut on sen tyylinen ettei paljon hyysää ja sanonu itekki et vasta kun vauva syntyy niin tulee hänelle konkreettiseksi ja ymmärrän kyllä sen.
4. siivousalalla ja toistaseksi ei oo pahemmin töitä rajottanu, tosin teen lyhyttä päivää kyllä.
5. tupakointia ei ennen tätä raskautta ollenkaan, ennen esikkoa poltin paljonkin mut lopetin kun tulin raskaaksi. alkoa käytin myös paljon ennen esikkoa mut se loppu sit siihen ja satunnaisetkin käytöt on nykyään hyvin vähissä. viime vuonna join 2 kertaa alkoholia et vähissä on mut hyvä niin.
6. asutaan rivarineliössä tosi kivalla alueella, tosi iso piha metsään päin ja koulu,eskari, tarha, neuvola ja kauppa kaikki 100 metrin säteellä :)
7. mielitekoja on satunnaisesti mut ei mitään et heti sitä mulle just nyt- tyylistä.
8. omasta mielestä en oo joutunu luopumaan mistään raskauden takia, tosin työpaikka sen takia kyllä meni mut jouti mennä ku tollasen takia lähti.

jaa, se ois ar:n aika :popcorn:
 
Meillä kans neuvolasta laittavat lähetteet ultraan ja sieltä sitten tulee kutsu ultraan :)
Jännä ku joissakin paikoissa sinne pitää ite soittaa :)


Jessi
Miten sulla tuon entisen työpaikan kanssa oikein kävi? :O


Tännekkään ei kummempia... Kerroin tänään raskaudesta mun hyvällä ystävälle :)
Aikamoista hulinaa ollu päivä. Pitkin päivää jotenki ällöttäny ja mahaa iltaa kohden turvottanu. Oltiin kyläilemässä ja oli inhottavaa ku piti mahaa vetää sisään ku meinas turhan paljon pullottaa... :whistle:

Salainen toive ja Torsti rv.6+1 (5+1) :heart:
 
Huomenta Rakkaat Toverit! :)

Söpöjä masuja teillä :) Mä en kehtaa laittaa masukuvaa, kun on paljon isompi masu ku teillä, eikä siis taida olla raskausmasusta vielä tietookaan... :ashamed: Vaikka kyllä mies on sanonut, että nyt kuukauden aikana maha on kasvanut. Ja tissit pienentyny! Oikeesti! :O Eilen se niitä mittaili ja väitti, että oisivat pienemmät! JEEEE! mitä pienemmät sen parempi! (nää siis ei oo vielä moneen kuppikokoon pientä nähnytkään, mä odotan, että saan lapset tehtyä niin pääsen rintojen pienennysleikkaukseen.) mutta kyllä ne ainakin painaa tuhottomasti, epäilen suuresti tuota mittaustulosta ;) se halus varmaan vaan ilahduttaa mua :D :heart:

kalluppi:
1. menkoista 11+1, oikeesti 8+5 varmaan
2. me molemmat toivotaan poikaa. me ei keksitä tytölle nimeä millään eikä oikein osata noita "prinsessa"juttuja... mutta sit opetellaan jos niin käy :) ja mä kyllä oon sitä mieltä, että isosisko on parempi ku isoveli, isoveljet aina kiusaa pienempiään :D
3. mies on niin paljon mukana kuin pystyy :heart: silittää mahaa ja lukee neuvolan antamaa kirjaa ja netistä joskus jotain juttuja. kuuntelee suht mielenkiinnolla kaikkea mitä mä juttelen ja mietin :)
4. koulutukseltani olen ympäristöinsinööri, mutta olen ollut sairaslomalla jo monta vuotta :ashamed: :(
5. tupakoinnin lopetin kesällä viikon kuluttua plussasta, enkä enää keskenmenonkaan jälkeen aloittanut :) Alkoholia en ole käyttänyt ollenkaan moneen vuoteen.
6. pieni omakotitalo maaseudulla keskellä metsää :D vähän liian pieni tää talo, joudutaan joskus laajentamaan, että saadaan ne 7 lasta mahtumaan ;) :D
7. ei vielä ole ollut mitään pakottavaa mielitekoa, paitsi eilen piti lähteä yhdeksältä ABC:lle ostamaan Eskimoita :D Ja ekan haukun jälkeen se alko maistuu oudolle :p
8. olen joutunut luopumaan seksistä :ashamed: tai ei kyllä tee yhtään mielikään, mutta meistä ei kumpikaan uskalla sitä kokeilla, kun kesällä km on mahdollisesti tapahtunut seksin takia/seurauksena, niin ei oikein saada sitä pois mielestä :( Ja orgasmin jälkeen sattuu mahaan vähän liikaa... :( Kertokaapas viisaammat: aina sanotaan, ettei seksi voi aiheuttaa keskenmenoa, mutta miksi sitten jotkut saavat seksikiellon raskauden ajaksi? Täytyy ottaa tää puheeksi sit neuvolalekurin kanssa...

