huomenia!
salainen toive onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :flower:
jasmin mulla oli valjaat esikolla sillon ku nuorempi oli vauva ja jos oltiin kaupungilla ni esikko oli valjaissa, toimi hyvin ku ei päässy itekseen mihinkään. vai olikohan niitä enää sillon käytössä. no anyway jossain vaiheessa oli ja kätevät oli. ja saa myös sidottua kiinni
vähän koiramaista ehkä mut pääasia et lapsi pysyy tallessa
mulla ollu ja on tota samaa kipuilua alamahassa kun sulla eli liikunnan tai rasituksen yhteydessä tulee kova kipu alamahalle, joskus tulee muullonki ja välillä kestää liikunnatki ihan hyvin. en tiiä mikä lie on mut ärsyttävä kuitenki.
käy ihmeessä mein pinossa kattelemassa niitä kirjavinkkejä
ite lainasin nyt sellaset ku:
kata kärkkäinen: jumalasta seuraava
khaled hosseini: leijapoika
jaana taponen: väärä varustus
riikka pulkkinen: raja
lisa jewell: se ainoa oikea
sit voin suositella sidney sheldonin tuotantoa, aivan loistavia teoksia, huimia juonenkäänteitä löytyy
anna-leena härkönen myös loistokirjailija, ei kiitos on kehuttu ja ite oon pariin kertaan lukenu.
eve hietamiehen yösyöttö myös loistava, kannattaa lukea ehdottomasti.
tömpsis älä oo huolissas tosta vauvan kanssa pärjäämisestä. mä ootin yksin eikä mulla ollu oikeesti mitään tietoa tai kokemusta vauvoista, sillon ei ollu ees nettiä mulla et kaiken tiedon haalin lehdistä ja kavereilta eikä se nyt ihan hirveesti ollu. vauva ku synty ni kaikki alko menee omalla painollaan ja sitä varmuutta tuli pikkuhiljaa et hyvin se sujuu teilläki
sanotaanko että siperia opettaa
ehkä ontuva vertaus mut kuitenki
meillä oli taas oikee vkl, nuorempi poitsu sai järkyt kipukohtaukset jalkoihin pitkästä aikaa. ollaan siis käyty koksissa tutkimuksissa useemman kerran noitten kipujen takia ja kasvukivuiks ne diagnosoitiin. näin pahoja ei oo kyllä aiemmin ollu, poika huus suoraa huutoa niin kauan kunnes lääke vaikutti ja näitä tuli siis kaks parin tunnin välein :| jos kolmas ois tullu ni koksii oisin painanu koska en ois enää pystyny lääkitä ite. onneks ei tullu ja aamulla oli ihan normi.
eilen siivosin hulluna, viitisen tuntia riehuin täällä mut nyt on ainaki siistiä. illalla oli kyllä sit oloki sen mukanen et on riekuttu, selkä huus hoosiannaa. onneks sauna vähän rentoutti. ennen puolta kymmentä sit jo sänkyy, krooh
kohta lähen intialaiseen päähierontaan, luxusta
huomenna kaverin rotikkapoikaa kattomaan, pentuna piti jo mennä kattomaan mut en saanu aikaseks ni nyt siitä on kasvanu jo 40kilonen mörssäri
keskiviikko onki yhtä neuvolalääkäriä ku eka on oma ja sit heti perää pojan 5,5vee lääkäri. perjantaina ois sit sokerirasitus, hui ja yök.
jessi ja pikkuj 26+3