Hohhoijakkaa |O Uniset iltatervehdykset kaikille
Tuntuu välillä että kaksi palstaa kirjoiteltavana on aivan liikaa ja välillä taas tuntuu ettei mitkään palstat riitä
Jotenkin kaikissa asioissa hyppii äärilaidoista toiseen eikä kultaista keskitietä näy missään. Joko väsyttää ihan hillittömästi tai sitten uni ei tule millään. Joskus on tosi iloinen ja onnellinen ja hetken päästä iskee :kieh:
Mut se on ihan selkeesti verensokerista kiinni. Välillä kuuma ja sitten kylmä. Ainut mikä pysyy on tissikipu ja FINNIT! Ärh, mulla on korvan takanakin yksi. Äly kipee.. joka päivä löytyy naamasta kipeä kohta josta tietää että syvällä muhii mätäpommi (sori, ällöö)
Onneksi mun mies ymmärtää tosi ihanasti mua eikä ala ärhentelemän takaisin mun tiuskimisille :heart: se on tosi
tästä raskaudesta ja mua joka kerta ilahduttaa hänen positiivisuutensa. Meillä on ikäeroa 7 vuotta ja nauroinkin tässä yksi päivä että hän on ollut 14 vuotias kun mun esikoinen on syntynyt :O
Olen siis itse 29 ja hän 23 (täytän kohta 30).
Tuolla toisessa ketjussa (syyskuisissa siis) oli oma gallup, joten taidan tehdä meidän ketjuun myös sellaisen. Muutama kysymys on sama kuin siinä toisessa. Tässä siis haaveilijoiden
KALUPPI!
1.
Raskausviikkosi?
2.
Toivotko tyttöä vai poikaa (joo, molemmat käy tietty, mutta
jos saisit valita)?
3.
Miten miehesi on mukana odotuksessa? (jos odotat yksin, voit vastata jonkun läheisen ihmisen fiiliksiä)
4.
Mitä teet työksesi (voi vastata vain alan jos ei halua tarkemmin kertoa)
ja kuinka raskaus vaikuttaa työhösi?
5.
Alkoholinkäyttö ja tupakointi? Ennen raskautta ja nyt?
6.
Miten asutte?
7.
Onko ollut mielitekoja? Ei välttämättä tarvitse liittyä ruokaan.
8.
Mikä on isoin asia josta olet joutunut/joudut luopumaan raskauden takia?
Omat vastaukset:
1. 8+1
2. Poika ois kiva
3. Kuten jo tuossa kerroinkin, tuleva iskä on ihan in lööv tähän raskauteen
4. Olen erityisnuorisotyöntekijä ja itse raskaus vaikuttaa eniten silleen etten issiaksen takia oikein pysty istumaan/kävelemään hirmu paljoa ja unettomuus väsyttää niin ettei tahdo muistaa asioita. Itse asiakastyö ei sinänsä kärsi.
5. Ei olla miehen kanssa kovia oltu koskaan "ryyppäämään", silloin tällöin kotona otetu jos kavereita tullut käymään. Molemmat tupakoimme mutta itse lopetin alkuraskauden ultran jälkeen nikotiinipurkalla. Syön sitä tälläkin hetkellä.
6. Rivitaloasunto, n.100 neliöö. Minä, mies, tytär, kolme koiraa ja kissa.
7. Kaikki raikas syöminen on tällä hetkellä in. Salaatit ja hedelmät etupäässä. Onneksi ei tee mieli karkkia. Osaan välillä olla melkoinen herkkupeppu.
8. No tuo tupakka se varmaan on. Savukkeet on aina olleet mun parhaita kavereita (niin tyhmältä kuin se kuulostaakin) ja toivon niin paljon etten ratkea tupakoimaan taas imetyksen jälkeen
Ihanaa viikonloppua kaikille! :heart:
Ruutinen ja Morri 8+1