Huomenna ultra! Jännittää! Ja kyllä ne ajatukset on nyt aika pessimistiset. Laittakaa peukut ja varpaat ja kaikki pystyyn meidän puolesta, jookos? :) Saas nähä saanko ens yönä nukuttua yhtään...

ja juu, meillä pitää ite soittaa sairaalaan ja varata niiden tarjoomat ultra-ajat.

Hitto kun tää kone on jumissa! :headwall: enkä jaksa alkaa säätää...

Mä lisään oman kysymykseni kaluppiin: 9. Mimmosista nimistä tykkäätte? Pitääkö sisaruksilla olla jotenkin "yhteensopivat" nimet? Onko tulevan lapsen nimi valmiina? :)

Nährääään! :)
tömpsis ja super 8+5
 
tömpsis
Mä sain esikoista oottaessa verenvuodon takia seksikiellon... Kai se tulehusten takia oli kielletty ettei vaan siis tulis mitään... Neuvolassa näin sanovat ja synnärillä taas sanovat että siitä vaan ettei ei se kiellettyä ole... :confused: Noudatettiin sitten neuvolan ohjeita ku ei haluttu riskeerata mitään... Mut meillä tuo kielto kyllä napsahti vasta kyllä ihan loppuraskaudesta...

Onnea sulle ultraan :)


Pakko mennä nyt jotain syömään ku meinaa ällötys alkaa...

Salainen toive ja Torsti rv.6+2 (5+2) :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ihania masukuvia kaikille =) Omaani en kehtaa vielä tänne törkätä...sitten vasta kun on kunnon vauvavatsa :whistle: Sitä odotellessa!

Jasmin toivottavasti sais sit tosiaan neuvolassa sen ajan, kun ei oo vielä kuulunut postin kautta...

Jessi Miten sä entisen työsi raskauden takia menetit?? Eikös tuosta sais syrjintä syytteen aikaiseksi??

Tömpsis Sinulla on siirtynyt osa rinnoista mahaan ;) Minulla on rinnat vain suurentuneet, vaikka jo ennen raskautta olleet riittävän suuret...Ahdistaa kaikki rintsikat...Mutta ei kauheasti viitsisi uusia ostaa...
Kerrohan sitten heti miten ultrassa meni!! Täällä ainakin kaikki sormet ja varpaat ovat kattoa kohti!

Nimistä: Ei tarvitse olla yhteensopivia nimiä sisarusten kanssa. Haluan, että nimet eivät ole mitään "tusinatavaraa"/muoti nimiä, mutta ei ne saa olla mitää liian erikoisiakaan! Meillä on nimet jo pähkäilty valmiiksi :p Tytölle tulee nimi jonka minä valitsin ja pojalle tulee semmonen minkä mies sai suurimmaksi osaksi valita...Toki lapsen tarttee näyttää nimeltään...

