Jessi Juu mieluummin sidon kiinni ja tiukasti kuin että otan riskin ja räpäytän silmiäni jonka aikana poika on jostain syystä päättänyt ottaa ja lähteä ja juosta rekan alle :headwall:
Pulkkakyydistä on pari kertaa tällä tavoin lähtenyt ja kävellessäänkin unohtaa helposti autotien ja jalkakäytävän eron. Joten keskustaan en pojan kans lähde ilman sitomismahdollisuutta
Noi kasvukivut on aivan kauheita. Itse podin pienenä noita jalkakipuja usein mutta mun siskolla oli vielä kaameammat tuskat. Muistan yhä miten hänkin itkeskeli ja huusi suoraa huutoa usein niiden aikana
Hei multa löytyy heti kolme noista sun mainitsemista kirjoista omasta hyllystä!
Mutta mä oon tosiaan sellanen hamsteri että jos tulee kiinnostava kirja vastaan niin se on pakko saada omaksi =) Ja kirppareilta löytyy kans silloin tällöin edullisesti ulkoasultaan lähes uudenveroisia kirja-aarteita ja ne lähtee matkaan aina!
Kuten sanoin, luen joka sorttia. Kirppareilta kerään Dean Koontzin kauhu/jännityskirjoja, saman tyylinen kerronta kuin Stephen Kingillä eli kaiken paniikin keskeltä nousee kiehtovaa mustaa huumoria, satiiria ja hahmojen välistä kolkkoa komiikkaa, jesjes! =)
Toi yösyöttö on kiinnostanut kans heti kun siitä luin arvostelun, saankin sen lainaksi heti kun ystävä on sen lukenut loppuun.
Pitää käydä teidän pinossa!
Tömpsis Se
Punavuoren peikko kauppa on ihana! Tykkään tosi paljon ruotsalais- ja tanskalaisvalmistajien unisex-vaatteista, kuolaan niitä usein netissä ja aina kun poika kasvaa kokoa isommaksi niin tulee tilattua muutama uusi ihanuus vaikka maksavat tosiaan ihan kivasti. Småfolk-merkiltä ilmestyy jatkuvasti syötävän ihania unisexpaitoja ja esim Moonkids-merkin froteehousut-ja haalarit on niin kivoja retromalleja!
Onneksi näilläkin on alennusmyyntinsä
Vaikka hintaa jää kyllä silloinkin.
Niiskuneidillä onkin huomenna ultravuoro, onnea matkaan! :flower:
Salainen toive oli saanut hyvät uutiset np-ultrasta, hieno juttu!
Maha Turposi mullakin jo aika alussa. Esikoisesta ei sellasta turvotusta ollut, ihan järkyttävää kun rv 7 en saanut toppahousujen nappia kiinni :O Mutta se helpotti onneksi jossain vaiheessa joten ei tarvinnut henkseleihin sentään turvautua ja menee kiinni edelleen vaikka tiukkaa tekee
Kauhukseni huomasin että kevättakki ei kauan mulle mahdu vaikka toppatakin kans ei ole mitään ongelmia :O Ja kiva kun sitä kevättakkia ei ole vielä tarvinnut edes kuin kerran käyttää kylmien ilmojen takia. Huomaa että toppatakki on ostettu silloin kun odotin poikaa ja kevättakki taas 17kg laihempana
Nyt nukkumaan, muksu lähtee huomenna anopille hoitoon kun keskiviikkona rakenneultra on niin aamusta eikä sinne huolita lapsia mukaan. Mies on yövuorossa joten sille tarpeeksi paha herätä sinne ultraan kuin että pitäs vielä poika kuskaa ennen sitä hoitoon.
Ja muutenkin, kivahan se on taas hetki olla ja möllöttää ja nukkua ja maata ilman että koko ajan täytyy olla juoksemassa jonkun perässä pitkin pihaa
Tekee kipeälle ja rasittuneelle selälle hyvää pieni tauko!
Mukavaa viikon jatkoa!
Jasmin ja siiri rv 20+2