ON: Täällä ei sinänsä mitään uutta edelleenkään...nukuttaa ja torkututtaa vähän väliä...Etovaa oloa jatkuvasti, mutta ei mitään suurempaa pahoinvointia. Käytiin tänään pizeriassa ja meikäläinen hotkaisi sitten kokonaisen pizzan yhdeltä istumalta :popcorn: Normaalisti siitä jää puolet syömättä! Eli ruoka maistuu :D Ja pakko oli taas eilen tehdä raskaustesti :ashamed: En edes tiedä, että miksi!! Ja edelleen selvästi raskaana ollaan :)
Eilen käytiin saunassa ja vanhempi lapsista katsoi mun mahaa hetken ja tokaisi, et " sulla on maha kasvanut kauheasti!" :LOL: Taitaavat vissiin jotain aavistella, kun kyselleet koko tämän päivän, et jos meille tullee pian lapsi, niin koska haluaisin sen syntyvän...yms. Ei taida tämä mamma osaa lainkaan pitää mitään salaisuutta... Mutta kyllä se on pakko myöntää, että tämä raskaus näkyy jo jos osaa katsoa.. :xmas:

Mutta nyt touhuamaan jotain fiksua...Mukavaa sunnuntai-iltaa!!
 
salainen toive ja ansis työpaikka meni niin että jouduin saikulle pahoinvoinnin takia ja koska saikku jatku niin mulkkupomo päätti et sille on taloudellisempaa potkia mut pellolle :mad: se ei siis tienny raskaudesta, ainakaan mun kertomana mut siellä ei saa sellaset sairastaa ketkä on ns korvaamattomia vaan kenkää tulee. ja liittoon olin kyllä yhteyksissä mut ne ei voi mitään kun työnantajille on tullu sellanen pykälä ku taloudelliset ja tuotannolliset syyt mihin vedota ja sillä perusteella voi millon vaan potkia pois töistä. paitsi kai äitiyslomalla. no entisen työni sain takasin mut tulot tippuu reilusti mut ompahan sitä ennenki pienillä tuloilla sitkuteltu. ja kerkeehän tota sit hakee taas parempipalkkasta työtä kuhan tän vaukin saa vanhemmaks.

tömpsis laita vaan mahakuvaa, laittaahan muutkin turvotuksesta kuvia. mulla on muuten kaverilla isot rinnat ollu aina ja se kävi jokunen vuosi sitte rintojen pienennysleikkauksessa ja tosi tyytyväinen ollu. ja sen äidillä rinnat pieneni lasten saannin jälkeen et voi hyvinki olla mahdollista et sun rinnat ois pienentyny. tosta seksikiellosta ni mä luulen et yhtenä syynä voi olla se et orgasmi aiheuttaa supistuksia ja ne taas voi aukoo paikkoja liian aikasin ja spermallahan on jonkin verran käynnistävä vaikutus synnytykseen. ja varmaan toi tulehdusriski on yks.

nimistä mä oon hyvin pitkälti samoilla linjoilla kun ansis, ei muotinimiä, yhtenä kriteerinä on et ei saa löytyä kalenterista mut yhteensopivat ei täydy olla. ne kuulostaa joskus vähän hölmöiltä, en tiiä miks mut jotku mari ja mikko- tyliset tökkää. vaikka nimet on kyllä makuasia eikä sais arvostella.
niin ja tulokkaalle ei oo mitään nimiä ees mietitty, sitte vasta kun on syntyny kun tosiaan vauvan on oltava nimensä näköinen :)

tömpsis niin onnea kovasti ultraan, hengessä mukana! mulla olis ens vkon perjantaina, jännittää :|

me käytiin tänään löllykkäjudossa ja mä huomasin kauhukseni et mun säärikarvat on ihan kamalat, mustat ja pitkät! ihan ku miehen sääret mistä on vaan kynnet lakattu... :x oon kyllä huomannu et kainalokarvat kasvaa kamalaa tahtia mut sääriin et oo tajunnu kattoo, hyi vit oikeesti...

huomenna ois vielä hetki töitä ja sit tiistaina ruotsin risteilylle =)

jessi ja pikkuj 20+2
 
Jessi75 No olipa työnantaja fiksu! Mutta kuinka sairaslomalla olevalle voi antaa potkut? :O Sitten...Mikä on löllykkäjudo???? :D Mukavaa risteilyä!!

On: Tänään vietän jälleen vapaapäivää (voi sitten loppu viikon kuluttaa töissä)...Eilen siivottiin miehen kanssa koko koti, joten saan siis ottaa ihan rennosti ja tehdä mitä lystään! :D Vanhoja sohvia meiltä tulaan hakemaan tänään spr:n kirpparille tossa aamupäivästä ja muutama pyykkikoneellinen tarttis pestä. Josko liukenis sohvien haun jälkeen salille treenaamaan...
Eilen illalla surffailin netissä ja suunnittelin, et mitä huonekaluja haluan vauvan tulevaan huoneeseen :D Ei yhtään aikasta ei! Mies lupas ruveta väsäämään huonetta heti varhaisultran jälkeen jos kaikki on hyvin :heart:
Kuvottava olo jatkuu ja väsymys, mutta ei mitään ylitse pääsemätöntä...Mukavaa päivää kaikille!!
 
Jessi Mukavaa ja ihanaa laivareissua!!

Ansis Mä siivosin eilen kans perussiivoukset joten tänään en ookkaan sitten tehnyt yhtään mitään kun ei oo ollut mitään pakollista :ashamed: Höh, ja sit sitä ihmettelee että milloin on aikaa tehdä jotain muita raivausprojekteja kun tää perusylläpito vie aina kaiken ajan... mut ei vaan jaksa, mua on vaivannut taas joku ihme vetämättömyys monta päivää..
Vietähän mukava vapaapäivä!

Nimistä Ei tarvii sopia sisarusten nimet yhteen millään lailla. Esikoista odottaessa ei keksitty kuin muutama hassu pojan nimi josta tykättiin ja yksi niistä kulki työnimenäkin koko odotuksen ja lopulta poika saikin sen nimekseen, oli niin tottunut kutsumaan häntä sillä nimellä että kutsui ihan huomaamattaan syntymän jälkeenkin koko ajan =) Mutta se on tosi että nimen pitää vauvalle sopia ja vaikka kuinka ois miettinyt valmiiksi vaihtareita niin ei ne välttämättä sitten sovikkaan.

Jessi muuten sellanen juttu vielä että mä olen ajellut säärikarvani varmaan kahdesti elämäni aikana :D Mun äiti aina varoitteli kun olin teini että älä vaan rupea ajeleen niitä, tai ne muuttuu mustiksi ja karheiksi. Nyt olen niin vaalea että säärikarvatkin on hentosia ja niin vaaleita ettei niitä oikeen erota. (paitsi kesällä aurinkoa vasten kateltuna :D)

Jep, ei tässä ihmeempiä!

Jasmin ja siiri rv 14+1
 
ansis mäki luulin et se ei oo mahdollista mut kuten sanottu se tuotannolliset ja taloudelliset syyt pätee myös sairaslomalla, paskamaista. no tietääpähän nyt ainaki et mikään ei oo työssä ollessa varmaa :rolleyes: onneks nyt on asiallinen firma.
löllykkäjudo on sellanen kuntoilumuoto missä on otteita judosta mut myös paljon muusta ja se sopii vaikka huonompikikuntosille kun on jonkun verran venyttelyjä yms. raskaana ollessa pystyy myös aika kauan käymään. judon kanssahan sillä nyt ei periaatteessa oo mitään tekemistä mut tollanen nimi nyt annettu ku judovetäjät pitää tätäki. hauska nimi kyllä :D
käytkö miten usein salilla? mä käyn jumpissa pari kertaa vkossa ja hyvin oon vielä jaksanu. synnytystä varten aattelin treenata niin pitkälle ku mahdollista. sisustus on mukavaa puuhaa ja voihan sitä jo alsuat asti suunnitella, hyvin suunniteltu on puoliksi tehty ;) kiitos risteilytoivotuksista :)

jasmin sulle myös kiitos risteilytoivotuksista, kohta se pakkausralli alkais...
siis ei mukaan säärikarvat oo ennen tollaset ollu, ajellu oon jonku verran, talvella vähempi, eikä noi oo noin mustat ennen ollu, ainakaan mun mielestä. vaaleehan mäki muuten oon ni ei oo säärikarvatkaan niin haitannu vaikka ois kesällä unohtunu ajaa mut nyt oli pakko :$

tömpsiksen ultrakuulumisia myös kaipailen :wave:

jessi ja pikkuj 20+3
 
Täällä kanssa kaivataan Tömpsiksen ultra kuulumisia!!

Jasmin meillä mies yleensä pitää meillä yleisjärjestyksen :whistle: Minulle siivous ei oo mitään herkkua...Välillä tulee niitä innostuksen puuskia ja silloin koluan kämpän lattiasta kattoon! Mutta ikkunoiden pesu on semmonen urakka, et teen sen vain max. 2krt/v! Kamalaa kamalaa! Mutta yhdessä miehen kanssa kämpän siivous ei kauaa kestä =) Mies imuroi ja mä luuttuan lattiat perässä!
Mä haluan knassa tommoset vaaleat säärikarvat!! Mulla aina ollut tummat ja niitä on sit pakko ajella vähän väliä...Kun uskaltais useammin vahata tai käyttää epilaattoria...Mutta se ei niin kivaa, niin sitä vain silloin kun menen matkalle...

Jessi75 Käyn salilla yleensä 2-3 krt/vko. Vuorotyö haittaa hiukan tota mun vapaa-aikaa ;) Vapaapäivinä ja yleensä iltavuoroon mennessä käyn salilla...Eli välillä voi jäädä yhteen kertaan/vko ja välillä voin mennä 4-5pvä:nä/vko. Minä en mistään jumpista välitä...En omaa millaistakaan rytmitajua, jotta sellanen liikuntamuoto olisi minulle mieluisa! Uiminen on toinen lempiurheiluistani, mutta jäänyt viimeaikoina vähemmälle! Ehkä sen otan taas enempi kuvioihin mukaan, kun vatsa tästä vielä kasvaa =)

Mukavaa iltaa kaikille!
 
ansis mä kävin kans eka salilla mut se lähteminen oli muka aina niin vaikeeta ni vaihdoin noihin jumppiin, ohjattuun tulee lähdettyä kun sinne pitää etukäteen ilmottautua. ja usko pois, se rytmitaju kyllä kasvaa, arvaa vaan olinko mä alussa pihalla ku lintulauta :whistle: sali ois kyllä hyvä lisä, tarvisin enempi lihasmassa eli muuttaa siis läskiä lihakseksi. ois ihana ku sais käsiin enempi lihaksia vaikka oon jo jonku verran saanu kiinteytettyä niitä ja lihaksikkaammiksi.

missä tömpsis??
 
Ansis Meidän ikkunat peseytyy vain kerran vuodessa keväisin :ashamed: En kyllä tajua miksi en tee sitä hommaa useammin, yleensä niin mietin siinä pestessä koska mun mielestä se on tosi kivaa hommaa, ainoastaan ryhtyminen tökkii :D En mäkään siivoamisesta perusta etenkään nyt raskaana kun imuroimisesta kipeytyy heti selkä. Mies kyllä imuroi pyydettäessä mutta se tekee sen niin suurpiirteisesti etten voi jonkin sortin perfektionistina katella sitä touhua sivusta ahdistumatta. :D Eli jos haluaa siistiä, on pakko jaksaa itse.

Jessi juu kyllä naamakirjassa joka päivä täytyy käydä heittämässä aikaansa hukkaan :headwall: :whistle:

No miten tömpsis?
 
Jessi: Oon naamiksessa kyllä :)

tömpsis: Oikeesti, nyt alkoi jo ihan hirvittämään että onko jotain ikävää tapahtunut :( Tule nyt hyvä nainen ilmoittautumaan näinkin vakavaan viestintävälineeseen :D (joo, on kait sitä joillain omakin elämä) Toivottavasti kaikki ookoo


(.) Olen päivittäin kopeloinut vatsaani ja tänään sen löysin :) Kohtu on noussut mun tunnusteltavaksi :)


Ruutinen ja Morri 8+4
 
siivouksesta mä inhoon mut sit on kiva kun on puhdasta ja meillä vähän sama kun jasminilla et jos kunnolla puhasta haluaa niin ite on tehtävä. esim vessan pesua en ees miehen kontolle sälyttäis ku lopputulos olis sit vähä niin ja näin :kieh: ruokaa toi osaa laittaa mut miks ne roskat on kauheen vaikee laittaa roskiin tai tasot pyyhkiä?? noh, pitää olla tyytyväinen et tekee ees jotain ja mun pahimman pahoinvoinnin aikana hoiti kyllä kiltisti kaiken kun ei musta ollu mihinkään. ja onhan niitä vikoja mussaki. ikkonoitten pesua inhoan joten meillä se tapahtuu max kerran vuodessa ja keväällä kun oon pirteimmilläni.

tömpsis huolestuttaa joo kun et oo ilmotellu itestäs, onhan kaikki ok? :|

naamiksesta ois kiva jos tutustuttais sielläki? jos siis kiinnostusta on. toki siellä sitte tulee naamat julki yms jos kuvia on laittanu mut mua se ei ainakaan haittaa. heitellään yv:tä jos kavereiks halutaan :)
 
Heipsan rakkaat! Anteeksi, että huolestutin :) Mentiin ultran jälkeen ravintolaan syömään, ostoksille ja äitille ja sitten mä olin NIIIN poikki kun päästiin kotiin, että menin nukkumaan avaamatta konetta :O Nyt sit heräsin vähän aikaa sitten :D

Eli multa löytyi mahasta 8+4 (mun laskujen mukaan oli 8+6) sintti, jolla sydän hakkas tyylikkäästi edestakasin - se on muuten hassunnäköstä! :D - ja sitten ku me sitä ihailtiin niin se venytteli tai jumppas jotain! :O Niiiin supersulonen!!!!!!!!!!!! :heart: :heart: :heart:

Lekuri ultras munasarjat ja kaiken ja sano, että kaikki on ihan priimakunnossa, sisätutkimuksessa myös kaikki ok :) Istukka näytti olevan vielä etuseinässä, mutta se kuulemma voi siitä paljonkin siirtyä. Kehu kovasti, että hienolta näyttää kaikki ja oli itsekin ihan yllättynyt tosta ku sintti alko jumppaamaan, ei kuulemma oo noilla viikoilla vielä kauheen yleistä. :) Mun aivoihin on syöpynyt kuva siitä sydämen sykkeestä ja se jumppavenyttely :) :heart:

Mies oli iloinen, vaikka makso paljon enemmän ku olin luullu... Mutta tulipas samalla noi tutkimuksetkin. Ja sekin tykkäs mun vakkari-gynestä, sellanen hösä-täti se on :D Saatiin monta kuvaa mukaan :) Ainiin ja kokoa sintillä siis noin 2cm :) Kamalan iso, mä oon aatellu että se ois ehkä sentin :D

Kiitos ku piditte peukkuja, se oli mulle tosi tärkeetä :)

Sitten ku oltiin oltu kaupoissa ja kaikkee niin kylläpäs oli maha kipeä, tottakai heti huolestuin kovin, että niinkö se onni viedään heti multa, mutta ei auta pelätä ei. Täytyy vaan koittaa nauttia :) (Oisin halunnu, että koko ois ollu jo yli 8+5, koska kesällä km oli niillä päivillä...) Hei onkos muilla ollu häpyluu kipeä? Onkos se sitä liitos-kipua vai mitä?

Nimistä: meillä on ollut jo varmaan kaks vuotta pojan nimi valmiina, mutta tottakai pitää katsoa, sopiiko naamaan :) Ja tytölle me ei keksitä varmaan ikinä nimeä :D Me ei tykätä super-erikoisista nimistä, mutta ei oikein liian perinteisistäkään... pitäis löytää joku kaunis, suomalaiseen suuhun sopiva välimuoto.

Ruutinen: musta tuntuu, että mun mahassa ollut greippi on kasvanut jo hunajameloniksi :D :D

Mä oon naamakirjassa ja mieluusti siellä alan kaveriksi, mutta ehkä sitten kun ollaan vähän kauemmin "tunnettu" :) Eli laitellaan viestiä sitten joskus puolin ja toisin :)

ja säärikarvat! tai yleensäkin karvat! voi ruoja, että mulla kasvo jo mahaan asti karvaa, yök! ku maha pömpöttää enkä muutenkaan oo pahoinvoivana paljoo viihtyny suihkussa niin on ajelut jääny ihan kokonaan... ja mieskin siitä huomautti ja sitten reippaana miehenä ajeli mun karvat :D sääret vielä odottaa... :whistle: Tuli kyllä siisti olo, mutta kamala ihottuma iski, pitää rasvailla :p :D Kasvaako raskauden aikana oikeesti enemmän karvaa vai oonko mä vaan laiskempi ajelemaan?

Meillä ei nyt oo siivottu :D Mies hoitaa sen verran mitä jaksaa ja ehtii, onneksi, mutta kyllä vähän hermo kiristyy, kun en pysty siivoomaan ees sen vertaa ku haluaisin, ku heti alkaa mahaa kivistää, tai huono olo. Mutta ehkä se helpottaa pian.

Nyt täytyy hakea jotain suuhunpantavaa ja sitten koittaa taas saada unta :)

Oikein ihanaa päivää ja nähdään pian taas! Terkkuja myös super-sintiltä ;) :heart:
 
Huomenta! |O

Muksu huuteli jo ennen kuutta, kävin hänet laittaa takasin nukkuun mutta eipä se uni tullut itelle pyörimisestä huolimatta enää. Mulla menee ikuisuus päästä takasin uneen jos yöllä joutuu syystä tai toisesta nousemaan. Nyt raskausaikana huonontunut entisestään toi nukkuminen, jos pojan luona käyn tai pissalla niin tunti menee pyöriessä ennen unta :headwall: Että ei ois ees ollut järkeä enää yrittää nukahtaa kun tuo esikko anyways herää seitsemän jälkeen, sit vasta oiskin ollut hirveä olo kun just ite nukahtanut |O
Eli kiskon kahvia täällä koneeseen ja ihmettelen :)

ONNEA paljon tömpsis ihastuttavista ultrakuulumisista! Hienoa että kaikki on kunnossa!

Jessi Ollaan vaan naamiskavereita, mulle se ei oo kuitenkaan sen eka foorumi missä henk.koht asioita kerron koska kavereina on tosiaan entinen koulukaveri-tyyppisesti ihmisiä joidenka en ehkä halua kaikkea tietävän ja muutenkin. En oo siellä uutisoinut esim raskaudesta mitään kun koen ettei se kuitenkaan ole niin monen ihmisen asia kuin mitä mulla kavereita siellä on. (eikä mulla ees ole mitenkään sadoittain "kavereita")

No nyt se poika huutaa!
 
Tömpsis :D:heart: Ihana uutinen! Onnea kovasti!!
Minulla synnyttäessä supistukset otti häpyluuhun/klitorikseen...muualle ei sattunut...Mutta se kohta tuntea supistukset on aika harvalla, kuulemani perusteella! Mutta älä huolestu! Tuskin sinulla siitä johtuvaa on!! :)

Jessi75 En kuulu naamakirjaan! Enkä liity! :whistle: Kaikki on yrittänyt mua houkutella sinne, mutta en oo halukas siihen liittymään!
Minulla tuskin rytmitaju kasvaa yhtään mihinkään...ja mun tulee onneksi käytyä salilla! Sieltä on saanut niin monta uutta kaveria/ystävää, et siellä on ihan kiva käydä =)

Jasmin Meillä on niin julmettomasti ikkunoita, et hyi olkoon!! Ja vaikka niitä olis vaan yksi, niin ei niitä tulis sen enempää pestyä :kieh:

Ruutinen miten sä sen kohdun sait tuntumaan?`Ite en varmaan viimeisillänikään löytäs muuta kun virtsarakon :LOL:

ON: Ultra-aikaa ei kuulu ei näy! Olen jo luopunut toivosta! :( Mutta veren tiputtelua ei oo ollut yli viikkoon *koputtaa puuta*, ja torstaina on eka neuvola :D Mahtaakohan ne yrittää kuulostella sydänääniä siellä jo?? Neuvokaas viisaammat! Viime kerrasta on niin paljon aikaa, etten muista mitä ekassa neuvolassa tehdään...Pissanäytteen ne haluu kuulemma ainakin...Kiva pidätellä :xmas: Onneksi on aamuaika :D

Mutta nyt perheelle ruuanlaittoon ja sit salille ja töihin! Kuullaan!
 
tömpsis ihania ultrakuulumisia, onnea! :heart: ja tosta karvojen kasvusta ni joillain se kiihtyy raskausaikana et ihan normaalia on. yleensä sanotaan et on pojan merkki jos karvat kasvaa nopeemmin mut ei mulla pojista kasvanu et noikin on vaan uskomuksia :) vaikka eihän se nyt välttämättä tarkota et ois tyttö tulossa mut on kiva uskoa :D

jasmin samat vaivat täällä |O viime yönä valvoskelin ku kuulostelin rupeeko vanhempi poika kitisemään sairastumisen merkiksi. illalla valitteli kurkkua ja oli vähän lämpöä mut kyl toi ihan terveeltä nyt vaikuttaa. kuhan ei laivalla sairastuis :| kuume ja kipulääkkeen pakkaan varoiks mukaan kuitenki. ne pitää aina olla ku toi nuorempi potee välillä noita jalkojaan ja tarvii kipulääkettä.

ansis joo toi sali on hyvä ja jos on kaveri kenen kanssa käydä ni viel parempi. tulee lähdettyä :) mein salilla on onneks aika helpot jumpat et pääsee helposti mukaan jos enempi käy ku oppii kuviot. uusissa en taatusti pysyis mukana ja jossain ns hienostosaleissa en ees viittis käydä ku hirveen vaativia jumppia ja tekstiiliurheilua. täälläki niitä on. tuol missä käyn ei oo väliä mitkä vaatteet on, itellä oon muutaman kerran havainnu et kas, housut on haaroista ratkennu :D :ashamed:

mut nyt mä lähen pakkailemaan, kaheltatoista lähtö kohti helsinkiä ja satamaa :)

jessi ja pikkuj 20+4
 
Jessi Kävin lähettää sulle kaveripyynnön ja laitoin oikeen saatesanatki mukaan mitkä tuskin yhtään selvensi mun naamakirja-asenteita :D
Heiii, tänäänkö te lähdette, joko lähditte, mahtavaa reissua vielä!!

Ansis No ei oo enää onneksi montaa päivää neukkulaan, ylihuomenna ja ultra-aika ehtii tulla viel huomenna ainakin! :) Etkä sä voi kuin voittaa kun saat sen sit torstaina jos ei postis tuu! :)

ruutinen en mäkään sitä kohtua tunne edelleenkään, en tajua kun toiset tuntee! Tai sit en uskalla vaan ettiskella kunnolla, viimeksi kun koitin niin tuli kauhee pissahätä siitä mahan painelusta että etsintä loppu siihen :D

jasmin ja siiri rv 14+2
 
Onnea tömpsis ultrakuulumisien johdosta :) Sitähän minäkin että sulla on omakin elämä :LOL: vähän vain huolestuin. Mahtava juttu että Super on mukana!

Kohdun olen löytänyt ihan vaan tunnustelemalla. Ehkä se on jotenkin eteen päin kallistunut tai jotain (kaksoset?
). Mutta siis olen painellut tuosta ihan häpyluun yläpuolelta.. etsinyt ensin sen kohdan mihin häpyluu loppuu ja sit siitä ylöspäin. Lähes joka aamu olen sitä kokeillut ja tosiaan ykskaks se vaan oli siinä. Pakko oli illalla sitten testinä kokeilla silleen toisella keinolla :ashamed: eli iso O se sit lopussa paljasti tunnusteluni oikeaksi. Se möhkäle muuttui kovaksi ja vielä enemmän pallon muotoiseksi. Kylläkään se ei ole mulla symmetrinen pallo vaan vähän toispuoleinen. Niin ja kyljellään maatessa se ei "valahda" halikaveriksi niin kuin läskit :D vaan pysyy napakasti siinä kohdallaan. Kandee käydä pissalla eka ettei tosiaan sekoita sitä v.rakkoon :)

Nuista kaksosista sitten.. oikeasti oli pakko eilen netistä ettiä että miten se kohtu niissä kasvaa ja että voiko sitä itse ollenkaan ennen ultraa "ennustaa" montako ois tulossa. Todellisuudessahan ei mun eikä miehen puolella tiettävästi kaksosia ole, joten yksi siellä oikeesti varmaan on. On vaan itseksensä hauska kauhistella asiaa ja miettiä et miten siitä selviäis kun näin sairaslomalla ei muutakaan draamaa elämässä ole :D
 

Yhteistyössä